здравей
След 9 дни получих парите си. Благодаря на всички
Hello,
After 9 days I received my money. Thanks to all
Страхотно е да видя тази добра новина. 🙂
9 дни много ли са за теб или можеш да се справиш? Мислите ли, че ще играете тук отново или този път ще изберете друго казино?
Както и да е, още веднъж, поздравления. 🎉
Great to see this good news. 🙂
Is 9 days for you too many or can you handle it? Do you think you will play here again or you will choose another casino this time?
Anyway, one more time, congratulations. 🎉
Нека кажа, че се радвам, че вече свърши за теб. Чувствате ли се облекчени? И аз бих бил адски нервен. Не съм сигурен дали това е първото теглене или не, но първото и по-големите суми обикновено са най-болезнени. 😀
Внимавайте и ни посетете, ако желаете. Свежите новини от света на казиното винаги са добре дошли!
Let me say I'm glad it's over for you now. Do you feel relieved? I'd be damned nervous too. Not sure whether this was the first withdrawal or not but the first one and the bigger amounts are usually the most painful. 😀
Take care and pay us a visit if you like. Fresh news from the casino world are always welcome!
ПРАВЯТ ВИ СМЕТКИТЕ НА СУХО
КОГАТО ИМАТЕ ГОЛЕМИ ПЕЧАЛБИ, ТЕ СЕ ОПИТВАТ ПО ВСИЧКИ НАЧИНИ ДА ОГРАНИЧАТ ТЕГЛЕНИЯТА С ОГРАНИЧЕНИЯ
МОИТЕ АДВОКАТИ И АЗ РАБОТИМ В РАЗЛИЧНИ ЮРИСДИКЦИИ, ЗА ДА ИСКАМЕ ЗАТВАРЯНЕТО НА НЕОТОРИЗИРАНАТА ПЛАТФОРМА В ИТАЛИЯ И С ВСИЧКИ ЗЛОУПОТРЕБИ И ПОТИСКАНЕ, ИЗВЪРШЕНИ ОТ ТОВА ПСЕВДО КАЗИНО.
КОЙ Е БИЛ ИЗМАМЕН СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
THEY MAKE YOUR ACCOUNTS DRY
WHEN YOU HAVE BIG WINNINGS THEY TRY IN EVERY WAY TO LIMIT WITHDRAWALS WITH RESTRICTIONS
MY LAWYERS AND I ARE WORKING IN VARIOUS JURISDICTIONS TO ASK FOR THE CLOSURE OF THE UNAUTHORIZED PLATFORM IN ITALY AND WITH ALL THE ABUSES AND SUPPRESSIONS COMMITTED BY THIS PSEUDO CASINO.
WHO HAS BEEN SCAMMED CONTACT US
TI FANNO PROSCIUGARE I CONTI
QUANDO HAI VINCITE GRANDI CERCANO IN OGNI MODO DI LIMITARE I PRELIEVI CON DEI PALETTI
IO E I MIEI AVVOCATI CI STIAMO ADOPERANDO NELLE VAROE GIURISDIZIONI PER CHIEDERE LA CHIUSURA DELLA PIATTAFORMA NON AUTORIZZATA IN ITALIA E CON TUTTI GLI ABUSI E SOPPRUSI COMMESSI DA CODESTO/PSEUDO CASINO'
CHI E STATO TRUFFATO CI CONTATTI
Здравейте отново!
Може би можете да опишете по-подробно личния си опит с проблема. Доколкото виждам не си споделил много. И така, колко време чакахте изплащането и какво обяснение сте получили досега, моля?
Hi again!
Perhaps you can describe your personal experience with the issue in more details. As far as I can see, you have not shared much. So, how long have you been waiting for the payout and what explanation have you been provided thus far, please?
Той осребрява депозити, без да иска нищо в замяна и не изплаща печалби, като си измисля хиляди извинения. Избягвайте го!
He cashes in deposits without asking for anything in return and does not pay out winnings by making up a thousand excuses. Avoid him!
Incassa i depositi senza chiedere nulla in cambio e non paga le vincite inventando mille scuse. Evitatelo!
Добре, мога ли да задам същия въпрос още веднъж?
„И така, колко време чакахте изплащането и какво обяснение сте получили досега, моля?"
Тук наистина не стигаме до никъде. 🤷♀️
Ok, may I ask the same question once more?
"So, how long have you been waiting for the payout and what explanation have you been provided thus far, please?"
We are really getting nowhere here. 🤷♀️
Отказаха плащането ми с искане за извлечение от картата и снимка на самата карта. Изпратих им всичко, което поискаха; не само че не одобриха документите, но и ми спряха акаунта
They refused my payment asking me for a card statement and a photo of the card itself. I sent them everything they asked for; not only did they not approve the documents, they also suspended my account
Mi hanno rifiutato il pagamento chiedendomi estratto conto della carta e foto della carta stessa. Gli ho inviato tutto ciò che mi hanno chiesto; non solo non hanno approvato i documenti, mi hanno anche sospeso l’account
благодаря ви
Радвам се да видя, че направихте всичко възможно да съдействате по време на проверката, въпреки че резултатът не е добър. Въз основа на това описание бих предположил, че по някаква причина не сте преминали проверката. Най-честият проблем са различните данни на картодържателя или много прилики с други данни за казино сметка.
Знаете ли случайно защо не са одобрени документите?
Thank you!
Glad to see you did your best to cooperate during the verification even though the result is not good. Based on this description, I would guess that for some reason you did not pass the verification. The most common problem is different cardholder details or to many similarities with other casino account details.
So, do you by any chance know why the documents were not approved?
И на мен не ми платиха и след като се оплаках в чата просто ме изгониха от казиното! Имам над €1200 в моята казино сметка! Какво да правя?!
I didn't get paid either and after I complained in the chat they simply kicked me out of the casino! I have over €1200 in my casino account! What should I do?!
Ich wurde auch nicht ausbezahlt und sie haben mich nach dem ich reklamierte im chat einfach aus dem casino gelöst! Über 1200€ das ich auf meinem casino konto habe! Wie mus ich vorgehen?!
здравей
Изглежда, че сте намерили правилното място. Искате да кажете, че казиното не е предоставило представа защо няма да получите парите от сметката?
Изобщо нищо? Това не е толкова обичайно; може би ако можете да опишете цялото събитие, ние ще намерим начин да ви помогнем.
Какво се случва в този ход на събитията, моля?
Hello.
Seems like you found the right place. Are you saying the casino provided no clue of why you won't get the money from the account?
Nothing at all? That is not that usual; perhaps if you could describe the whole event, we will find a way to help you.
What transpires in this course of events, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.