преди 2 седмици
Имате предвид нито едно от последните 3 тегления?
You mean none of last 3 withdrawls?
0
Имате предвид нито едно от последните 3 тегления?
You mean none of last 3 withdrawls?
Чакам 3 плащания от 30 октомври. Последното ми успешно теглене обаче беше на 6 ноември.
I am waiting for 3 payments from October 30. However, my last successful withdrawal was on November 6.
Така че 2 от 3 тегления бяха анулирани и те ме изтеглиха отново. Казаха ми, че вече трябва да е поправено. Някой чувал ли е същото???
So 2 out 3 withdrawls were canceled and they me to withdrawl it again. They told me it should be fixed by now. Did anyone hear the same???
От разговори с ВИП агент веднъж получих информация, че средствата са изтеглени от тях - въпреки всичко, че статусът им в казиното все още е: "проверяваме", следващия път, че имат технически проблем.
Така че разговорите с тях са безсмислени, защото дори не можете да разберете каква е истинската причина тези плащания да не се извършват.
From conversations with a VIP agent, I once received information that the funds were withdrawn by them - despite everything that their status in the casino is still: "we are checking", next time that they have a technical problem.
So talking to them is pointless because you can't even find out what the real reason is why these payments are not being made.
Този продължаващ дебат предполага, че другият може да предложи повече проницателна информация от нас. Радвам се, че отделихте време да подадете жалбата; нещата около процесите в казиното са доста неясни, ако мога така да се изразя.
Със сигурност ще следим тази тема! Дръжте ни в течение, моля.
This continuing debate suggests that the other might offer more insightful information than we do. I'm glad you took the time to submit the complaint; things surrounding the casino's processes are quite unclear, if I may say so.
We'll keep an eye on this thread for sure! Keep us posted, please.
все още нямам пари. Сякаш се върнах от началото
no havent Got any money yet. Im like back from the beginning
Напълно съм съгласен. Тук нещо наистина не е наред! Какво можем да направим, за да получим парите си. Те просто анулираха тегленето ми и ми казаха, че има проблеми с банковия превод. Те продължават да казват на различни щъркели защо не мога да си взема парите
I totally agree. Something is really wrong here! What Can we do to get our money. They just cancell my withdrawl and told me there are problems with bank transfer. They keep telling different storkes why i cant have my money
Здравейте, можем да се придържаме към жалбата и да позволим на посредника по жалбата да поиска от казиното подробно обяснение, след като първоначалната оценка на информацията приключи. Междувременно, моля, актуализирайте редовно жалбата.
Предполагам, че е разочароващо, но въпреки това дори жалбата се нуждае от време, за да продължи напред.
Моля, изчакайте!
Hi, we can stick to the complaint and let the complaint mediator ask the casino for a detailed explanation once the initial information assessment has finished. In the meantime, please update the complaint regularly.
I imagine it is frustrating, but still, even the complaint needs its time to move forward.
Please, hold on!
добре за теб 1 теглене все още предстои и едно е платено - но все още в банка. Дано утре.
Good for u. 1 withdrawl still pendling and one is paid - but still in bank. Hopefully tomorrow.
Не, че имам всичките си пари, може да ИГРАЯ там отново. Те имат някои игри като монополи, които ми беше трудно да намеря онлайн за играчи в Дания. Вярвам, че имаше някои проблеми - но сега всичко е поправено. Дано да няма проблеми в бъдеще.
No that i Got all my money i might PLAY there again. They have some games as monopoly which was hard for me to find online for players in Denmark. I believe that had some issues - but its all fixed now. Hopefully there wont be problems in the future.
Твърде бързо прецених ситуацията. Получих имейл, който ме информира, че тегленето ми е обработено успешно, но когато проверих акаунта си, не получих пари.
I was too quick to assess the situation. I received an email informing me that my withdrawal had been successfully processed, but when I checked my account I did not receive any money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.