Странно е как беше уредено през уикенда в неработен ден, бих казал, че ще е понеделник, нищо не се прави през уикендите, небанков или работен ден
It is odd how it was settled at the weekend on a non working day I would have said it would be Monday nothing is done on weekends non banking or business day
Получих по-голямата част от парите си обратно от тях при сторнирани плащания без отговор
I got most of my money back from them on chargebacks no reply
Да, но е лесно да се направи, когато се увлечете в това и опитате всеки метод за депозиране, дори когато ви струва пари, за да го направите
Yes but it is easy to do as you get caught up in it and try any method to deposit even when it is costing you money to do it
Здравейте, така че се опитвах да наваксам. Може ли да попитам защо си взе cifas 6?
Дали това беше само от сторнирания на плащания и правенето на твърде много?
Hi so I have been trying to catch up. Can I ask why did you get cifas 6?
Was that just from chargebacks and doing too many?
Чейс беше болка, що се отнася до Сантеда, като се има предвид, че опитах тактиката да им задавам въпроси, вместо да посочвам какво са направили погрешно, те ме препратиха към специализиран екип и все още не съм чуйте отговор след две седмици, също очаквам FOS, стискам палци.
Chase have been a pain as far as Santeda go, that being said i've tried the tactic of asking them questions rather than pointing out what they've done wrong, they've forwarded me to a specialist team and i've yet to hear a reply in two weeks, also awaiting the FOS still, fingers crossed.
Успех тогава, приятелю, ако след около 3 седмици ще кажа, че се оправяте и се надяваме, че отговорът ви от FOS е добър!
Good luck then mate if about 3 weeks Id say your getting safe and hopefully your FOS reply is good !
Надявам се, че получавате помощта, от която се нуждаете, за да продължите напред.
Не можете да промените миналото, но можете да се уверите, че няма да направите същото отново.
I hope you are getting the help you need from to mov forward.
You can't change the past but can make sure you don't do th same again.
Да, приятелю, приключих с хазарта и минаха няколко месеца. Моята г-жа надзирава моето банкиране и съм обещал на семейството и приятелите си никога повече. Засега така или иначе ми се повръща в стомаха, просто искам справедливост сега нелицензираните компании да бъдат затворени, тъй като ние, натрапчивите комарджии, не знаем кога да спрем.
Yeah mate, im done with gambling and have been a few months now. My mrs is overseeing my banking and I’ve promised my family and friends never again. For now it’s made me sick to the stomach anyway, I just want justice now for unlicensed companies to be shut down as us compulsive gamblers do not know when to stop.
Хубаво, значи имаш някой, който държи твоя куфар? Каква е вашата история за него, ако нямате нищо против да попитам? Много връзки, които прочетох, използват тактиката на измамата и че са били психично болни и т.н
Nice so you have someone holding your case? What’s your story on it like if you don’t mind me asking? Loads of links I’ve read use the scam tactic and that they were mentally ill etc
Обикновено те отговарят в рамките на около 5 дни, включително аз ги подканвах, което направих, но сега не бързат, надявам се да ми дойде без FOS, но съм уверен, че имам добър имейл, който обяснява моята ситуация и доказателства в подкрепа, плюс предишни решения на FOS, които не са толкова различни от моите.
Usually they've replied within about 5 days including me prompting them, which i've done but they're taking their time now, hopefully comes my way without FOS but i'm confident, i've got a good email drafted explaining my situation and evidence to support, plus previous FOS decisions not so different from mine.
Очаквам назначен агент, но минаха няколко месеца, така че предполагам, че скоро ще получа имейл от тях, без да публикувам твърде много информация публично, не е много различно от това, събрах всички доказателства и организиран, за да подкрепя и моите точки.
Awaiting an agent to be assigned but it's been a few months so i'd imagine i'm due an email from them soon, without posting too much info publicly, it's not too dissimilar from that, i've got all the evidence collected and organized to back up my points too.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.