ФорумОтговорен хазартОграничения на казино

Ограничения на казино

преди 1 месец от sylviabezerradacruz
|
983 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 месец

Добър вечер В ice casino разбрах преди 4 дни, че вече няма връзка „отговорен хазарт", където обикновено поставям ограничения, защото иначе не мога да се контролирам. Казах на казиното, че ще закрия сметката си, защото вече нямам лимитите, за да мога да спра. Те отговориха, че има. И им изпратих доказателство, че няма такива. Предупредих ги, че ще затворя акаунта, ако не мога да наложа ограничения и да се самоизключа, както винаги правя. Те спряха да отговарят и в крайна сметка изиграх абсурдна сума от повече от 1400 /1500 евро само днес. как можеш да ми помогнеш Ще ви изпратя екранна снимка на казино приложението, където вече няма опция за задаване на лимити. А също и разговорите с казиното. благодаря file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file ето 2 елемента, които показват, че „отговорната игра" вече не съществува в приложението

Автоматичен превод:
sylviabezerradacruz
преди 1 месец

здравей

това е сериозен въпрос и бих искал да ви благодаря, че публикувате притесненията си. Въпреки че не оценявам отговорите на казиното, които описахте, мисля, че най-важното е да зададете лимитите алтернативно или да затворите акаунта си, ако лимитите вече не са опция. И така, мога ли да знам дали вашият акаунт е бил затворен поради пристрастяване към хазарта, моля?

Ако имате проблеми с това, моля, попитайте екипа за поддръжка как най-добре да затворите акаунта си поради гореспоменатите проблеми с хазарта и следвайте инструкциите към писмото, моля. Наистина съжалявам да го кажа, но само служителите на казиното могат да закрият нашата сметка. Ние сме просто форум.

Със сигурност ме уведомете как се е развила ситуацията и ако се сблъскате със закъснение със затварянето, вероятно обмислянето на жалба може да помогне. Запознати ли сте с нашия Център за оплаквания?

https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

Ще чакам актуализация.




Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, вече подадох жалба на вашия уебсайт. Казиното не е затворило акаунта ми. Чакам от петък и още играя. Вече похарчих 1800 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Акаунтът все още е отворен и не мога да го затворя или да поставя лимити. Казват, че ще отговорят след няколко дни, след като им кажа, че ако не мога да наложа лимити, тогава ще закрият акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето част от пощата, която изпратих, и отговора filefilefile

Автоматичен превод:
sylviabezerradacruz
преди 1 месец

здравейте

Прегледах жалбата ви, за да се запозная със случая.

Съжалявам, че това казино няма опция за задаване на вашите лимити, което със сигурност е много полезно във всеки случай.

За съжаление обаче не посочихте причината за закриването на акаунта си, тъй като поради проблем с хазарта. Само в тези случаи, когато играч ясно напише подобна причина, казиното трябва да направи всичко, за да закрие сметката веднага, а ако не може да го направи, трябва да върне всички депозити обратно. Което се случи в много случаи.

Нека обаче не продължаваме напред, а да изчакаме жалбата ви да се придвижи напред и да достигне своето разрешение.

Ако това ви помага по някакъв начин, моля, знайте, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, написах ясна причина защо, ако нямаше наложени ограничения, нямаше да играя, защото със сигурност щеше да е, защото имам зависимост! Ако поискам от някое казино да закрие акаунта ми поради тази причина, те трябва да го закрият незабавно, защото това беше моя молба. Благодаря ви за нищо.

Виждам, че няма да свърши работа.

Автоматичен превод:
sylviabezerradacruz
преди 1 месец

Виждам, че жалбата ви е отхвърлена, тъй като, за съжаление, не можахме да ви бъдем повече полезни.

Петронела обясни там: „Както споменах в предишния си отговор, тъй като никога не сте поискали официално закриване на акаунта ви, за съжаление няма основание за възстановяване на загубените ви средства. Още веднъж, силно ви насърчавам да се свържете директно с казиното и информирайте ги за вашия проблем с хазарта, за да предотвратите допълнителни загуби в бъдеще."

Наистина съжаляваме за цялата ситуация и вярваме, че би било най-добре да посочим ясно причината за закриването на сметката, така че казиното да може да действа по съответния начин и всякакви бъдещи недоразумения могат да бъдат избегнати.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини