НачалоФорумКазинаBDM Bet Casino - обща дискусия

BDM Bet Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Anonymized623
|
11 572 преглеждания 136 отговора |
|
1...6 7

Благодаря за информацията ще чакам

Автоматичен превод:
karleolin deleted the post

здравей

След 9 дни получих парите си. Благодаря на всички

Автоматичен превод:
karleolin

Страхотно е да видя тази добра новина. 🙂

9 дни много ли са за теб или можеш да се справиш? Мислите ли, че ще играете тук отново или този път ще изберете друго казино?

Както и да е, още веднъж, поздравления. 🎉

Автоматичен превод:

9 дни са твърде много. Трябваше да съм нервна. Но най-важното е, че печалбите бяха изплатени. благодаря

Автоматичен превод:
karleolin

Нека кажа, че се радвам, че вече свърши за теб. Чувствате ли се облекчени? И аз бих бил адски нервен. Не съм сигурен дали това е първото теглене или не, но първото и по-големите суми обикновено са най-болезнени. 😀

Внимавайте и ни посетете, ако желаете. Свежите новини от света на казиното винаги са добре дошли!

Автоматичен превод:

ПРАВЯТ ВИ СМЕТКИТЕ НА СУХО

КОГАТО ИМАТЕ ГОЛЕМИ ПЕЧАЛБИ, ТЕ СЕ ОПИТВАТ ПО ВСИЧКИ НАЧИНИ ДА ОГРАНИЧАТ ТЕГЛЕНИЯТА С ОГРАНИЧЕНИЯ

МОИТЕ АДВОКАТИ И АЗ РАБОТИМ В РАЗЛИЧНИ ЮРИСДИКЦИИ, ЗА ДА ИСКАМЕ ЗАТВАРЯНЕТО НА НЕОТОРИЗИРАНАТА ПЛАТФОРМА В ИТАЛИЯ И С ВСИЧКИ ЗЛОУПОТРЕБИ И ПОТИСКАНЕ, ИЗВЪРШЕНИ ОТ ТОВА ПСЕВДО КАЗИНО.

КОЙ Е БИЛ ИЗМАМЕН СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Автоматичен превод:

Бях измамен от тях

Автоматичен превод:
antovale14

Платиха ли ти?

Автоматичен превод:
adomingos1990

Платиха ли ти?

Автоматичен превод:

Измамници!

Автоматичен превод:
perbeneragazzo

Платиха ли ти?

Автоматичен превод:
Toyyboyy99

Платиха ли ти?

Автоматичен превод:

Измамници!

Автоматичен превод:

Здравейте отново!

Може би можете да опишете по-подробно личния си опит с проблема. Доколкото виждам не си споделил много. И така, колко време чакахте изплащането и какво обяснение сте получили досега, моля?

Автоматичен превод:

Той осребрява депозити, без да иска нищо в замяна и не изплаща печалби, като си измисля хиляди извинения. Избягвайте го!

Автоматичен превод:
Lucianom95

Добре, мога ли да задам същия въпрос още веднъж?

„И така, колко време чакахте изплащането и какво обяснение сте получили досега, моля?"

Тук наистина не стигаме до никъде. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka

Отказаха плащането ми с искане за извлечение от картата и снимка на самата карта. Изпратих им всичко, което поискаха; не само че не одобриха документите, но и ми спряха акаунта

Автоматичен превод:
Lucianom95

благодаря ви

Радвам се да видя, че направихте всичко възможно да съдействате по време на проверката, въпреки че резултатът не е добър. Въз основа на това описание бих предположил, че по някаква причина не сте преминали проверката. Най-честият проблем са различните данни на картодържателя или много прилики с други данни за казино сметка.

Знаете ли случайно защо не са одобрени документите?


Автоматичен превод:
Lucianom95

И на мен не ми платиха и след като се оплаках в чата просто ме изгониха от казиното! Имам над €1200 в моята казино сметка! Какво да правя?!


Автоматичен превод:
manulghr

здравей

Изглежда, че сте намерили правилното място. Искате да кажете, че казиното не е предоставило представа защо няма да получите парите от сметката?

Изобщо нищо? Това не е толкова обичайно; може би ако можете да опишете цялото събитие, ние ще намерим начин да ви помогнем.

Какво се случва в този ход на събитията, моля?


Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини