НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 367)

преди 1 година от kirekin
|
826 696 преглеждания 7 116 отговора |
|
1...366 367 368369
winnerdude
преди 4 часове

Мога ли да знам източника или датата, моля? Това е много добра находка!

Автоматичен превод:
преди 3 часове

Току-що получих отговор от basswin в рамките на 13 минути от първоначалния имейл, изпратих им екранна снимка на моите транзакции и стартирах mccs и т.н. и те казаха, че го препоръчват за възстановяване... добър ден, момчета.


Също така извикайте на човека, който е намерил законодателството за curaco на mccs ЛЕГЕНДА!!!

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 3 часове

Мога ли да получа копие от вашия текст, моля

Автоматичен превод:
преди 3 часове

Здравейте момчета, създадох новия имейл акаунт за всички, които искат да продължат напред с жалбата срещу Santeda bv international.

Бих искал някой да ми помогне, моля, тъй като смятам, че ще съберем много хора на борда. Някой готов ли е за предизвикателството?🫠

Имейлът е:

С

Цялата информация, която изпратите, ще бъде частна и поверителна и няма да бъде споделяна с други участващи членове. Само аз и всеки, който желае да помогне, ще има достъп до имейл адреса само за сортиране на колекции от данни и подпомагане при получаването им, за да бъдат представени на съответните органи CGB.

Който иска да участва

Това е, което е необходимо

Име на казино, потребителско име, дължима сума / поискан обратен отговор от казиното, независимо дали е бил изключен или отказан

Така че по принцип, ако сте се присъединили към няколко казина santeda, имам нужда от всяко едно

О, също и вашето местоположение

Може да отнеме известно време, но колкото повече хора получаваме, толкова по-добри са шансовете ни

Нека направим това 💪

Автоматичен превод:
Educated_ant
преди 2 часове

Актуализация?

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 2 часове

Успешна ли беше заявката за възстановяване? Имах такива в миналото и те го препратиха за възстановяване на „съответния отдел" и бяха поискали копия на личната карта и банковата карта.. 2 дни по-късно ми казаха, че е отказано и няма да помръднат

Автоматичен превод:
User007
преди 2 часове

Банката не, но Visa има условия специално за сторниране на плащане 12.7 за използване на невалидни данни/MCC това са заобикаляне на блоковете за хазарт и законите за хазарта, много от нас получават сторниране на плащане и одобрение, някои не са и банките според условията на Visa трябва да бъдат зареждане обратно. Факт е, че тези казина работят без лиценз незаконно в Обединеното кралство, вашите бележки са неверни, може би е правилно за Германия, но тук, в Обединеното кралство, това, което казвате, е грешно.

Говорили ли сте с юридически квалифицирани хора в Обединеното кралство? Аз и cryptoG (вижте предишните бележки) Законът за хазарта е там, за да защити потребителя, банките, въпреки че не носят пряка отговорност за парите, имат задължението да се грижат да обработят валидно възстановяване на плащане, вижте бележките за 12.7 visa и от други казват Mastercard също направете неправилен MCC. Предполагам, че или сте някой, който скучае и иска да даде лоши съвети, или работите за казино/банка.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

Само да добавя, ако четете темата, много от нас не искат парите обратно от действителната банка, ние просто искаме те да следват правилата за връщане на плащане на Visa/Mastercard и връщане на плащане, така че казината да възстановяват сумата. FOS при сторнирания на плащания посочва дали има основателна причина и връщането на плащане ще успее, т.е. търговци, заобикалящи закон или блокиране на хазарта, тогава биха очаквали банката поне да инициира връщане на плащане.


Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

Не работя за казино или банка. Гледам на проблема от различни ъгли. Винаги някой друг е виновен, но ти самият си 100% перфектен.

Много хора се държат така, сякаш са измамени, сякаш парите им буквално са извадени от джобовете им. Това не е така. Вие сте платили доброволно и сте получили нещо в замяна (кредит). Всичко останало е гражданско право.

Мнозина също споменават, че са изключени от Gamstop? Така че защо бихте се регистрирали в друго казино и депозирате пари? Не трябва ли да сте подозрителни и да се запитате защо можете да се регистрирате тук сега? Точка 12.7 е добре и добре, това би означавало, че можете да залагате от Великобритания без притеснение, €1000 днес, €3000 вдругиден, ако не спечеля нищо, ще го резервирам обратно.

Кой закон за защита на потребителите ви защитава? Сигурно някой го е издал и е представлявал вашите интереси. Кой прави това Моля, кажете ми името на този орган.

Можете да се радвате, че няма да понесете никакви последствия от полицията или прокуратурата. В Германия от няколко месеца полицията повдига наказателни обвинения, които ви обвиняват в пране на пари и участие в незаконен хазарт. Имайте това предвид, когато предприемате следващите си стъпки. Възможно е във вашия район да има закон, който забранява участието в незаконни хазартни игри, тогава е ваш ред и парите, които губите, ще бъдат най-малкият ви проблем.

И аз съм човек, който точно като вас е заложил парите си в незаконни казина и е видял само малка част от тях отново. В даден момент винаги се сблъскваш с глава в стената и започваш отначало, хващайки се за всяка сламка и виждайки това като решение.

Това, което се опитвам да кажа е, че ако казиното, банката или доставчикът на платежни услуги кажат „не" и не ви върнат сумата, тогава по-нататъшните мерки няма да бъдат успешни.

Автоматичен превод:
User007
преди 2 часове

Някой е много позитивен lmao

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 час

Някои хора може просто да са във фаза да се оправят или да направят първата стъпка, но първата стъпка не трябва да бъде извличането на парите, а тяхното собствено възстановяване, в противен случай парите ще се върнат откъдето са дошли, повярвайте ми.


Въпрос към тези, които не са получили пари обратно от банката или казиното:

Случи ли се нещо от тогава? Получихте ли цент обратно няколко месеца по-късно?

Автоматичен превод:
User007
преди 1 час

Не мисля, че разбирате смисъла, който всички се опитваме да изтъкнем! Всички сме признавали, че имаме проблеми с хазарта и че няма защита за нас. Ние работим усилено, опитвайки се да преодолеем проблемите си и всички сме психически изтощени от опитите си да го направим. Това, което правят тези компании, е незаконно, те използват различни търговски кодове, които ни позволяват да можем да залагаме, което заобикаля банковите системи. Ако следваха правилния MCC код, никой от нас нямаше да е тук, наистина е толкова просто. Ако ще управлявате компания, трябва да следвате същия закон като всички останали. Те заобикалят това и не трябва да плащат допълнителни данъци или да използват правилните лицензи! Ако следваха простите закони, нямаше всички да искаме парите си обратно, тъй като не бихме могли да депозираме. Те преследват уязвими хора като мен, за да откраднат парите ни. Те са плъхове и това, което правят, не е морално

Автоматичен превод:
User007
преди 1 час

В Обединеното кралство отговорността се носи от казиното, играчът не може да действа незаконно чрез достъп до него. Предлагам ви да не коментирате въпросите на Обединеното кралство, тъй като не разбирате нашите закони, виждали ли сте ме да правя странни изявления относно законите на други страни?

Нелегално е за нелицензирани казина да работят без лиценз, Закон за хазарта, незаконно е компания да вземе плащане за хазарт от кредитна карта, Закон за хазарта. Те използват кодове, за да заобиколят това, следователно е незаконно, пада ли някаква отговорност върху играча, да, абсолютно така, разликата е, че ако сме на Gamstop или тези казина не действат незаконно, тогава ще бъдем спрени и не можем физически да депозираме.



Автоматичен превод:
User007
преди 1 час

Не става дума за загуба на пари за тях, а за това, че не можете да изтеглите печалбите.


Регистрирах се в jokabet, депозирах над 1 000 британски лири, получих баланса си до 4 000, опитах се да го изтегля, те го отхвърлиха два пъти, след което блокираха акаунта ми, тъй като играчите от Обединеното кралство са „ограничени да депозират и играят в или казино" само след опит за теглене. Въпреки това не им пукаше за депозирането ми

Автоматичен превод:
User007
преди 1 час

Ако отделите време да прочетете и аз няма да го споменавам, тъй като той не иска препратки, но FOS реши в негова полза.

Ясно е, че сте тук, за да защитавате казината, буквално никой тук не е казал, че искам да измамя банката или казиното, можете също така ясно да видите колко антагонистично настроени сте спрямо жертвата, обвинявайки хората. Някои от нас са на много по-добри места от други с малко загубени суми/възстановяват се по-добре, но имайте предвид, че някои са отбелязали, че са се чувствали склонни към самоубийство, така че не е добре дошло да правите изявления относно законите на Обединеното кралство и като цяло да не подкрепяте.

Автоматичен превод:
преди 1 час

Правилно, имам нужда от помощ. Банката Lloyds категорично отказва дори да погледне транзакциите Mcc miscodings. Имам купища skinsonly, gamingstore и nicheworkout. Имам хазартни блокове в акаунта си. Казах им за новите закони, които влязоха през октомври, но те дори няма да признаят, че казиното е използвало изоставена сграда като адрес, нелицензиран и т.н. даде цялата информация от GCB виза 12.5, каквото и да е, аз съм дал но всъщност не ми изпрати банер с информация за самританите и психичното здраве, защото те ме подлагат на толкова много стрес, че изпаднах в паника атака. Главата ми се повдига. Прекарах 6 дни, опитвайки се да оправя това чрез чат и стига до точката, сега ми стига

Всеки съвет би бил чудесен 👍

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 час

Вече няколко пъти съм го казвал, не защитавам никого. Трябва да мислите извън кутията и да се съмнявате.

Терминът измама не е подходящ тук, платил си доброволно, без някой да ти е опрял пистолет в главата. Начинът, по който го виждам, е, че можете да залагате във Великобритания без риск и търсите някой друг да обвините за лошото си поведение. Банка, VISA или Mastercard.

Вие обаче избягвате моите въпроси и така и не получих отговор от вас.


Въпрос 1:

Защо се регистрирате в казино и разбирате, че можете да депозирате и играете, когато всъщност сте забранени навсякъде? (Пристрастяването към хазарта не се брои като отговор)


Въпрос 2:

Кой закон ви защитава?


Въпрос 3:

Кой орган ви защитава? Ако има закон, който те защитава, значи трябва да има защитник за него? Къде е защитника?


Въпрос 4:

Закрилникът (без омбудсмана) помогнал ли е някога на някого?


Предполагам, че не! Защото всички вие сте изоставени от вашето правителство и сте оставени да се оправяте сами!

Редактиран от автора преди 1 час
Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 1 час

Споменете, че казиното не би ви позволило да изтеглите печалбите си и затвори акаунта ви. Работи за мен

Автоматичен превод:
User007
преди 1 час

Q1 - Пристрастяване, което е валиден отговор

Q2 - Закон за хазарта

Q3 - правителството на Обединеното кралство

Q4 - Да, потърсете тук и ще видите няколко посочени случая.


Няма да ви отговарям отново, тъй като очевидно нямате нужда от помощ при сторнирания на плащания или банкови оплаквания.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 час

Просто го игнорирайте, приятел.


определено работи за казината или фалшивите търговци

Автоматичен превод:
1...366 367 368369
Отидете на страницаот 369 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини