преди 4 часове
Мога ли да знам източника или датата, моля? Това е много добра находка!
Can I know the source or date, please? This is a very good finding!
Мога ли да знам източника или датата, моля? Това е много добра находка!
Can I know the source or date, please? This is a very good finding!
Току-що получих отговор от basswin в рамките на 13 минути от първоначалния имейл, изпратих им екранна снимка на моите транзакции и стартирах mccs и т.н. и те казаха, че го препоръчват за възстановяване... добър ден, момчета.
Също така извикайте на човека, който е намерил законодателството за curaco на mccs ЛЕГЕНДА!!!
Just had a response from basswin within 13 minutes from initial email, I sent them a screen grab of my transactions and started mccs etc and they've said they're referrer it for a refund... its a good day guys.
Also shout out to the person who found the curaco legislation on mccs LEGEND!!!
Здравейте момчета, създадох новия имейл акаунт за всички, които искат да продължат напред с жалбата срещу Santeda bv international.
Бих искал някой да ми помогне, моля, тъй като смятам, че ще съберем много хора на борда. Някой готов ли е за предизвикателството?🫠
Имейлът е:
С
Цялата информация, която изпратите, ще бъде частна и поверителна и няма да бъде споделяна с други участващи членове. Само аз и всеки, който желае да помогне, ще има достъп до имейл адреса само за сортиране на колекции от данни и подпомагане при получаването им, за да бъдат представени на съответните органи CGB.
Който иска да участва
Това е, което е необходимо
Име на казино, потребителско име, дължима сума / поискан обратен отговор от казиното, независимо дали е бил изключен или отказан
Така че по принцип, ако сте се присъединили към няколко казина santeda, имам нужда от всяко едно
О, също и вашето местоположение
Може да отнеме известно време, но колкото повече хора получаваме, толкова по-добри са шансовете ни
Нека направим това 💪
Hi guys I have set up the new email account for everyone who wants to move forward with the complaint against Santeda bv international .
I would like someone to help me though plz as I think we are going to get alot of people on board .Is anyone up for the challenge?🫠
The email.is :
Santedatimetoact@yahoo.com
All information will be private and confidential that you send and will not be shared with any other members participating. Only myself and whoever is willing to help will have access to the email address only for sorting out collections of data and helping getting it in order to present to the relevant bodies CGB.
Anyone who wants to participate
This is what's needed
Name of casino ,user name amount owed /requested back response from casino wether it was excepted or denied
So basically if you have joined multiple santeda casinos I need each one
Oh and also your location
It may take a while but the more people we get better out chances
Let's do this 💪
Успешна ли беше заявката за възстановяване? Имах такива в миналото и те го препратиха за възстановяване на „съответния отдел" и бяха поискали копия на личната карта и банковата карта.. 2 дни по-късно ми казаха, че е отказано и няма да помръднат
Was the refund request successful? I had these in the past and they referred it for refund to the "relevant department" and had asked for copies of ID and the bank card.. 2 days later was told it was refused and they wouldn't budge
Банката не, но Visa има условия специално за сторниране на плащане 12.7 за използване на невалидни данни/MCC това са заобикаляне на блоковете за хазарт и законите за хазарта, много от нас получават сторниране на плащане и одобрение, някои не са и банките според условията на Visa трябва да бъдат зареждане обратно. Факт е, че тези казина работят без лиценз незаконно в Обединеното кралство, вашите бележки са неверни, може би е правилно за Германия, но тук, в Обединеното кралство, това, което казвате, е грешно.
Говорили ли сте с юридически квалифицирани хора в Обединеното кралство? Аз и cryptoG (вижте предишните бележки) Законът за хазарта е там, за да защити потребителя, банките, въпреки че не носят пряка отговорност за парите, имат задължението да се грижат да обработят валидно възстановяване на плащане, вижте бележките за 12.7 visa и от други казват Mastercard също направете неправилен MCC. Предполагам, че или сте някой, който скучае и иска да даде лоши съвети, или работите за казино/банка.
The bank does not but Visa has terms specifically for a chargeback 12.7 for using invalid data/MCC these are bypassing gambling blocks and gambling laws, many of us are getting the chargeback raised and approved some are not and the banks as per Visa terms should be charging back. The fact is these casinos operate without a licence illegally in the UK your notes are incorrect you maybe correct for Germany but here in the UK what you are saying is wrong.
