Опитвам се да получа възстановяване от нов залог и мигновено казино, тъй като те не спазват там политиката на kyc… всеки съвет ще бъде много оценен
I am trying to get refunded from fresh bet and instant casino due to them not following there kyc policy…any advice would be greatly appreciated
Зависи от името на търговеца и вашата банка.
Банките имат различни правила и условия, в повечето сценарии връщането на плащане би работило за липса на получени стоки, ако търговецът във вашето извлечение е някакъв уеб магазин или нещо подобно, където можете да се свържете с истинския търговец, че сте поръчали неща, но никога не сте получили нищо.
След това има три пътя
1 Търговецът ви възстановява транзакциите, което е най-лесният начин за разрешаване на това.
2 Търговецът не отговаря, подавате връщане на плащане и получавате парите си след изтичане на времето за изчакване.
3 Търговецът не отговаря, вие подавате връщане на плащане и търговецът се бори с това с фалшиви доказателства, за да затвори случая.
Вариант 3 започва да се случва често, но в този случай трябва да предоставите доказателства или да поемете риск, като разкриете истинската сделка (че сте направили казино депозити и покажете екранни снимки за това). Това може да помогне за връщането на парите ви, но определено ще доведе до санкции за търговеца или загуба на договора им за плащане с MasterCard/Visa.
Depends on the merchant name and your bank.
Banks have various rules and terms, in most scenarios a chargeback would work for no goods received if the merchant on your statement is some webshop or something similar where you can contact the real merchant that you ordered stuff but never received anything.
There are then three ways to go
1 Merchant refunds you the transactions which is the easiest way to solve this.
2 Merchant does not reply, you file a chargeback and get your money after the waiting times have been passed.
3 Merchant does not reply, you file a chargeback and the merchant fights this with fake evidence to get the case closed.
Option 3 starts to happen often, but in that case you have to provide evidence or take a risk by exposing the real deal (that you made casino deposits and show screenshots of this). This might work to get your money back but will definitely result in sanctions to the merchant or loss of their payment contract with MasterCard/Visa.
Нито една от процедурите на kyc.никога не ме пита дали имам нужда от почивка никога не е маркирал нестабилната ми сума на депозита или времето на депозита много от това
Any of there kyc procedures.never asked if I needed a break never flagged up my erratic deposit amount or deposit times lots of that
Приятелю, неприятно ми е да ти казвам, но няма да получиш никакви пари обратно поради това. Те са офшорно казино, което не е регулирано в Обединеното кралство, така че не е нужно да ви питат дали имате нужда от почивка и същото със сумите на депозитите
Mate I hate to break it to you but you won’t get any money back because of that. They’re an offshore casino not regulated in UK so they don’t have to ask you if you need a break and same with deposit amounts
Мога ли да поискам от банката връщане на такса
Can I ask the bank for a charge back
Мога ли да поискам от банката връщане на такса
Can I ask the bank for a charge back
Да, но им кажи, че никога не си получил стоките. (Потърсете в Google имената на търговците и вижте какво продават, за да можете да го направите по-легитимно и да им кажете, че не сте получили каквато и услуга да предоставят)
Yeha but tell them you never received the goods. (Google the merchant names and see what they sell so you can make it more legit and tell them you didn’t receive whatever service they provide)
Търговецът е компанията, която взема депозитите?
The merchant being the company who takes the deposits?
Правили ли сте това/имате ли опит в правенето му
Have you done this/have any experience of doing it
Все още продължава. Въпреки това много хора в този форум са постигнали успех
Still ongoing. Many people on this forum have been successful though
Получавам текстови съобщения, за да се регистрирам в сайтове, всички те изглеждат еднакво като всеки друг, гледат залозите/изплащането за големи печалби, няма начин! това трябва да е фалшиво!
Im getting text messages to sign up to sites they all look the same as each other look at the bets/payout for big wins no way ! that has to be fake !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.