НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 320)

преди 1 година от kirekin
|
827 138 преглеждания 7 126 отговора |
|
1...319 320 321...369
Ldiamond23
преди 3 седмици

Да, банката им направи 100% печалба от тях

Автоматичен превод:
loulou123
преди 3 седмици

Имах успех с Barclays, дебитна ли е или кредитна карта?

Имах възстановяване на сумата по кредитната карта при неправилен MCC, нямам представа дали търговците са отговорили, тъй като имах същия вид „все още се разследва" и дадох 6 седмици, но предположих, че това е общ отговор от Barclays, тъй като хазартът е блокиран на кредитни карти и не виждам как търговците могат да оспорят това.

Кажете ми с какво бих могъл потенциално да помогна, също така има достатъчно от нас в този форум, за да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Актуализация на моята банка. Ако сте в Австралия и използвате Mastercard, банката няма да застане на ваша страна, независимо дали е грешен MCC. След като загубих 20 000 AUD за 3 месеца и повдигнах жалба, те ми предложиха окончателно директно възстановяване от самата банка за 1 000.


Надявам се и желая на всички всичко най-добро по пътя ви към получаване на вашите връщания на плащания от тези измамни казина. Моля, останете силни и никога повече не залагайте.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 3 седмици

Благодаря ви много за отговора. Наистина го оценявам, дори не мога да започна да ви опиша колко много ме засегна това. Особено да не говоря с никого за това, защото съм твърде неудобно и се срамувам от себе си. Децата ми са напълно подредени за Коледа, слава Богу, но аз се навлякох в малък дълг за това, тъй като не можех да ги видя без заради моите проблеми. Трудя се да ям и да спя в момента. Честно казано, просто е хубаво да говоря с другите за това. Това е с дебитна карта Barclays. 30-те дни за отговор на търговеца изтекоха и имах един търговец, който го оспори. Но не съм чувал нищо за другите. Така че нямам представа. Казват ми толкова много различни неща от Barclays с всеки, с когото говоря. Дори не знам дали ще откажат да ми върнат парите, дори и търговецът да не отговори. Иска ми се да ги бях оспорил под неправилния mcc, но не осъзнавах, че мога. Благодаря ви отново. Честно казано, наистина го оценявам.

Автоматичен превод:
loulou123
преди 3 седмици

Други може да са в състояние да помогнат с отговора на търговците, тъй като знам, че няколко са го оспорили обратно, може би трябва да споделят това, което са казали, сякаш са измислили вашите данни, след което се върнете в банката и ги уведомете, че не сте се регистрирали/ получи стоките и т.н.

По отношение на банковото възстановяване, ако няма отговор, те ще възстановят сумата, няма да ви откажат възстановяване, предлагам да се свържете с тях за актуализация и ако имат нужда от повече време, те ще ви уведомят за всякакви предизвикателства. Ако няма предизвикателства, поискайте възстановяване на сумата, проблемът, който имах с Barclaycard, е, че освен ако всъщност не говорите за спорове, тогава манипулаторите не са най-добрите, отново им се обадете и поискайте да говорите за спорове, те ще ви дадат правилния отговор. Ако приемем, че няма отговор, тогава трябва да получите възстановяването доста бързо.

Що се отнася до пристрастяването, браво, че вече сте се регистрирали в Gamstop, опитвали ли сте също да инсталирате Gamban, безплатно е за жители на Обединеното кралство, мисля, че е достъпно чрез talk, ban, stop?


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Други може да са в състояние да помогнат с отговора на търговците, тъй като знам, че няколко са го оспорили обратно, може би трябва да споделят това, което са казали, сякаш са измислили вашите данни, след което се върнете в банката и ги уведомете, че не сте се регистрирали/ получи стоките и т.н.

По отношение на банковото възстановяване, ако няма отговор, те ще възстановят сумата, няма да ви откажат възстановяване, предлагам да се свържете с тях за актуализация и ако имат нужда от повече време, те ще ви уведомят за всякакви предизвикателства. Ако няма предизвикателства, поискайте възстановяване на сумата, проблемът, който имах с Barclaycard, е, че освен ако всъщност не говорите за спорове, тогава манипулаторите не са най-добрите, отново им се обадете и поискайте да говорите за спорове, те ще ви дадат правилния отговор. Ако приемем, че няма отговор, тогава трябва да получите възстановяването доста бързо.