Have you spoke to any legally qualified people in the UK? Myself and cryptoG (see previous notes have) the Gambling act is there to protect the consumer, the banks although not directly liable for the money do have a duty of care to process a valid chargeback, see notes on 12.7 visa and from others say Mastercard also do incorrect MCC. I would imagine you are either someone who is bored and wants to give bad advice or works for a casino/bank.
Само да добавя, ако четете темата, много от нас не искат парите обратно от действителната банка, ние просто искаме те да следват правилата за връщане на плащане на Visa/Mastercard и връщане на плащане, така че казината да възстановяват сумата. FOS при сторнирания на плащания посочва дали има основателна причина и връщането на плащане ще успее, т.е. търговци, заобикалящи закон или блокиране на хазарта, тогава биха очаквали банката поне да инициира връщане на плащане.
Just to add if you read the thread, many of us do not want the money back from the actual bank we just want them to follow visa/Mastercard chargeback rules and chargeback so the casinos refund. FOS on chargebacks state if there is a good reason and chargeback will succeed i.e merchants bypassing a law or gambling block then they would expect the bank to at least initiate chargeback.
Не работя за казино или банка. Гледам на проблема от различни ъгли. Винаги някой друг е виновен, но ти самият си 100% перфектен.
Много хора се държат така, сякаш са измамени, сякаш парите им буквално са извадени от джобовете им. Това не е така. Вие сте платили доброволно и сте получили нещо в замяна (кредит). Всичко останало е гражданско право.
Мнозина също споменават, че са изключени от Gamstop? Така че защо бихте се регистрирали в друго казино и депозирате пари? Не трябва ли да сте подозрителни и да се запитате защо можете да се регистрирате тук сега? Точка 12.7 е добре и добре, това би означавало, че можете да залагате от Великобритания без притеснение, €1000 днес, €3000 вдругиден, ако не спечеля нищо, ще го резервирам обратно.
Кой закон за защита на потребителите ви защитава? Сигурно някой го е издал и е представлявал вашите интереси. Кой прави това Моля, кажете ми името на този орган.
Можете да се радвате, че няма да понесете никакви последствия от полицията или прокуратурата. В Германия от няколко месеца полицията повдига наказателни обвинения, които ви обвиняват в пране на пари и участие в незаконен хазарт. Имайте това предвид, когато предприемате следващите си стъпки. Възможно е във вашия район да има закон, който забранява участието в незаконни хазартни игри, тогава е ваш ред и парите, които губите, ще бъдат най-малкият ви проблем.
И аз съм човек, който точно като вас е заложил парите си в незаконни казина и е видял само малка част от тях отново. В даден момент винаги се сблъскваш с глава в стената и започваш отначало, хващайки се за всяка сламка и виждайки това като решение.
Това, което се опитвам да кажа е, че ако казиното, банката или доставчикът на платежни услуги кажат „не" и не ви върнат сумата, тогава по-нататъшните мерки няма да бъдат успешни.
I don't work for a casino or a bank. I look at the issue from a variety of different angles. It's always someone else's fault, but you yourself are 100% perfect.
Many people act as if they have been cheated, as if their money had been literally taken out of their pockets. This is not the case. You paid voluntarily and received something in return (credit). Everything else is civil law.
Many also mention that they are excluded from Gamstop? So why would you register at another casino and deposit money? Shouldn't you be suspicious and ask yourself why you can register here now? Point 12.7 is all well and good, this would mean that you can gamble from Great Britain without worry, €1000 today, €3000 the day after tomorrow, if I don't win anything, then I'll book it back.
Which consumer protection law protects you? Someone must have issued it and represented your interests. Who does this? Please tell me the name of this authority.
You can be happy that you will not face any consequences from the police or public prosecutor's office. In Germany, criminal charges have been filed by the police for a few months now, accusing you of money laundering and participating in illegal gambling. Keep this in mind as you take your next steps. There may well be a law in your area that prohibits participation in illegal gambling, then it's your turn and the money you lose will be the least of your problems.
And I am someone who, just like you, has gambled away his money in illegal casinos and has only seen a fraction of it again. At some point you always run headlong into a wall and start over again, clinging to every straw and seeing that as the solution.
What I am trying to say is that if the casino, bank or payment service provider says no and does not send you a refund, then further measures will not be successful.
Ich arbeite weder für ein Casino noch für eine Bank. Ich betrachte das Thema aus diversen anderen Winkeln. Schuld sind immer die anderen, man selbst jedoch zu 100% perfekt.
Viele tun hier so, als ob sie betrogen worden sind, ihnen regelrecht das Geld aus den Taschen gezogen worden, dies ist nicht so, Ihr habt freiwillig bezahlt, eine Gegenleistung erhalten (Gutschrift) alles weitere ist Zivilrecht.
Viele erwähnen außerdem, dass sie ausgeschlossen sind bei Gamstop? Warum registriert man sich dann in einen weiteren Casino und zahlt Gelder ein? Muss man da nicht stutzig werden, und hinterfragen, warum kann ich mich hier jetzt registrieren? Punkt 12.7 ist schön und gut, dies würde bedeuten, dass man sorgenfrei aus Großbritannien zocken kann, heute mal 1000,00€ übermorgen 3000,00€ wenn ich nichts gewinne, dann buche ich zurück.
Welches Verbraucherschutzgesetz schützt Euch denn? Jemand muss es ja herausgegeben haben, und Eure Interessen vertreten, wer tut dies? Nenne mir bitte diese Behörde.
Ihr könnt froh sein, dass Ihr keine Konsequenzen von der Polizei oder Staatsanwaltschaft zu spüren bekommt, in Deutschland werden seit wenigen Monaten Strafanzeige der Polizei verschickt, Tatvorwurf GEldwäsche und Teilnahme am illegalen Glücksspiel. Behaltet dies bei Euren nächsten Schritten im Hinterkopf, es kann durchaus ein Gesetz bei Euch geben, dass die Teilnahme am illegalen Glücksspiel untersagt, dann seit Ihr dran und das verspielte Geld ist Eurer geringstes Problem.
Und ich bin jemand der genauso wie Ihr in illegalen Kasinos sein Geld verspielt hat, und nur ein Bruchteil davon wiedergesehen hat. Ihr lauft irgendwann immer wieder mit voller Wucht gegen eine Wand, und fangt von vorne an, klammert Euch an jeden Strohhalm und seht darin die Lösung.
Ich möchte Euch damit sagen, dass wenn das Casino, die Bank oder der Zahlungsdienstleister nein sagt, und Euch keine Erstattung schickt, dann werden auch weitere Maßnahmen kein Erfolg haben.
Някои хора може просто да са във фаза да се оправят или да направят първата стъпка, но първата стъпка не трябва да бъде извличането на парите, а тяхното собствено възстановяване, в противен случай парите ще се върнат откъдето са дошли, повярвайте ми.
Въпрос към тези, които не са получили пари обратно от банката или казиното:
Случи ли се нещо от тогава? Получихте ли цент обратно няколко месеца по-късно?
Some people may just be in a phase of sorting themselves out or taking the first step, but the first step must not be the retrieval of the money, but their own recovery, otherwise the money will go back where it came from, believe me.
A question for those who have not received any money back from the bank or the casino:
Has anything happened since then? Have you gotten a cent back several months later?
Manche Leute sind vielleicht gerade erst in einer Phase sich zu sortieren oder den ersten Schritt zu machen, jedoch darf der erste Schritt nicht die Rückholung der Gelder sein, sondern die eigene Genesung, ansonsten geht das Geld wieder dorthin wo es hergekommen ist, glaubt mir.
Mal eine Frage an diejenigen die kein Geld von der Bank oder vom Casino zurückbekommen haben:
Hat sich seitdem was getan? Habt Ihr mehrere Monate später einen Cent wiederbekommen?
Не мисля, че разбирате смисъла, който всички се опитваме да изтъкнем! Всички сме признавали, че имаме проблеми с хазарта и че няма защита за нас. Ние работим усилено, опитвайки се да преодолеем проблемите си и всички сме психически изтощени от опитите си да го направим. Това, което правят тези компании, е незаконно, те използват различни търговски кодове, които ни позволяват да можем да залагаме, което заобикаля банковите системи. Ако следваха правилния MCC код, никой от нас нямаше да е тук, наистина е толкова просто. Ако ще управлявате компания, трябва да следвате същия закон като всички останали. Те заобикалят това и не трябва да плащат допълнителни данъци или да използват правилните лицензи! Ако следваха простите закони, нямаше всички да искаме парите си обратно, тъй като не бихме могли да депозираме. Те преследват уязвими хора като мен, за да откраднат парите ни. Те са плъхове и това, което правят, не е морално
I don't think you understand the point we are all trying to make! We've all admitted we have gambling problems and there isn't the protection for us. We work hard trying to get past our problems and are all mentally drained from trying to do so. What these companies are doing is illegal , they are using different merchant codes which allow us to be able to gamble which is bypassing the banks systems. If they followed the correct MCC code , none of us would be here, it really is as simple as that. If you're going to run a company you need to follow the same law as everyone else. They are bypassing this and not having to pay extra taxes or use the correct licenses! If they followed the simple laws, we wouldn't all be wanting our money back as we wouldn't have been able to deposit. They prey on vulnerable people like myself to steal our money. They are rats and what they are doing is not moral whatsover
В Обединеното кралство отговорността се носи от казиното, играчът не може да действа незаконно чрез достъп до него. Предлагам ви да не коментирате въпросите на Обединеното кралство, тъй като не разбирате нашите закони, виждали ли сте ме да правя странни изявления относно законите на други страни?
Нелегално е за нелицензирани казина да работят без лиценз, Закон за хазарта, незаконно е компания да вземе плащане за хазарт от кредитна карта, Закон за хазарта. Те използват кодове, за да заобиколят това, следователно е незаконно, пада ли някаква отговорност върху играча, да, абсолютно така, разликата е, че ако сме на Gamstop или тези казина не действат незаконно, тогава ще бъдем спрени и не можем физически да депозираме.
In the UK the responsibility lies with the casino the player cannot be acting illegally by accessing it. I suggest you don’t comment on UK matters as you do not understand our laws, have you seen me make outlandish statements about other countries laws?
It is illegal for non licensed casinos to operate without a licence, Gambling Act, it is illegal for a company to take a gambling payment from a credit card, Gambling Act. They use codes to bypass this therefore illegal, does some responsibility fall on the player yes absolutely so, the difference is if we are on Gamstop or these casinos were not acting illegally then we would be stopped and couldn’t physically deposit.
Не става дума за загуба на пари за тях, а за това, че не можете да изтеглите печалбите.
Регистрирах се в jokabet, депозирах над 1 000 британски лири, получих баланса си до 4 000, опитах се да го изтегля, те го отхвърлиха два пъти, след което блокираха акаунта ми, тъй като играчите от Обединеното кралство са „ограничени да депозират и играят в или казино" само след опит за теглене. Въпреки това не им пукаше за депозирането ми
It’s not about losing money to them it’s about not being able to withdraw the winnings.
I signed up to jokabet deposited over £1k got my balance to 4k tried to withdraw it they rejected it twice then blocked my account as Uk players are "restricted from depositing and playing at or casino" only after trying to withdraw. They didn’t give a fuck about me depositing though
Ако отделите време да прочетете и аз няма да го споменавам, тъй като той не иска препратки, но FOS реши в негова полза.
Ясно е, че сте тук, за да защитавате казината, буквално никой тук не е казал, че искам да измамя банката или казиното, можете също така ясно да видите колко антагонистично настроени сте спрямо жертвата, обвинявайки хората. Някои от нас са на много по-добри места от други с малко загубени суми/възстановяват се по-добре, но имайте предвид, че някои са отбелязали, че са се чувствали склонни към самоубийство, така че не е добре дошло да правите изявления относно законите на Обединеното кралство и като цяло да не подкрепяте.
If you take the time to read and I am not going to mention him as he doesn’t want referencing but the FOS settled in his favour.
Clearly you are on here to defend casinos, literally no one on here has said I want to defraud the bank or casino, you can also see clearly how antagonistic you are being on victim blaming people. Some of us are in much better places than others with little amounts lost/recovering better, however bear in mind some have noted they felt suicidal so you coming on making up statements on UK law and generally not being supportive is not welcome.
Правилно, имам нужда от помощ. Банката Lloyds категорично отказва дори да погледне транзакциите Mcc miscodings. Имам купища skinsonly, gamingstore и nicheworkout. Имам хазартни блокове в акаунта си. Казах им за новите закони, които влязоха през октомври, но те дори няма да признаят, че казиното е използвало изоставена сграда като адрес, нелицензиран и т.н. даде цялата информация от GCB виза 12.5, каквото и да е, аз съм дал но всъщност не ми изпрати банер с информация за самританите и психичното здраве, защото те ме подлагат на толкова много стрес, че изпаднах в паника атака. Главата ми се повдига. Прекарах 6 дни, опитвайки се да оправя това чрез чат и стига до точката, сега ми стига
Всеки съвет би бил чудесен 👍
Right peeps i need some help Lloyds bank are point blank refusing to even look at the transactions Mcc miscodings I have loads of skinsonly, gamingstore and nicheworkout. I have gambling blocks on my account .told them about new laws that came in in oct but they won't even acknowledge that the casino was using a derelict building as address unlicensed ect gave all information from GCB visa 12.5 you name it i have given it .But no basically sent me a banner with information on the samritans and mental health because they are putting me under so much stress I had a panic attack .My head is lifting off me I have spent 6 days trying to sort this out via chat and it's getting to the point now I have had enough
Any advice would be great 👍
Вече няколко пъти съм го казвал, не защитавам никого. Трябва да мислите извън кутията и да се съмнявате.
Терминът измама не е подходящ тук, платил си доброволно, без някой да ти е опрял пистолет в главата. Начинът, по който го виждам, е, че можете да залагате във Великобритания без риск и търсите някой друг да обвините за лошото си поведение. Банка, VISA или Mastercard.
Вие обаче избягвате моите въпроси и така и не получих отговор от вас.
Въпрос 1:
Защо се регистрирате в казино и разбирате, че можете да депозирате и играете, когато всъщност сте забранени навсякъде? (Пристрастяването към хазарта не се брои като отговор)
Въпрос 2:
Кой закон ви защитава?
Въпрос 3:
Кой орган ви защитава? Ако има закон, който те защитава, значи трябва да има защитник за него? Къде е защитника?
Въпрос 4:
Закрилникът (без омбудсмана) помогнал ли е някога на някого?
Предполагам, че не! Защото всички вие сте изоставени от вашето правителство и сте оставени да се оправяте сами!
I've said it several times before, I'm not defending anyone. You have to think outside the box and question yourself.
The term fraud is not appropriate here, you paid voluntarily without anyone putting a gun to your head. The way I see it is that you can gamble in Great Britain without risk, and you are looking for someone else to blame for your misconduct. Bank, VISA or Mastercard.
However, you avoid my questions and I have never received an answer from you.
Question 1:
Why do you register at a casino and find out you can deposit and play when you are actually banned everywhere? (Gambling addiction does not count as an answer)
Question 2:
Which law protects you?
Question 3:
Which authority protects you? If there is a law that protects you, then there must be a protector for it? Where is the protector?
Question 4:
Has the Protector (without the Ombudsman) ever helped anyone?
I assume not! Because you have all been abandoned by your government and are left to fend for yourselves!
Ich habe es bereits mehrfach erwähnt, ich verteidige niemanden. Ihr müsst über den Tellerrand hinaus schauen und Euch selber hinterfragen.
Die Formulierung Betrug ist hier nicht angebracht, Ihr habt freiwillig bezahlt, ohne dass Euch jemand die Pistole auf die Brust gesetzt hat. Ich sehe es so, dass Ihr in GB zocken könnt ohne Risiko, und Ihr für Euer Fehlverhalten die Schuld bei anderen sucht. Bank, VISA oder Mastercard.
Jedoch weicht Ihr meinen fragen aus, und ich habe bisher nie eine Antwort von Euch bekommen.
Frage 1:
Warum registriert Ihr Euch in einem Kasino, stellt fest Ihr könnt Einzahlen und Spielen wenn Ihr eigentlich überall gesperrt seid? (Spielsucht zählt als Antwort nicht)
Frage 2:
Welches Gesetz beschützt Euch?
Frage 3:
Welche Behörde beschützt Euch? Wenn es ein Gesetz gibt, welches Euch beschützt dann muss es auch hierzu ein Beschützer geben? Wo ist der Beschützer?
Frage 4:
Hat der Beschützer (Ohne den Ombudsmann) jemals jemanden geholfen?
Ich gehe davon aus, nicht! Denn Ihr seid alle von Eurer Regierung im stichgelassen worden, und auf Euch alleingesetllt!
Споменете, че казиното не би ви позволило да изтеглите печалбите си и затвори акаунта ви. Работи за мен
Mention the casino wouldn’t let you withdraw your winnings and closed your account. Worked for me
Q1 - Пристрастяване, което е валиден отговор
Q2 - Закон за хазарта
Q3 - правителството на Обединеното кралство
Q4 - Да, потърсете тук и ще видите няколко посочени случая.
Няма да ви отговарям отново, тъй като очевидно нямате нужда от помощ при сторнирания на плащания или банкови оплаквания.
Q1 - Addiction that is a valid answer
Q2 - Gambling Act
Q3 - UK government
Q4 - Yes search on here you will see a few cases referenced.
I won’t be responding to you again as you clearly don’t need help on chargebacks or bank complaints.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.