НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 297)

преди 1 година от kirekin
|
817 724 преглеждания 7 027 отговора |
|
1...296 297 298...364
golfchris24
преди 1 месец

Mystake го блокира, ако кажеш хазартен навик, те ми го направиха, тогава не можеш да отвориш отново.

Пишете на казината за това, използвайте факта, че ще се свържете с банката си за това, ако това не успее, повдигнете въпроса за връщане на плащане пред банката, ако това не успее, отидете при омбудсмана.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте всички


След като станах жертва на goldenbet, попаднах на този форум и прекарах последните 6 часа в четене от страница 1. Наистина е тъжно да видя колко много уязвими хора са станали жертва на тези измамни казина и изглежда, че наистина е просто измама кой се възстановява. Така или иначе възнамерявам да опитам късмета си да получа възстановяване на депозитите си.

Преди това бях в GAMSTOP в продължение на 5 години и след като приключи през юни, открих, че имам достъп само до един букмейкър в Обединеното кралство (Bet365) с много нисък лимит за депозит. Попаднах на Goldenbet чрез стриймъри и след голяма печалба от първия ми депозит, започнах да се връщам и открих, че се обръщам към ротативките винаги, когато бях стресиран.

През последните три месеца депозирах над £10 000 (над 100 транзакции), което ме постави в сериозни финансови затруднения и бих искал да опитам да си върна тези пари, за да мога да оставя всичко това зад гърба си.

Доколкото разбирам, няма да имам основания за връщане на плащане през MCC, тъй като нямаше блокиране на акаунта ми, тъй като моят GAMSTOP беше изтекъл (следователно защо имах достъп до bet365), така че ще бъде ли най-добре да поискам въз основа на „неполучени стоки" или ще това да бъде отхвърлено и поради сумата на транзакциите към едни и същи търговци?

Правилно ли съм, като смятам, че трябва първо да изпратя имейл на търговците, които мога да намеря, и да поискам информация за плащанията и това, което съм закупил (напълно не очаквам отговор) и да използвам това като доказателство по време на моята заявка за връщане на плащане?


Има ли нещо друго, което бих могъл да направя, за да подсиля допълнително иска си?


Плащанията ми бяха направени чрез дебитна карта (Barclays) и са предимно от:

skinsonly (не мога да намеря информация)

mastertools (mastertoolsmania.au)

gamingstore (gamingstoreonline.com)

депозит (не мога да намеря информация)


Благодаря предварително за всички полезни отговори и искам само да добавя, че макар да е тъжно да чета, че толкова много хора са измамени, се радвам да видя хората да се обединяват и да си помагат.

Автоматичен превод:
WonTD
преди 1 месец

Дори и да нямате хазартен блок, те пак са използвали грешен MCC.

mastertools и gamingonlinestore е безсмислено да се свързвате (и двете имат един и същ собственик) те няма да отговорят. Намерих собственика на тази фирма и му писах в likedin, но и там няма отговор.

Мисля, че депозитът е бърз бит, те ще отговорят, но няма да ви върнат.

Автоматичен превод:
WonTD
преди 1 месец

Все пак бих се опитал да предам случая ви на банката, че имате добър начин с думите.

Очаквам да възстановите нещо сега, когато сте тук и в известен смисъл това също е като добра мрежа за подкрепа за нас, жертвите.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Благодаря и на двамата за бързите отговори и се надявам също да мога да възстановя нещо.

Все още съм малко несигурен относно стъпките, които трябва да предприема в момента, трябва ли първо да започна да събирам доказателства, като например да изпратя имейл на търговеца и да му дам време да не отговаря, за да мога да го използвам, или трябва просто да отида направо в банката си сега? Има ли други стъпки, които банката би искала да ме види първо да опитам?


При моите обстоятелства трябва ли да подавам въз основа на причината неправилен MCC или Стоките не са получени?


И накрая, бихте ли препоръчали да направите това чрез техния онлайн портал или трябва да говоря с някого по телефона?


Извинявам се за всички въпроси, изглежда, че получавате само 1 шанс за това, така че искам да опитам и да увелича максимално шанса си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм публикувал от известно време тук. Призовавам ви да чуете какво казвам по-долу за хората, базирани в Обединеното кралство, тъй като трябваше да отида на интервю в полицията във връзка с един от тези уебсайтове (по-специално търговец). Говорих и с адвокат, специализиран в това.

Ако някое от тези казина има лиценз в Аруба или Коста Рика, тогава шансовете да възстановите парите директно от там са почти нулеви. Ако те са лицензирани от Кюрасао, тогава има шанс (стига да са действително лицензирани) поради новите правила за лицензите за електронни игри в Кюрасао и GCB специално за Обединеното кралство.

Ако са Коста Рика/Аруба, тогава НЯМА управляващ орган, на който да се оплачете.

Ако не разполагате с хазартен блок към момента на транзакцията и плащанията са извършени съзнателно, финансовият омбудсман НЯМА да накара финансовата институция да ви върне парите. Това вече е общото им правило. Ако има блокиране на хазарта, те ще го разгледат, но само ако има блокиране.

Ако вашата банка се опита да измами връщане на плащане на Mastercard, това ще се провали, тъй като съзнателно сте направили транзакцията. Трябва да изчакате и междувременно да се свържете с всеки търговец по имейл на всеки 24-48 часа. След няколко дни възстановяване на плащане под Стоки и услуги не са получени - вашата банка ТРЯБВА да опита това. Проблемът, през който преминах, и разногласията с Revolut и FOS по този въпрос не бяха нищо друго освен лудост. Mastercard в крайна сметка трябваше да се намеси, за да коригира това, защото Revolut реши, че всичко е „измама".

Полицейското интервю беше резултат от съобщения, които изпратих до един търговец, който има компания в Обединеното кралство - бях разпитан, защото се твърди, че съм се опитал да ги „измамя". Търговецът беше компания, регистрирана в Обединеното кралство, но собственик в Молдова, продаваща CSGO кожи, които очевидно съм „купил, съгласен съм с T&C и съм платил изцяло". Бъдете много внимателни с тези сайтове - те ще излъжат всеки. Компанията, регистрирана в Обединеното кралство, внезапно, разбира се, затвори.

Моят общ съвет е НЕ ИГРАЙТЕ в казино, което не е регистрирано в Обединеното кралство и приема плащания с директен дебит/кредитна карта. Правилата скоро ще се променят и няма да можете да поискате нищо обратно, ако съзнателно сте използвали картата си, за да извършите плащанията.




Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, свържете се с тях, ако имате достатъчно време, тъй като трябва да ги изпробвате в продължение на 14 дни, преди да се свържете с банките, така че следвайте всички правила.


Просто бих казал, че е хазартно, но зависи коя банка е, но ако има много от тях, би било невъзможно стоките да не са получени


Ако можете да го направите онлайн, просто го направете, смятам, че е по-добре, тъй като когато се обадите, просто ще получите някой идиот, който ще каже, че хазартът не е покрит.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В него се казва, че Коста Рика дори не е лиценз за игри, а също така е рай за нерегулирани измамни казина:


https://www.askgamblers.com/online-casinos/licences/costa-rica


Не виждам начин да проверя дали даден сайт е регистриран

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Благодаря, изглежда, че вашият отговор и отговорът на криптовалутите изглежда се различават по пътя, който трябва да поемете по отношение на причината за връщане на плащането… не съм сигурен кой е най-добрият вариант.

Първоначално предположих, че неполучените стоки биха били вероятният вариант, тъй като маршрутът на MCC ще получи отговор, че не би оказал влияние дали е използван правилният или не, тъй като нямах блокове на място и както технически не са получавали стоки от тези търговци. Но спорът с 100+ транзакции, обхващащи 3 месеца, би бил предизвикателство, без да се признае, че е било за хазарт, в който момент изглежда, че биха отхвърлили искането ми за връщане на плащане.

Изглежда след последната публикация на крипто, може да не си струва караницата, тъй като това може да доведе до обратен ефект и банковата ми сметка да бъде закрита или да бъде поставен маркер.

Автоматичен превод:
WonTD
преди 1 месец

Съмнявам се, че това ще се случи добре, направих около 100 сега и след като го направих отново и се върнах, банката събра още 26 за мен, те трябва да ви дадат голям период на предизвестие, за да направите това и така или иначе е лесно да смените банката, като повечето ви плащат £ 150, за да го направите!


Ще трябва да бъде неправилен MCC за това количество транзакции, както бих казал, плюс това, че не можете да бъдете санкционирани за опит за възстановяване на плащане!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
CryptoG82
преди 1 месец

Защо казаха, че ги мамиш? Беше ли голяма сума?


Благодаря за вниманието. Банката направи ли връщането на плащането с това като измама?

Автоматичен превод:
Howdydowdy
преди 1 месец

Изчакайте малко, така че тези сайтове твърдят, че сте ги измамили 😂 това трябва да е шега и половина!

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
CryptoG82
преди 1 месец

Има ли връзка с онова нещо с Кардак, което преследвахте, което последно чух от вас

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никой няма данни за контакт с търговеца ZPDG?


За моето сторниране на плащане трябва да се свържа с търговеца, опитвайки се да „разреша" проблема, в противен случай моята банка отказва да обмисли сторниране на плащане. И тъй като го одобрих с 3DS, не мога да кажа, че е неизвестна транзакция.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Защо казаха, че ги мамиш? Беше ли голяма сума?


Благодаря за вниманието. Банката направи ли връщането на плащането с това като измама?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Беше около £600 от преди време. Те твърдяха, че съм купил скинове за CS:GO на техния уебсайт и дори предоставиха разписки и предполагаеми имейли за потвърждение. Те се свързаха с полицията и екипът за измами на Revolut също беше замесен. С увереност може да се каже, че полицията не преследва случая. Имам артикули, които все още чакат Revolut да ги обработи като стоки и услуги, които не са получени, както FOS ги инструктира за това. Трябва да имате всички имейли и да сте се опитали да се свържете, за да има някакъв шанс да работи. Открих, че Quickbit е един от тези търговци, така че очаквам отговор поне за него, но Revolut сега ще ми покаже всичко, което е изпратено обратно.

Никога повече няма да се връщам близо до онлайн казино! Просто толкова много караница и глупости, с които трябва да се справите.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има ли връзка с онова нещо с Кардак, което преследвахте, което последно чух от вас

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тези, с които все още имам нещо, са Quickbit, Bamimahas Enterprises, BK John и Waliah. На Revolut е наредено да направи опит за възстановяване на плащания за стоки и услуги от FOS.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Добре, добре е, че подреждате всичко, аз съм същият deffo научих урока си на 100% сега, ако преживея това и успея да спечеля всички сторнирания на плащания, които моята банка е повдигнала, дори не съм изкушен да ги използвам сега, освен това го направих много връщания на плащания не мога да си позволя да използвам нито едно, тъй като повечето проблеми няма да ми платят сега, тъй като всички те са свързани и съм предимно забранен, така че беше страхотно, тъй като ми помогна да спра, плюс няма начин да го направя отново на банковата ми сметка сега, след като получих подкрепа за втори път, сайтовете, които останаха, опитвайки се да ме изкушат, са 1000% измамници, продължавам да получавам текстови съобщения, за да се присъединя към theredtouchan и купища глупости като това, сега правя билет за лото, това е единственото ми нещо.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

здрасти


Благодаря за публикацията. имам един въпрос Кредитната ми карта продължи със сторнирания на плащания като „измама".

Има ли други начини/отдели, по които те биха обработили възстановяване на плащане?

Някой друг търговец изяви ли се? Оспорвахте ли вашите сторнирания?

Изпратих имейли на всички тях, повечето не отговориха.. и също така няколко възстановиха сумата сами. ..

Автоматичен превод:
1...296 297 298...364
Отидете на страницаот 364 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини