ФорумОтговорен хазартКомпании, които не спират играта

Компании, които не спират играта

преди 3 месеца от Jonnywhizzle
|
3855 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте, вярвам, че тези нови компании, които не играят стоп, трябва да бъдат забранени. Те не предлагат защита за проблемни играчи и вярвам, че някои от тях са измама. Те са намерили начин да позволят на хора, които не би трябвало да играят хазарт. Те не спазват никакви закони и вие не сте защитени. Ако не искат да плащат печалби, те просто не го правят.

Смятам, че хазартът е сериозен проблем и тези сайтове не трябва да са достъпни.

Автоматичен превод:
Jonnywhizzle
преди 3 месеца

здрасти За съжаление в момента няма такова нещо като Gamstop, където можете да поставите ограничения върху играта за проблемни играчи по целия свят. Тези казина нямат лиценз за Обединеното кралство и трябва да се избягват от играчи от вашата страна. Знам, че не е лесно да не играеш в тези казина, ако няма защита, за да не влезеш в тях, но от друга страна, не искам да вярвам, че са насочени към играчи със зависимост.

Нашата цел обаче е да информираме всички наши потребители за всяко онлайн казино и да ви информираме дали казиното е безопасно или не. Ние, разбира се, се нуждаем от помощ и от нашите потребители, за да информираме всички за техния опит.

Знаете ли, че имаме списък с помощни центрове, които можете да търсите, ако желаете? Ето го , в случай че решите да използвате някои от тях. Надявам се, че ще ви помогне да останете добре.


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми,

Напълно съм съгласен, че не всички от тях са насочени към проблемни играчи, просто смятам, че някои рекламират отговорни игри, но без да се налага да го налагат, с което напълно не съм съгласен.

Вярвам, че ако играч се свърже, за да посочи проблем и вие рекламирате отговорна игра, акаунтът трябва да бъде изключен. За съжаление това не винаги е така, те изглежда игнорират вашите искания. Защо ? Може да бъде само финансова печалба, за съжаление.


Но отново се съгласявам, че не всички са в тази категория, но сега го видях с няколко от тях.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Също така не мога да не чувствам, че рекламата на „non gamestop" достига до играчи, които може да имат проблем, играчи, които са направили тази голяма крачка, за да осъзнаят проблема си и да се свържат с gamestop.

Но сега има нова отворена врата....

Просто мисъл

Автоматичен превод:
Jonnywhizzle
преди 3 месеца

Здравей Джони, ще ти отговоря, току-що пуснах жалба вчера, защото бях на лечение при психолог от ноември 2023 г. за пристрастяване към хазарта, рискувах сериозно да загубя къщата си, озовах се в съда, помогнаха ми родителите който, като плати, отмени присъдата, в противен случай щях да се озова с приятелката си и моите 3 котки извън къщата без място за настаняване, активирах самоизключване от казина завинаги, но от 10 юли до 18 юли 2024 г. се отказах в него чрез казино, което все още ми позволи да играя, след като месеци не го правех, загубих всичко отново, регистрирах се в казиното през 2022 г. със същия имейл и потвърдих със същия телефонен номер, използван за национално самоизключване (казиното има възможност да работи в моята страна, така че ми се струва невероятно, че той не е бил изключен и там, като се има предвид, че имаха подробности за имейла и телефонния номер, за съжаление не си спомням дали бях направил пълния KYC през тази година ), поисках чрез лично съобщение и самоизключване чрез чат на живо малко след първото получено изгонване, тъй като казиното няма собствена функция за самоизключване, за съжаление не бях изслушан, намерих вратата отворена няколко дни преди и отново се хванах, сега не мога да платя наема и вече закъснявам с 10 дни, увеличих часовете при психолога си, но се чувствам притисната, пълна със срам, продължавам да живея с тревога в стомаха и страха, че трябва да преживея всичко отново. Вече не живея добре, пристрастеността към хазарта не се приема сериозно и сега аз (както много други хора, които вероятно се страхуват да получат помощ) рискувам отново да загубя всичко и не знам как да се измъкна от това.

Автоматичен превод:
imnotd4ny
преди 3 месеца

Това е точно това, което изтъквам и за съжаление все повече и повече от тези компании се отварят и под рекламата "non gamestop"

Лесно е да се каже просто да ги избягвате, но не е толкова лесно за проблемния комарджия.

Когато проверявате рецензии на други платформи, те най-често им дават палец нагоре, но няма да споменат тъмната страна.

Всички те рекламират отговорна игра и предоставят 24/7 поддръжка, но за съжаление не подкрепят наистина това.

Силно вярвам, че всички те трябва да имат задължението да се грижат за своите играчи.

Надявам се да намерите помощта, от която се нуждаете

Автоматичен превод:
Jonnywhizzle
преди 3 месеца

Аз ви благодаря,

Знам, че няма да е лесно, бях сигурен, че най-накрая съм излязъл от това, но беше достатъчно да видя реклама на уебсайта на това казино, за да вляза, да открия, че все още мога да играя, и всичките ми пари да ми бъдат взети отново .

Автоматичен превод:
imnotd4ny
преди 3 месеца

Мисля, че с всяка зависимост е така, никога не изчезва.

Трябва да има строги закони за хазарта, които компаниите да спазват.

Бихте ли могли да се свържете с банката си и да опитате да получите блок за игра?


Автоматичен превод:
Jonnywhizzle
преди 3 месеца

Опитах го преди известно време, но има много, твърде много начини за депозиране в други компании, които го позволяват, и дори да блокирам тези депозити, винаги има криптовалути, ръчни презареждания, които купувате от супермаркета, безполезно е за блокиране на метод, ако след това има 1000 други

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И аз знам това, виждал съм всички методи и винаги ще намерите начин.

Имате ли някой близък до вас, на когото също бихте могли да предоставите достъп, за да получи контрол над вашите акаунти и да ви насочи към по-здравословен живот.

Мисля, че трябва да опитате всичко, за да се преборите с това и да предотвратите тръгването по този тъмен път

Автоматичен превод:
Jonnywhizzle
преди 3 месеца

Бях поискал приятелката ми да има достъп до акаунтите ми, тя ги имаше 3 месеца, после искаше да ми се довери, а аз предадох доверието й, пак за съжаление няма сигурни методи, наистина бях спрял, 5 минути са достатъчни да се съсипе отново

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Лесно е да се каже, но се опитвам да помисля преди залог или депозит, ще спечеля ли? Печелил ли съм в миналото? Преди да депозирате сума или да почувствате нужда да залагате, поставете тази сума в отделна спестовна сметка и вижте какво имате след една година. Ще имате това финансово удовлетворение, което струва повече от всеки залог.

Както казах по-лесно да се каже, отколкото да се направи.

Ясно е да се каже, че компаниите, които не се занимават с игри, не помагат. Какво може да се направи ? Това е тема, която се нуждае от дискусия.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Jonnywhizzle
преди 3 месеца

Не е лесно, защото когато започна да играя всичко става ирационално, през тези месеци без да играя купих няколко полезни неща за дома и за приятелката си, бях спестил малко пари, но сега не ми остана нищо, след като загубих първите си $500 Започнах да играя, за да възстановя сумата, но в крайна сметка загубих всичко, мислите ми са по-малко ясни, когато играя.


Четох на този сайт, че работят върху глобално изключване, но мисля, че това също е по-лесно да се каже, отколкото да се направи.


Създадохте сериозна тема за дискусия и се надявам, че други членове ще се присъединят към разговора.

Автоматичен превод:
imnotd4ny
преди 3 месеца

Надявам се, защото това е сериозен проблем.

Лично аз смятам, че е погрешно да се рекламира като non gamestop, камо ли да няма инструменти за защита на играчи с проблеми.

Разбирам какво казваш, че всичко става ирационално, но се опитай да помислиш за това чувство на съжаление, което идва, след като си загубил. Чувството е ужасно.

Иска ми се да има нещо, с което да замениш чувството да залагаш. Помислете и се опитайте да намерите това нещо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Роми,

Напълно съм съгласен, че не всички от тях са насочени към проблемни играчи, просто смятам, че някои рекламират отговорни игри, но без да се налага да го налагат, с което напълно не съм съгласен.

Вярвам, че ако играч се свърже, за да посочи проблем и вие рекламирате отговорна игра, акаунтът трябва да бъде изключен. За съжаление това не винаги е така, те изглежда игнорират вашите искания. Защо ? Може да бъде само финансова печалба, за съжаление.


Но отново се съгласявам, че не всички са в тази категория, но сега го видях с няколко от тях.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Наистина трябва да се приема много сериозно, когато става въпрос за отговорна игра и всяко казино трябва да действа незабавно, когато играч поиска закриване на акаунта поради пристрастеността си към хазарта.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Също така не мога да не чувствам, че рекламата на „non gamestop" достига до играчи, които може да имат проблем, играчи, които са направили тази голяма крачка, за да осъзнаят проблема си и да се свържат с gamestop.

Но сега има нова отворена врата....

Просто мисъл

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Със сигурност разбирам гледната ви точка тук и за мен наистина няма смисъл защо го рекламират по този начин, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джони, ще ти отговоря, току-що пуснах жалба вчера, защото бях на лечение при психолог от ноември 2023 г. за пристрастяване към хазарта, рискувах сериозно да загубя къщата си, озовах се в съда, помогнаха ми родителите който, като плати, отмени присъдата, в противен случай щях да се озова с приятелката си и моите 3 котки извън къщата без място за настаняване, активирах самоизключване от казина завинаги, но от 10 юли до 18 юли 2024 г. се отказах в него чрез казино, което все още ми позволи да играя, след като месеци не го правех, загубих всичко отново, регистрирах се в казиното през 2022 г. със същия имейл и потвърдих със същия телефонен номер, използван за национално самоизключване (казиното има възможност да работи в моята страна, така че ми се струва невероятно, че той не е бил изключен и там, като се има предвид, че имаха подробности за имейла и телефонния номер, за съжаление не си спомням дали бях направил пълния KYC през тази година ), поисках чрез лично съобщение и самоизключване чрез чат на живо малко след първото получено изгонване, тъй като казиното няма собствена функция за самоизключване, за съжаление не бях изслушан, намерих вратата отворена няколко дни преди и отново се хванах, сега не мога да платя наема и вече закъснявам с 10 дни, увеличих часовете при психолога си, но се чувствам притисната, пълна със срам, продължавам да живея с тревога в стомаха и страха, че трябва да преживея всичко отново. Вече не живея добре, пристрастеността към хазарта не се приема сериозно и сега аз (както много други хора, които вероятно се страхуват да получат помощ) рискувам отново да загубя всичко и не знам как да се измъкна от това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за тази ваша ситуация. Видях жалбата ви и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне.

Моля, дръжте ни в течение за всички актуализации относно вашия случай и бъдете силни.


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравейте, надявам се да успея да получа дори само 50% или 60% от загубената сума, за да мога да платя наема, да се върна към спокоен живот с по-малко безпокойство и да бъда изключен завинаги от тази бъркотия, а също и от други.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,

Съжалявам да чуя за вашите борби imnitd4ny. Играта е остра и има много капани.

Онлайн хазартът е регулиран всяка страна и много онлайн казина са насочени към играчи от офшорни държави. Има малко ефективен начин как да го предотвратите, освен играчът да избере локално регулираната опция. Това се отнася и за защитата, особено за самоизключване. Обемът за „казината, които не са на gamstop" е огромен, за съжаление.

Разбирам, че е трудно да се избегне това, когато имате проблеми с контрола. Важно е обаче непрекъснато да се работи върху това. Както може би вече знаете.

Въпреки че няма международна система за самоизключване, има блокиращо приложение, което може да ви помогне. Той ще блокира достъпа до уебсайтове и приложения за хазарт на вашите устройства, предоставяйки единствената налична международна защита в момента. Разгледайте уебсайта на BetBlocker . Наскоро започнахме да работим в тясно сътрудничество с тях, за да подкрепим инициативата около глобалното самоизключване. Прочетете внимателно инструкциите и не блокирайте информационните сайтове, ако искате да запазите достъпа до Casino Guru.


Дръж здраво,

Саймън

Автоматичен превод:
SimonV
преди 3 месеца

Добро утро Саймън,

Благодаря ви за отговора и за съвета ви, ще го разгледам, след като разреша жалбата си, сега се страхувам да не нанеса щети и да блокирам всичко 😀

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини