НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 316)

преди 1 година от kirekin
|
820 320 преглеждания 7 034 отговора |
|
1...315 316 317...365
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Vkieranc
преди 3 седмици

Така или иначе току-що го направих, ако банките не се опитат да ми помогнат да си върна парите обратно от истинските измамници, какъв е смисълът.



Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 седмици

Можете ли да ми изпратите имейл:

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Няма начин kashia да ни върне парите на всички ни 😭😂 Вече им изпратих имейл няколко пъти - няма отговор

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Някой знае ли къде да намеря "mastertools"


Мислех, че е холандска компания, така че се свързах с нея, но те отричат, че са те?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добре, току-що получих огромна актуализация относно основен платежен портал, който посочва това в търговското си споразумение. Обзалагам се, че всички имате транзакции тук. Сега им изпратих имейл, в който посочих условията им.


Вижте това:

file

Като 7/10 сайтовете на Кюрасао използват този портал за плащане, ще ви държи в течение. Не съм виждал някой да говори за този платежен портал в този форум преди, така че се надявам, че мога да помогна на някои от вас!

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
winnerdude
преди 3 седмици

Кой платежен портал е това?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добре, току-що получих огромна актуализация относно основен платежен портал, който посочва това в търговското си споразумение. Обзалагам се, че всички имате транзакции тук. Сега им изпратих имейл, в който посочих условията им.


Вижте това:

file

Като 7/10 сайтовете на Кюрасао използват този портал за плащане, ще ви държи в течение. Не съм виждал някой да говори за този платежен портал в този форум преди, така че се надявам, че мога да помогна на някои от вас!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

И кой платежен портал е това?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Някой да си върне парите от skinczar / auri digital? Свързах се с тях в WhatsApp, но той каза, че не може да помогне, тъй като не работи там, хаха

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Mydates оспори транзакциите! Направиха фалшиви разписки, казаха, че съм получил електронни книги. Адресът, който използваха за мен е фалшив, както и телефонният номер. Такива хитри сделки!!!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Тогава банката застана ли на тяхна страна?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Няма начин, когато моите бяха направени като неправилни MCC, те никога не отговориха, може би стоките, които не са получени, са грешният път, тъй като те са намерили начин да го победят

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 седмици

Неправилният MCC определено е правилният път, но Mastercard няма да ги повдигне така като свързани с хазарта. Имам някои с Mastercard под стоки, които не са получени, така че ще държа всички актуализирани, моите визи неправилни MCC изглеждат добре

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес е последният ден за оспорване, те са чакали досега. Ясно заявих в имейла, че не са получени стоки, те казаха, че са предоставили разписки по имейл, на който показах доказателство за липсата им, също така ги помолих да докажат комуникационна следа за това, че са ми изпратени ( което няма да могат да направят, защото имейлите очевидно не са изпратени).

Някакви съвети момчета какво да включите в този имейл, за да го направите безупречен. Ясно заявих, че съм гражданин на Обединеното кралство, така че не бих имал ирландски телефонен номер или адрес, предоставих доказателство за комуникация с Grotobook, което е MYDATES, те казаха, че дори не съм се свързал с тях, това е защото моите дати са призраци!!!

Не знам какво друго да сложа наистина, показах уебсайта им (grotobook) за разрешени възстановявания и отказ от възстановяване, защото аз разреших транзакциите, така че се надявам да е достатъчно.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 3 седмици

Да, това е най-добрият начин, но е трудно да го повишите или да накарате определени банки или кредитни карти да се съобразят с него

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Тогава банката застана ли на тяхна страна?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Все още не, приятелю, в момента съм в спор, така че вероятно ще се стигне до арбитраж. Банката е на моя страна, така че предполагам, че ще направят всичко възможно.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Свържете се със сайта MyDates Направих това, преди моите сторнирания да бъдат повдигнати, те отговориха бързо, че са базирани в Холандия, а не във Великобритания и плащанията нямат нищо общо с тях, това нещо от последния ден е просто те се опитват да изтръгнат душата ви изглежда

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 седмици

здравей Пол,


изглеждаш много осведомен - имаш ли някакви данни за контакт със skinczar или kashia?


благодаря!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ето копие от техния аргумент. Колко лошо е, банда крадци.

file

file

file

Автоматичен превод:
1...315 316 317...365
Отидете на страницаот 365 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини