здравейте всички
След като станах жертва на goldenbet, попаднах на този форум и прекарах последните 6 часа в четене от страница 1. Наистина е тъжно да видя колко много уязвими хора са станали жертва на тези измамни казина и изглежда, че наистина е просто измама кой се възстановява. Така или иначе възнамерявам да опитам късмета си да получа възстановяване на депозитите си.
Преди това бях в GAMSTOP в продължение на 5 години и след като приключи през юни, открих, че имам достъп само до един букмейкър в Обединеното кралство (Bet365) с много нисък лимит за депозит. Попаднах на Goldenbet чрез стриймъри и след голяма печалба от първия ми депозит, започнах да се връщам и открих, че се обръщам към ротативките винаги, когато бях стресиран.
През последните три месеца депозирах над £10 000 (над 100 транзакции), което ме постави в сериозни финансови затруднения и бих искал да опитам да си върна тези пари, за да мога да оставя всичко това зад гърба си.
Доколкото разбирам, няма да имам основания за връщане на плащане през MCC, тъй като нямаше блокиране на акаунта ми, тъй като моят GAMSTOP беше изтекъл (следователно защо имах достъп до bet365), така че ще бъде ли най-добре да поискам въз основа на „неполучени стоки" или ще това да бъде отхвърлено и поради сумата на транзакциите към едни и същи търговци?
Правилно ли съм, като смятам, че трябва първо да изпратя имейл на търговците, които мога да намеря, и да поискам информация за плащанията и това, което съм закупил (напълно не очаквам отговор) и да използвам това като доказателство по време на моята заявка за връщане на плащане?
Има ли нещо друго, което бих могъл да направя, за да подсиля допълнително иска си?
Плащанията ми бяха направени чрез дебитна карта (Barclays) и са предимно от:
skinsonly (не мога да намеря информация)
mastertools (mastertoolsmania.au)
gamingstore (gamingstoreonline.com)
депозит (не мога да намеря информация)
Благодаря предварително за всички полезни отговори и искам само да добавя, че макар да е тъжно да чета, че толкова много хора са измамени, се радвам да видя хората да се обединяват и да си помагат.
Hi all,
After falling victim to goldenbet, I’ve came across this forum and spent the last 6 hours reading from page 1. It’s really sad to see how many vulnerable people have fallen victim to these scam casinos and seems it really is just potluck as to who gets refunded. Either way I intend on trying my luck on getting a refund for my deposits.
I was previously on GAMSTOP for 5 years and once it ended in June, I found I could only access a single UK bookie (Bet365) with a very low deposit limit. I came across Goldenbet via streamers and after a big win on my first deposit, I began to relapse and found myself turning to slots whenever I was stressed.
In the last three months I have deposited over £10,000 (over 100 transactions) which has put me in serious financial difficulty and would like to try get this money back so I can put this all behind me.
From my understanding, I would not have grounds for chargeback through MCC as there were no blocks on my account as my GAMSTOP had expired (hence why I could access bet365) so would I be best off requesting based on "goods not received" or will this get rejected also due to the amount of transactions to the same merchants?
Am I correct in thinking I should email the merchants I can find first and request information on the payments and what I have purchased (fully expecting no reply) and use that as evidence during my chargeback request?
Is there anything else I could do to further strengthen my claim?
My payments were made via debit card (Barclays) and are mostly from:
skinsonly (can’t find any info)
mastertools (mastertoolsmania.au)
gamingstore (gamingstoreonline.com)
deposit (can’t find any info)
Thanks in advance for any helpful responses and just want to add that whilst it’s sad to read so many people being scammed, I’m glad to see people coming together and helping one another.
Автоматичен превод: