ФорумКазинаBDM Bet Casino - обща дискусия

BDM Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 8 месеца от Anonymized623
|
3787 преглеждания 82 отговора |
|
1...3 4 5
mareczek9222
преди 2 седмици

Имате предвид нито едно от последните 3 тегления?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Чакам 3 плащания от 30 октомври. Последното ми успешно теглене обаче беше на 6 ноември.

filefilefile


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Така че 2 от 3 тегления бяха анулирани и те ме изтеглиха отново. Казаха ми, че вече трябва да е поправено. Някой чувал ли е същото???

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Нищо не се е променило за мен и тези плащания все още чакат. А платиха ли ти двете отменени тегления?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

От разговори с ВИП агент веднъж получих информация, че средствата са изтеглени от тях - въпреки всичко, че статусът им в казиното все още е: "проверяваме", следващия път, че имат технически проблем.

Така че разговорите с тях са безсмислени, защото дори не можете да разберете каква е истинската причина тези плащания да не се извършват.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Този продължаващ дебат предполага, че другият може да предложи повече проницателна информация от нас. Радвам се, че отделихте време да подадете жалбата; нещата около процесите в казиното са доста неясни, ако мога така да се изразя.

Със сигурност ще следим тази тема! Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

все още нямам пари. Сякаш се върнах от началото


file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че, както се очакваше... Няма тегления към банковата ми сметка! Какво можем да направим от тук нататък?

Автоматичен превод:
Публикация на Canutinho е изтрит
преди 1 седмица

Напълно съм съгласен. Тук нещо наистина не е наред! Какво можем да направим, за да получим парите си. Те просто анулираха тегленето ми и ми казаха, че има проблеми с банковия превод. Те продължават да казват на различни щъркели защо не мога да си взема парите

Автоматичен превод:
Canutinho
преди 1 седмица

правехте ли тегления чрез тях преди

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че, както се очакваше... Няма тегления към банковата ми сметка! Какво можем да направим от тук нататък?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, можем да се придържаме към жалбата и да позволим на посредника по жалбата да поиска от казиното подробно обяснение, след като първоначалната оценка на информацията приключи. Междувременно, моля, актуализирайте редовно жалбата.

Предполагам, че е разочароващо, но въпреки това дори жалбата се нуждае от време, за да продължи напред.

Моля, изчакайте!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Но момчета помогнахте ли ни с жалба?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Днес получих всичките си тегления.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

добре за теб 1 теглене все още предстои и едно е платено - но все още в банка. Дано утре.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Най-накрая получих парите си. Слава Богу. Мисля, че страната на залаганията имаше някои проблеми и те са го поправили досега.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Днес получих всичките си тегления.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

много се радвам за теб

Е, какво сега? Ще плащате ли пак там или ще се преместите на по-добро място?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Най-накрая получих парите си. Слава Богу. Мисля, че страната на залаганията имаше някои проблеми и те са го поправили досега.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е страхотно!

Получихте ли някаква информация за проблема, който имаха? С какво трябваше да се справят?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Не, че имам всичките си пари, може да ИГРАЯ там отново. Те имат някои игри като монополи, които ми беше трудно да намеря онлайн за играчи в Дания. Вярвам, че имаше някои проблеми - но сега всичко е поправено. Дано да няма проблеми в бъдеще.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Твърде бързо прецених ситуацията. Получих имейл, който ме информира, че тегленето ми е обработено успешно, но когато проверих акаунта си, не получих пари.

Автоматичен превод:
mareczek9222
преди 1 седмица

Вярвам, че е на път. Получих тегленето в банковата си сметка, а друг играч също получи парите си.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини