преди 1 месец
Те казаха, че проблемите са технически проблеми с доставчика
They Said the problems was tecnical issues with provider
0
Те казаха, че проблемите са технически проблеми с доставчика
They Said the problems was tecnical issues with provider
Добър вечер, поисках теглене от това (BDMbet) онлайн казино, но прочетох файл за негативни преживявания, все още ли е толкова трагично? За да избегна някакво принудително 14-дневно чакане, ще пратя, не виждам декларация за чест или нещо подобно. благодаря
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Здравейте, не смея да кажа, но можете ли да кажете колко време чакате? Това първото ви теглене от казино ли е? Поискаха ли ви документи? Уведомете ме, моля.
Hello, I don't dare to say, but can you say how long you are waiting for? Is this your first casino withdrawal? Did they ask you for any documents? Let me know, please.
Добър вечер, поисках теглене от това (BDMbet) онлайн казино, но прочетох файл за негативни преживявания, все още ли е толкова трагично? За да избегна някакво принудително 14-дневно чакане, ще пратя, не виждам декларация за чест или нещо подобно. благодаря
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Здравейте, мисля, че чакането едва ли ще се отрази на играчите. Ако казиното не се нуждае от документи от вас, тогава не е необходимо да ги изпращате, ще бъде подходящо само когато те поискат да се верифицирате.
Така че, ако сте направили избор, ще бъде важно да имате търпение и да можете спокойно да комуникирате с казиното и да ги попитате колко време трябва да отнеме и така нататък, въпреки че понякога е по-добре да не ви дадат определен време и след това не го изпълняват.
Ще се радвам, ако във вашия случай беше различно и щяхте да получите парите по-рано.
Използвали ли сте обаче някакъв бонус, за да играете тук? Първият ви избор ли е?
Hi, I think waiting will hardly affect the players. If the casino does not need documents from you, then you do not need to send them, it will only be appropriate when they ask you to verify yourself.
So if you made a selection, it will be important that you be patient and you can calmly communicate with the casino and ask them how long it should take and so on, even though sometimes it is better if they don't give you a certain time and then they don't fulfill it.
I would be happy if it were different in your case and you would receive the money earlier.
However, have you used any bonus to play here? Is it your first choice?
Ahoj, myslím, že čakanie hráči len ťažko ovplyvnia. Pokiaľ kasíno od teba nebude potrebovať dokumenty, tak ich posielať nemusíš, vhodné to bude až vtedy, keď budú chcieť od teba aby si sa verifikoval.
Ak si teda zadával výber, bude dôležité aby si bol trpezvlivý a kľudne môžeš s kasínom komunikovať a spýtať sa ich na to koľko by to malo trvať a podobne aj keď asi niekedy je lepšie ak ti nedajú určitý čas a potom by to nesplnili.
Bol by som rád ak by to v tvojom prípade bolo iné a peniaze by si dostal skôr.
Avšak, používal si tu nejaký bonus na hranie? Je to tvoj prvý výber?
I have been waiting for a few days, the status is still under review, the account is verified
Чакам няколко дни, статуса е все още в проверка, акаунта е верифициран
Даваме на казината 14 дни за решаване и изпращане на парите на играча. Затова се опитайте да бъдете търпеливи и проверете дали състоянието на оттегляне се променя. Ако нищо не се случи и нямате информация, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
We give casinos 14 days to resolve and send the money to the player. So try to be patient and check if the withdrawal status changes. If nothing happens and you have no information, let us know and we will try to help you.
Вероятно бих се почувствал по същия начин, така че 14-дневният период също се прилага и ако нямате пари и казиното ви игнорира, определено ми пишете и ние ще се опитаме да помогнем.
I would probably feel the same way, so the 14-day period also applies, and if you don't have money and the casino ignores you, definitely write to me and we will try to assist.
Asi by som to mal rovnako, paltí teda tiež lehota 14 dní a pokiaľ nebudeš mať peniaze a kasíno ťa bude ignorovať, určite mi napíš a pokúsime sa asistovať.
Е, виждате ли, в крайна сметка търпението носи рози. Имате ли друго теглене там? 🙂
Well, you see, after all, patience brings roses. Do you have another withdrawal there? 🙂
Waiting for the next ones to be processed
Да очаквам следващите да бъдат обработени
разбрах. Не забравяйте да ме уведомите колко време е необходимо, за да пристигнат и тези пари. 😉
Understood. Be sure to let me know how long it takes for that money to arrive as well. 😉
Добро утро, случва се странно нещо, което никога досега не се е случвало с BDM Bet и не само, вчера искам да изтегля, но тегленето ми е отказано няколко пъти (не тегля за първи път), свързвам се с чата и съм казаха, че за да изтегля трябва да съм играл x3 сумата на депозита (не използвам бонус).
Никога не съм чувал за това, но в крайна сметка играх и имах късмет, спечелих и успях да надмина този x3 депозит.
Днес прочетох всички правила и условия, всички условия за теглене, прекарах един час с асистента в чата и никъде в правилата и разпоредбите не се намира това правило.
Асистентът за чат също го потърси и не можа да го намери, докато не ми каза, че ще накара екипа от специалисти да се свърже с мен.
(Имам чатове и екранни снимки на всичко, включително правилата)
Не мисля, че е правилно да правите депозит, без тази информация да бъде съобщена.
Ако депозирам 50, бих искал да знам, че трябва да играя поне 150, преди да мога да тегля. По същия начин, ако депозирам 50 и спечеля 100, трябва да свърша всички пари, за да мога да тегля, в който случай нямам други печалби.
Намирам за наистина екстремно да си истински пари, а не бонус.
Благодаря ако някой има информация.
Сега също чакам отговор от казиното, но ми се струва странно да се поставят правила, които не се намират в правилата и условията.
Благодаря за помощта
Good morning, a strange thing is happening that has never happened before with BDM Bet and not only, yesterday I want to withdraw but my withdrawal is refused several times (it is not the first time I withdraw), I contact the chat and I am told that to withdraw I must have played x3 the amount of the deposit (I do not use Bonus).
Never heard of this, but in the end I played and got lucky and won and managed to get past that x3 deposit.
Today I read all the Terms and Conditions, all the withdrawal terms, I spent an hour with the assistant in chat, and nowhere in the terms and regulations is this rule found.
The chat assistant also looked for it and couldn't find it, until he told me that he would have the specialist team contact me.
(I have chats and screenshots of everything, including the rules)
I don't think it's right to make a deposit without this information being communicated.
If I deposit 50 I would like to know that I have to play at least 150 before I can withdraw. Likewise if I deposit 50 and win 100, I have to finish all the money to be able to withdraw, in which case I have no other winnings.
I find it really extreme being real money and not Bonus.
Thanks if anyone has any information.
Now I'm also waiting for a response from the casino, but it seems strange to me to put rules that are not found in the terms and conditions.
Thanks for your help
BUongiorno sta capitando una cosa strana che prima non era mai successa con BDM Bet e non solo, ieri voglio prelevare ma mi viene rifiutato più volte il prelievo (non è la prima volta che prelevo), contatto la chat e mi viene detto che per prelevare devo aver giocato x3 la somma del deposito (io non uso Bonus).
Mai sentita questa cosa, comunque alla fine ho giocato e sono stata fortunato vincendo e riuscendo a superare quel x3 del deposito.
Oggi mi sono letta tutti i Termini e le condizioni, tutte i termini per il prelievo, sono stata un'ora con l'assistente in chat, e non si trova da nessuna parte nei termini e il regolamento questa regola.
L'ha cercata anche l'assistente della chat e non l'ha trovata, finché mi ha detto che mi avrebbe fatta contattare dal team degli specialisti.
(ho chat e screen shot di tutto anche del regolamento)
Non trovo corretto fare un deposito senza che venga comunicata questa informazione.
Se deposito 50 vorrei sapere che devo giocare almeno 150 prima di poter prelevare. Nello stesso modo se deposito 50 e vinco 100, devo finire tutti i soldi per poter prelevare, nel caso non ho altre vincite.
Lo trovo davvero estremo essendo soldi reali e non Bonus.
Grazie se qualcuno ha qualche informazione.
Ora attendo anche una risposta dal casino, ma mi pare strano mettere regole che poi non si trovano nei termini e condizioni.
Grazie per l'aiuto
Здравейте, исках да кажа, че става все по-често срещано въртене на вашия депозит, но много пъти казината прибягват до 1x. Понякога е 3x, а на някои места можете да срещнете дори 5x, което е доста за мен. Както и да е, погледнах техните правила и условия и не знам къде е търсил агентът им, когато го намерих за 20 секунди.
Можете да намерите тази информация тук, точка 7.6 🙂
Но чакате ли теглене сега или искате да знаете за това? 🤔
Hi, I wanted to say that it is becoming more and more common to roll your deposit but many times casinos resort to 1x. Sometimes it's 3x and some places you can even meet 5x, which is quite a lot for me. Anyway, I looked at their Terms and Conditions and I don't know where their agent looked when I found it in 20 seconds.
You can find that information here point 7.6 🙂
But are you waiting for some withdrawal now or did you want to know about this? 🤔
LOL, благодаря за отговора ти, Джаро, ще ти препратя екранната снимка, изпратена в чата, на BDM асистента и те уверявам, че не е казано това. Променен е вчера/днес... Ето защо го нямаше. Имам и запазения чат (от 05.12.2024), който може да го докаже. Точка 6 каза x1 не за x3 (вчера следобед в 16:00)
Сега съм сигурен, че бях прав, когато поисках информация от BDM. Важното е, че го написахме днес, за да може човек да прецени дали да депозира или не.
В този случай мисля, че трябва да закрия акаунта си в BDM, защото няма смисъл да трябва да играя x3, преди да мога да тегля, това намалява твърде много възможността за теглене.
Благодаря за помощта Jaro 🙂
LOL thanks for your reply Jaro, I'll forward you the screenshot sent in chat to the BDM assistant and I assure you it didn't say that. It was modified yesterday/today ... That's why it wasn't there. And I also have the saved chat (from 05.12.2024) that can prove it. Point 6 said x1 not for x3 (yesterday afternoon at 16:00)
Now I am sure that I was right, when I asked BDM for information. The important thing is that we wrote it today, so that a person can decide whether to deposit or not.
In this case I think I should close my account on BDM because it makes no sense to have to play x3 before being able to withdraw, it reduces the possibility of a withdrawal too much.
Thanks for the help Jaro 🙂
LOL grazie per la tua risposta Jaro, ti giro lo screenshot inviato in chat all'assistente di BDM e ti garantisco che non diceva così. E' stato modificato ieri/oggi ... Per questo che non c'era. E ho anche la chat salvata (del 05.12.2024) che lo può dimostrare. Il punto 6 diceva x1 non per x3 (ieri pomeriggio alle 16.00)
Ora ho la certezza che avevo ragione io, al momento che ho chiesto info a BDM. L'importante che lo abbiamo scritto oggi, in modo tale che una persona può decidere se depositare o meno.
In questo caso ritengo di chiudere account su BDM perché non ha senso dover giocare x3 prima di poter prelevare, riduci troppo la possibilità di un prelievo.
Grazie per l'aiuto Jaro 🙂
няма за какво Не очаквах да го поправят или променят. Но предполагам, че играчите могат да решат сами за това и също, както казахте, да решат дали е подходящо за тях и ще играят тук въпреки такова ограничение.
Според това, което пишеш, ти няма да си от тях, така че се надявам поне затварянето на акаунта да мине добре.
Ако имате нужда от помощ или съвет, уведомете ме. 🙂
You're welcome. I didn't expect them to fix it or change it. But I guess players can make up their own minds about it and also, as you said, decide if it's suitable for them and they will play here despite such a restriction.
According to what you write you won't be one of them, so I hope that at least the account closure will go fine.
If you need any help or advice, let me know. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.