Що се отнася до пристрастяването, браво, че вече сте се регистрирали в Gamstop, опитвали ли сте също да инсталирате Gamban, безплатно е за жители на Обединеното кралство, мисля, че е достъпно чрез talk, ban, stop?


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря ви за отговора. Получих писма в приложението си, в които се казва, че търговецът е изпратил информация за транзакциите и те се надяват това да разреши проблема, но ако не, да се свържа с тях. В приложението ми не се показва нищо от това, което търговецът е казал, но по телефона те всъщност показаха списък с транзакции за депозити, в който се казваше, че съм имал шанс да тегля от тях, също така, че не съм се свързал с тяхното обслужване на клиенти, въпреки че тази компания е непроследим. Свързах се с доставчика на плащания, който не ми даде никаква информация за тях и каза, че трябва да се свържа с моята банка или полиция и това са единствените хора, които също ще предоставят информация. Странното е, че имаше 10 транзакции, които оспорих с този един търговец. 4 от тях те оспориха, 4 бяха затворени от моята банка, казвайки, че съм отговорен след първия цикъл на връщане на плащане и не искаме повече доказателства, а 2 те чакат отговор. Всички те са едно и също лице, така че нямат представа какво се случва. Днес или утре трябва да получа обаждане от мениджър, така че ще разпитам всичко и се надявам да получа някои отговори. Най-големият, който имам, е с плащане и ако можех да получа парите си обратно от тях, щях да се освободя от дългове, тъй като трябваше да тегля заем след заем. Но определено нямам надежда с тях. Сега просто чакам другите. Имате ли съвет за бързите битове? Четох, че ги оспорват. Дори никога не са ми отговаряли. Толкова стресиращо. Нямам Gam Ban, но определено ще разгледам това. много ти благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам въпрос: взех ли няколко заеми и изчистих ли задълженията си по кредитната карта, изпратих ли имейл на компаниите за кредитни карти няколко пъти, че имам зависимост и искам акаунтът ми да бъде закрит и картата да бъде блокирана. Те не направиха това и отново изчерпих кредитните карти. Подадох още една жалба, за да изчистя дълга си. Ако те не уважат това, мислите ли, че финансовият обундсмен ще застане на моя страна или на компаниите за кредитни карти?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Просто исках да ви уведомя всички, че получих всички пари възстановени от Artsrid и Finnart, те не бяха отговорили от 2 седмици, но всички пари идват в моята банка днес.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Може ли някой да помогне с partbusters & master tools?

Автоматичен превод:
henrysykes13
преди 3 седмици

Какъв беше последният имейл, който им изпрати, приятел? И окончателният им отговор?

Автоматичен превод:
henrysykes13
преди 3 седмици

Току-що получих един от finnart, още 6 остават и 4 на artstrid, надявам се да се върнат сега преди Коледа.

Автоматичен превод:
henrysykes13
преди 3 седмици

Моят също получих възстановяване. Изпратих им остър имейл, в който се казваше, че виждам, че не съм единственият човек, когото измамват с фалшивия имейл, в който се казва, че възстановяването е издадено. И всички хора, които са имали тези имейли, сега се присъединяват сили да заведат правни действия срещу компанията, получени средства вчера

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 3 седмици

Можете ли да препратите всички имейли, които имате с тях? до

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 3 седмици

какво показват тези

като на твоето изявление? Показват ли се само като finnart и artstrid

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 3 седмици

Астрид

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 3 седмици

Mastertools е холандска компания

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 3 седмици

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Все още търся името на търговеца „ZPDG", ако някой има информация за него

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Все още имам нужда от помощ с Kashia, моля

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 3 седмици

Мислех, че това е. те пренебрегнаха имейлите ми и аз написах преглед на TP и те изпратиха обратно дълъг имейл как не са били те и поискаха моите банкови данни и извлечение и след това не отговориха отново. Премахнаха прегледа ми на TP

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
1...319 320 321...369
Отидете на страницаот 369 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини