НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 387)

 от kirekin
|
1 139 643 преглеждания 9 411 отговора |
|
1...386 387 388...499
Missdaisy

Да, просто чакам мениджър по съответствието да ми изпрати съобщение. Те са напълно погрешни. Кой е търговецът, който да отиде направо при хората, които приемат плащанията?


измамниците там са най-добрите. Докъде стигнахте с donbet? Мисля, че търговецът е албедо, който в момента говори, за да преследва въпроса

Автоматичен превод:
Adcloud24

Имам проблеми с donbet от няколко месеца, хвърлих всичко срещу тях, законите за лицензите на каракако, буквално правилата и условията, казвайки, че Mcc от казина е незаконен, взет от собствения сайт на CGB. Повярвайте ми на всичко и продължавам да получавам общ имейл. Също така си струва да се отбележи, че Donbet все още търгува под джаз лиценз, който изтече миналата година

Те са част от групата Santandea, най-лошата компания

Автоматичен превод:

По отношение на Playhub, има ли причина сега да имат временен лиценз?


Всъщност има ли разлика между пълен лиценз и такъв за приложение?


https://cert.gcb.cw/certificate?id=ZXlKcGRpSTZJbGhWVUZKTVdUWlhRbEJKVGl0NlIzUlJPV0pKT mtFOVBTSXNJblpoYkhWbElqb2llbmxQWlRVNE0wbDZSR3MyYzJoNmJUUmpWVkZLTlhsSlRpOW5OVkp2TTNsem QwVkRSV294Um5aMWF6MGlMQ0p0WVdNaU9pSXhNV1E0Wm1FMk1UVXdOVGhoT1RSbU1XUXpaR00wT0RobU5EZ3d PRFJoWkROalpqa3pZekV3TVRZek9UWm1ZakV6WlRZMU5EVXhaamhrTkRrMVpUWmpJaXdpZEdGbklqb2lJbjA9

Автоматичен превод:
Missdaisy

Постигате ли някъде с albedo send? Тръгнах по пътя на дигиталното изкуство с преследване и ги удрям силно с това, заявявайки, че не съм получил никакви имейли или нещо подобно от това албедо, тъй като те нямат никаква друга информация, освен че е телефонна комуникационна услуга. Опитвали ли сте също и пътя за връщане на плащане чрез банка, ако да, коя банка?


изпращането на albedo просто ви игнорира ли?

Автоматичен превод:
Adcloud24

Няма отговор от albedo всеки път, когато съм повдигал оспорване, беше отказано. Отнесох 1 банка до FO, но все още чакам assor това беше окт.

Автоматичен превод:
Missdaisy

Уау, това е лошо, не е това. Изглежда, че Donbet е кошмар, сега натискам преследването да го оправи: подадох жалба, но им казах, че искам да остане отворен, тъй като не съм доволен от поддръжката. Мислите ли, че албедото ще реагира на преследване? Ако не отговорят със сигурност това е връщане на плащане, нали? Казвайки на Chase, те основно са от страна на търговеца и нямат интерес към мен или следване на указанията на Mastercard с осигуряване на възстановяване на плащане. Искаха да затворя жалбата, но я държа отворена.

Автоматичен превод:
Adcloud24

Chase ще вдига само за стоки, които не са получени, не споменавайте хазарт и т.н. Те може да отговорят, но може и да не вие ​​ще изчакате 53 дни с Chase независимо, ако Chase се забави с вдигането на сторниране на плащане, регистрирайте жалба. Не се изискват големи подробности, просто кажете финансови затруднения, не сте получили стоки и искате възстановяване на сумата сега.

Автоматичен превод:
jbias18

Точно това им казах. Дано застанат на моята страна. Казаха 7-10 работни дни, но не им повярваха. Оставих жалбата отворена

Автоматичен превод:
jbias18

Освен това от моя опит с Chase не трябва да има отговор от търговеца. Не им вярвам да оспорват нещо. Остават ми 7 дни за моите спорове, така че ще държа всички в течение

Автоматичен превод:
Cho44


Те ще отговорят, но ще имат късмет с възстановяване на суми, някои имат, други не са тук, направиха ми 1 за £15, но нищо друго за по-големи суми.

След това изпратете заявка за всички данни, които държат срещу вас

След това отидете в банката и заявете, че стоките не са получени, ако Mastercard, ако е виза, до вас Управих неправилен MMC Visa кредит, но някои други не се радват на банките

Автоматичен превод:
Adcloud24

Бях в чат на живо всеки ден и успях да ги накарам да го повишат на следващия ден, знам, че това не е страхотно поведение, но просто продължете да им казвате трудности. Не забравяйте, че ако изчакате 10 работни дни, след това 53 календарни дни, това са 2 месеца и половина

Автоматичен превод:
jbias18

Основното притеснение независимо от търговеца е, че някои ще отговорят в последния ден, други няма да отговорят. И тъй като всички ние сме принудени комарджии, имаме нужда от резултати незабавно, това е, което намерих за трудно в чакането. VISA ми върна незабавно сумата, така че всичко е наред, но Chase са различна порода.

Автоматичен превод:

Chase направиха £370 от £600, току-що изчистени, не съм сигурен защо другите не са приключили, но вчера беше ден 46, но Chase иска ден 53, ще поддържа всичко актуализирано

Автоматичен превод:
jbias18

За тези, които се интересуват, всички Finnart не са оспорени/те казаха възстановяване.

В момента няма отговор, който Артстрид очевидно ще разбере на 27-ми.

Автоматичен превод:
jbias18

Къде мога да намеря контакт за виза? Банката е лоша в тази държава


Автоматичен превод:
barborasp

Съжалявам, не съм сигурен - какво ще кажа, когато се свързах с Visa direct, те се върнаха няколко

пъти и каза, че издателят трябва да реши, че не е Visa.

Автоматичен превод:
jbias18

Интересно е да се отбележи, че Finnart всъщност каза, че се радва за възстановяването на плащането. Моля, продължавайте да се опитвате да получите, всички ще получите нещо, ако поставите това правилно.

Автоматичен превод:
barborasp

VISA не комуникира с картодържателя, те винаги се обръщат към банката на картодържателя. Ако пишеш на VISA, винаги получаваш стандартно блаблаблабла


Редактиране:

Същото важи и за Mastercard

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Някой знае ли кои са CCS?

Автоматичен превод:

Добре, хора, подадох жалбата в CGB. Съвсем ясно е, че те няма да посредничат или да принудят тази компания Santeda International BV да възстановява парите на играчите. По принцип това, което казаха, трябва да преминем през ADR, което се опитвам да намеря в Каракако . Те казаха, че все още искат жалби относно нарушения на лицензите.

Така че го изложих ясно и точно с доказателство, също споменах нашата група и членове пръсти x

Може да се направи нещо

Никога не се знае, но аз ще продължа да търся ADR в Каракако. Чакам няколко отговора от двойка, с които се свързах.

Автоматичен превод:
1...386 387 388...499
Отидете на страницаот 499 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини