НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 8)

 от jrewing
|
27 189 преглеждания 321 отговора |
|
1...7 8 9...17

Имам открита жалба от теглене, която все още не е обработена към 19.10. Никой не отговаря. Това казино има грешен преглед, тъй като постоянно забавя тегленето на играчи. Вече ги помолих да се намесят, тъй като ще надхвърлим 14-те дни, защото идва уикендът, който се счита за празник. Никой не ми помага в чата на живо, само се извинява и няма отговор кога ще получа парите си. Жалбата ми вече е отворена, но никой представител не отговаря и след 18 часа изтича крайният срок на вашия представител

Автоматичен превод:
Zoe1996

Прочетох жалбата ви и горе вдясно имате таймер, който винаги има страна, която трябва да отговори. Томас скоро ще разгледа жалбата ви, но предполагам, че чака да мине времето. След това ще се свържем с казиното. Но не е нужно да се притеснявате, че някой от наша страна ще стигне до вас.

Също така бих споменал, че казиното се опитва да разреши ситуацията и дори да имате забавяне на тегленето, вярвам, че скоро ще се върнете с новината, че сте получили парите си.

Автоматичен превод:

Благодаря ви за отговора. Наистина оценявам усилията, които полагате, за да разрешите нашите проблеми с казиното. Нека ви информирам, че това не се случва за първи път. Случва се често, но това е първият път, когато пристигнахме от толкова много дни. Не ми отговарят каква е причината за забавянето, само се извиняват.

Автоматичен превод:
Zoe1996

Абсолютно ви съчувствам и не бих искал да чакам толкова дълго, но сега не ни остава нищо и трябва да се адаптираме към обстоятелствата. Ако изтекат 14 дни, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
Jaro

В случай, че се обадят на казиното в чат и казиното не отговори, какво се е случило? Каква процедура ще последва?

Автоматичен превод:
Zoe1996

Ако се свържем с казиното, ние им даваме седмица да отговорят, ако не удължаваме таймера отново и ако не отговорят след още една седмица, жалбата се затваря и казиното получава черни точки и индексът им за безопасност се понижава .

Както и да е, засега имам чувството, че от това, което видях, казиното обработва жалбите и затова бих бил положителен в този случай.

Но ще видим как ще се развие цялото това нещо.

Автоматичен превод:

Добре разбрах. Така или иначе 13 дни днес все още нищо!

Автоматичен превод:
Zoe1996

Бих се вбесил, но Джаро е прав. Въпреки че това звучи като ужасно потребителско изживяване, аз също очаквам казиното да сътрудничи, след като жалбата стигне до точката. Все пак трябва да е много изтощително за вас. как се чувстваш днес

Автоматичен превод:

Наистина съм нервен и в същото време несигурен, защото смятам такова дълго забавяне за недопустимо и ще се забави още повече, защото е уикенд и финансовият отдел не работи. Ако казиното отговори до 5 дни, ще имаме късмет. Вярвам обаче, че оттеглянето ми ще отнеме много повече време. Нямам оптимизъм.

Автоматичен превод:
Zoe1996

Със сигурност усещам вашето разочарование, но честно казано ще трябва да изчакаме вероятно до понеделник, за да може нашият екип за оплаквания да се опита да се свърже с казиното и следователно да се намеси във вашия случай.

Знаете ли, от моя опит, някои жалби може да се решат по-бързо, а някои от тях се нуждаят от повече време. Само се надявам, че дори и да почакате още малко, накрая ще има добри новини.

Така че, моля, изчакайте и ще ви стискам палци.🤞

Автоматичен превод:

Здравейте, малко съм притеснена. Нов съм в това казино и поисках първите си 2 тегления. Не знам дали това казино плаща. Тъй като съм нов в това казино, не вярвам на всичко. Очевидно съм чел, че са платили на потребителите, но в продължение на 14 дни. Е, не знам. малко ме е страх.

Автоматичен превод:
Sergius30

Хей, точно това е времето, което даваме на казината да изплащат на играчите. Ако това не се случи, ще се опитаме да ви помогнем във вашата ситуация, ако подадете жалба.

От друга страна, бих казал да не бъдете скептични от самото начало и да останете там. Какъв метод на плащане използвахте за теглене? Определено бих проверявал поне веднъж на всеки два дни, за да видя къде се намирате във вашата ситуация и също така да видя дали състоянието на теглене се променя или не. Трябваше ли също да предоставите на казиното някакви документи тук или не?

Стискам палци всичко да е наред и можете да ми кажете за промените. 😉

Автоматичен превод:

Здравейте, добър ден на всички, аз съм играч на Casinia и чакам разписки от тях (8600€) Искам да знам колко време трябва да чакам, защото имам чакащи разписки (500+300+800), ако някой може да ми каже дали получихте тегления, благодаря ви и лек ден

Автоматичен превод:
Jaro

Същото по карта и досега не ми се е налагало да представям документация, въпреки че не го изключвам. Съжалявам, че съм скептичен, но тъй като играете с парите си и имате достатъчно късмет да спечелите, става много разочароващо да не ги получите по-късно.

Автоматичен превод:
Sergius30

Не разбирам, за първи път ми се случва в казино. Никога не съм имал проблеми с тегленията и сега чакам да видя дали ще ми стигнат, защото не са малко парите...

Автоматичен превод:
enzosanchez9

Кога поискахте първото теглене?

Автоматичен превод:

Здравейте, добър ден на всички, аз съм играч на Casinia и чакам разписки от тях (8600€) Искам да знам колко време трябва да чакам, защото имам чакащи разписки (500+300+800), ако някой може да ми каже дали получихте тегления, благодаря ви и лек ден

Автоматичен превод:

Здравейте, от колко време чакате парите си? Теглили ли сте някога преди и верифицирани ли сте в казиното? Свързвали ли сте се с казиното и казали ли са ви кога трябва да получите парите си?

уведомете ме

Автоматичен превод:

Същото по карта и досега не ми се е налагало да представям документация, въпреки че не го изключвам. Съжалявам, че съм скептичен, но тъй като играете с парите си и имате достатъчно късмет да спечелите, става много разочароващо да не ги получите по-късно.

Автоматичен превод:

Разбирам, че когато играч играе със собствените си пари, той би искал точна информация за тегленето. Изобщо не те обвинявам, но понякога играчите се страхуват без причина. Опитайте се да издържите и вижте какво ще се случи. Разбира се, опитайте се да продължите да проверявате статуса на тегленето и ако изминат 14 дни, можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем с вашия случай.

Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Да, ще пробвам и ще видя какво ще стане. Надявам се всичко да е наред, тъй като това не са единствените тегления, които ми остават, имам още много да правя. Надявам се всичко да мине добре. Лошото е, че ме плаши, че отнемат толкова време.

Автоматичен превод:
Sergius30

Казиното има доста висок индекс на безопасност и обработва почти всички оплаквания, така че това определено е добър знак, ако не сте получили плащане. Но аз твърдо вярвам, че това е само забавяне и ще получите всичко. Най-разумното нещо, което можете да направите, е да изчакате и да не залагате с парите, докато всичко се уреди.

Междувременно, някакви новини?

Автоматичен превод:
1...7 8 9...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини