ФорумОтговорен хазартОтворете отново блокирания акаунт

Отворете отново блокирания акаунт

преди 1 година от Jojo86
|
4629 преглеждания 7 отговора |
|
преди 1 година

Добре. Блокирах акаунта си за постоянно в казино и след няколко месеца просто го отворих отново в чата, дори и да беше окончателно затворен. Разбира се, загубих МНОГО. Имам ли някакви шансове да получа депозитите си след повторно отваряне?

Автоматичен превод:
Jojo86
преди 1 година

Здравейте,

не мога да отговоря без допълнителни подробности и за предпочитане екранни снимки, показващи как точно е бил затворен вашият акаунт.

Очаквам, че постоянното затваряне означава затворено завинаги. 🤔

Можете също така да подадете жалба точно сега, за да можем да разгледаме всички аспекти и да предоставим подкрепа.

Прочетете подробностите тук и решете дали ви харесва.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Беше Ibet и всичко, което мога да кажа е, че постоянно блокиран не е постоянно блокиран там. Това означава 7 дни, ако поискате тяхната подкрепа и да, те могат да отидат на юг.

Автоматичен превод:
Jojo86
преди 1 година

Здравейте,

така че както ми звучи, казиното първоначално потвърди, че акаунтът ви е блокиран за постоянно, нали?

Както и да е, посочихте ли някаква причина, поради която акаунтът трябва да бъде закрит? Смятам, че всички подробности са важни, така че ме уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За какво казино говориш?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Здравей отново.

Мисля, че трябва да започнете да използвате БУТОНА ЗА ОТГОВОР - колкото по-рано, толкова по-добре.

Човекът, когото питате сега, не знае за публикацията ви, така че шансовете да получите отговор са доста ниски.


Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Сигурен съм, че говореше за iBet.com https://casino.guru/ibet-com-casino-review

Автоматичен превод:
Jojo86
преди 1 година

Вярвам, че в момента се контролирам добре по отношение на хазарта, но се сблъсках с по-лесна ситуация, като описаната от вас. Свързах се с поддръжката и поисках да закрия акаунта си завинаги, те ме попитаха за причината и казаха, че акаунтът може да бъде отворен отново по-късно, защото не е проблем с хазарта. Ако искате да спестите парите за бъдещето, силно препоръчвам да поискате закриване на платформата или да им кажете, че имате проблеми с хазарта.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини