НачалоФорумОтговорен хазартПоради проверка на отчета за загубата

Поради проверка на отчета за загубата

преди 1 месец от ludwig.1a
|
1 005 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 месец

Акаунтът на играча е блокиран. Транзакциите вече не могат да се преглеждат. Казиното не иска да ми даде отчета за загубата ми.

Автоматичен превод:
ludwig.1a
преди 1 месец

Уважаеми потребител,

Видях вашето потребителско мнение, изпратено за това казино, което предостави по-подробни мнения по темата, така набързо описана тук във форума.

В него се казва:

„Играх в казиното kingmaker и загубих много за кратко време. Тогава научих, че всяко казино трябва да има защита на играчите и точно това не видях тук.

Затова помолих казиното да ми даде подходящото обезщетение. Поради това акаунтът ми на играч беше незабавно блокиран и вече не мога да виждам загубите си от транзакции. Няколко пъти писах на казиното с молба да ми изпратят моите транзакции по имейл, което те са длъжни да направят. Но винаги ме отлагат. Онлайн казино няма право да откаже да играе с играч. Имах много лоши преживявания поради това и затова се пазя."

Най-вероятно ще бъдете доста недоволни; казиното не носи отговорност за вашите загуби; вие сте поне докато не информирате казиното за потенциалния проблем с хазарта и следователно не поискате акаунтът ви да бъде окончателно затворен без опция за повторно отваряне. Дори и в такъв случай обаче, казиното няма да ви върне загубите.

Отговорните или по-безопасни лимити или инструменти за хазарт не са „извинението" за играчите да възстановят загубите; тези инструменти помагат на играчите да поддържат баланс и предотвратяват загубата на повече от разумна сума или бюджет.

С цялата си честност, ако сте настоявали да ви бъдат възстановени загубите само защото не сте виждали „защитата на играча", разбирам защо вашият акаунт е бил затворен и по-нататъшна комуникация не е възможна.

Моля, не залагайте, ако не искате да загубите. Според мен този преглед е по-скоро за вашето нездравословно мислене, отколкото за нечестността на казината.

Съветвам ви да се запознаете по-добре с начина, по който нещата обикновено работят, за да избегнете подобни проблеми: Инструменти и практики за отговорно залагане 👈👈

Предполагам, че никога не съм чувал за "отчет за загубата". Възможно ли е това да е термин, свързан с изискванията на GGL за казина, които притежават немски лиценз?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми потребител,

Видях вашето потребителско мнение, изпратено за това казино, което предостави по-подробни мнения по темата, така набързо описана тук във форума.

В него се казва:

„Играх в казиното kingmaker и загубих много за кратко време. Тогава научих, че всяко казино трябва да има защита на играчите и точно това не видях тук.

Затова помолих казиното да ми даде подходящото обезщетение. Поради това акаунтът ми на играч беше незабавно блокиран и вече не мога да виждам загубите си от транзакции. Няколко пъти писах на казиното с молба да ми изпратят моите транзакции по имейл, което те са длъжни да направят. Но винаги ме отлагат. Онлайн казино няма право да откаже да играе с играч. Имах много лоши преживявания поради това и затова се пазя."

Най-вероятно ще бъдете доста недоволни; казиното не носи отговорност за вашите загуби; вие сте поне докато не информирате казиното за потенциалния проблем с хазарта и следователно не поискате акаунтът ви да бъде окончателно затворен без опция за повторно отваряне. Дори и в такъв случай обаче, казиното няма да ви върне загубите.

Отговорните или по-безопасни лимити или инструменти за хазарт не са „извинението" за играчите да възстановят загубите; тези инструменти помагат на играчите да поддържат баланс и предотвратяват загубата на повече от разумна сума или бюджет.

С цялата си честност, ако сте настоявали да ви бъдат възстановени загубите само защото не сте виждали „защитата на играча", разбирам защо вашият акаунт е бил затворен и по-нататъшна комуникация не е възможна.

Моля, не залагайте, ако не искате да загубите. Според мен този преглед е по-скоро за вашето нездравословно мислене, отколкото за нечестността на казината.

Съветвам ви да се запознаете по-добре с начина, по който нещата обикновено работят, за да избегнете подобни проблеми: Инструменти и практики за отговорно залагане 👈👈

Предполагам, че никога не съм чувал за "отчет за загубата". Възможно ли е това да е термин, свързан с изискванията на GGL за казина, които притежават немски лиценз?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Предполагам, че имате проблем с чуждото мнение или знания. Ако акаунт е закрит и вече не мога да виждам транзакциите си, мога да поискам те да бъдат освободени, защото казината са длъжни да го направят и аз имам право да го направя, дори ако съм залагал прекомерно. Това е, за което съм загрижен и също така имам право да се опитам да получа възстановяване като жест на добра воля. Моето мнение, първо се информирайте, преди просто да повторите писменото си изявление.

Автоматичен превод:
ludwig.1a
преди 1 месец

Извинявам се, но от гледна точка на честния хазарт, не мисля, че казиното трябва да ви върне сумата въз основа на това, което казахте досега. Исках само да обясня негативното мислене, което може да ви нарани в бъдеще. Искането на жест на добра воля е форма на молба и, ако бъде отказано, не трябва да води до гняв. Това е моето мнение.

Терминът "отчет за загубата" е друго нещо, което с уважение ви моля да обясните. Например, изглеждате по-мотивирани да се придържате към настоящата си гледна точка.

Но няма да ви безпокоя повече. Ако желаете да се отнасяте с хората така, както искате да се отнасят с вас, аз ще бъда тук за вас.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

С удоволствие! Бях в стационарно заведение за лечение на зависимости на 400 км от дома в продължение на 8 седмици. Днес се прибирам. Винаги се отнасям добре с другите хора и бих искал и аз да се отнасят добре с мен. Благодаря ти, че ми писа с добри писма. Аз съм пристрастен към хазарта. Това е болест и за съжаление не е приятна. Въпросното казино ми блокира акаунта, което е добре. Имам право само на моите данни и точно това искам от доста време. И ако ми пишеш като сега, тогава не се чувствам тормозен. благодаря ви

Автоматичен превод:
ludwig.1a
преди 1 месец

Пожелавам ти само най-доброто! Задръжте; грижете се добре за себе си, моля. 💚

Честито завръщане!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много 👍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини