ФорумОтговорен хазартСамоизключване от сметки за игри

Самоизключване от сметки за игри

преди 1 година от lucianomarrajo1991
|
5715 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 година

Здравейте на всички, казвам се luciano, исках малко информация, ако е възможно, преди 2 дни някой вероятно в един от моите акаунти ми даде самоизключване от мое име, което нямах намерение да правя и това доведе до акаунт, където същото преди малко вечерта бях направил печалби от хиляди евро, сега мои. Въпрос как мога да видя дали парите не са пипани? Мога да ги изтегля преди минимум шест месеца, тъй като изключването е постоянно и мога да поискам поне да е възможно да тегля парите си, спечелени редовно, питам тук, защото операторите все още не са успели да се свържат с тях, благодаря за пространство, което ми е дадено..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, казвам се luciano, исках малко информация, ако е възможно, преди 2 дни някой вероятно в един от моите акаунти ми даде самоизключване от мое име, което нямах намерение да правя и това доведе до акаунт, където същото преди малко вечерта бях направил печалби от хиляди евро, сега мои. Въпрос как мога да видя дали парите не са пипани? Мога да ги изтегля преди минимум шест месеца, тъй като изключването е постоянно и мога да поискам поне да е възможно да тегля парите си, спечелени редовно, питам тук, защото операторите все още не са успели да се свържат с тях, благодаря за пространство, което ми е дадено..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Платформата е снай


Автоматичен превод:
lucianomarrajo1991
преди 1 година

Здрасти,

За съжаление трябва да призная, че ми е трудно да разбера напълно контекста.

Открихте няколко сметки в казиното, една от които беше затворена без вашето предупреждение, нали?

Останалото за печалбите обаче не разбирам.

Можете ли да напишете "времева линия", която трябва да изразява хронологията на всяко състояние на нещата, моля?

Или се опитайте да го опишете по различен начин, моля. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, благодаря за вашата наличност, междувременно ще се опитам да се обясня по-добре, някой е влязъл в акаунта ми на платформа, която почти не съм използвал, и извърши самоизключване, това самоизключване блокира всички сметките, които имам във всички тях от 6 месеца платформите за игри, що се отнася до печалбите l, в платформата Snai бях спечелил малко пари преди няколко часа, успях да изтегля 500 евро, защото самоизключването имаше все още не е направено, но след това вече нямах достъп до акаунта на Snai и да се свържа с оператори, само централите, но те не оказват помощ, исках да знам дали е възможно да тегля, тъй като също се обадих на монопола митническа агенция, тъй като това самоизключване достига до тях и всеки оператор казва различно нещо, когато поискам информация.

Автоматичен превод:
lucianomarrajo1991
преди 1 година

О, сега разбирам.

Е, мисля, че дори ако лично сте поискали самоизключване, вие също трябва да можете да изтеглите баланса си.

Смисълът на изключването трябва да бъде да не загубите много, особено ако можете да изтеглите парите, след което сметката трябва да бъде закрита.

Има само едно нещо, което ми идва на ум, някои казина конфискуват пари от пасивна сметка, но не съм сигурен как това отговаря на вашия проблем.

Друго слабо място вероятно е фактът, че наред с другите правила казината обикновено посочват, че всеки играч е отговорен за защитата на акаунта, ако сметката е злоупотребена от някой друг, казиното не се интересува много.

Мога ли да знам какво ви казаха операторите?

Не съм толкова добре ориентиран в италианските разпоредби, така че ако смятате, че имате нужда от помощ, може би трябва да помислите да подадете жалба.

Нашият екип от специалисти ще се опита да излезе със заключение.

Можете да прочетете как работи всичко тук . За да подадете жалба, просто щракнете тук .


Автоматичен превод:
преди 1 година

В крайна сметка успях да се свържа с операторите и те ме накараха да тегля, също и защото вече бях поискал теглене преди да ми блокират акаунта, остана само проблемът. Че в продължение на 6 месеца не мога да използвам никаква платформа за игри, но след шест месеца мога да активирам отново акаунта, поне реших проблем, благодаря за наличността

Автоматичен превод:
lucianomarrajo1991
преди 1 година

Радвам се, че успяхте да изтеглите остатъка!

В случай, че имате нужда от помощ, просто ни посетете и изпратете жалбата, ако е необходимо, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че е най-добре да се свържете с поддръжката

Автоматичен превод:
lucianomarrajo1991
преди 1 година

Просто се чудя, ти го казваш

някой влезе в акаунта ми на платформа, която почти не съм използвал, и извърши самоизключване

Успяхте ли да разберете кой го е направил? Мога да разбера, ако някой се е опитал да ви открадне баланса, но защо някой би самоизключил акаунта ви?

Дори казиното може да направи нещо за вас в този случай, тъй като те имат опцията да видят IP адресите за влизане, така че да могат да видят дали влизането е направено от стандартния ви IP адрес (дори вашето устройство) или е направено от друго място.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини