Скъпи играч,
Въпреки че разбирам вашето разочарование и също така съжалявам, че се намирате в такова положение, бих искал да спомена резюмето на Ник :
„Здравей Hygeboy,
Ние никога не вземаме сайтове и работим въз основа на фактите, предоставени от играча и казиното. Заявката за самоизключване преди регистрация може и може да не работи, но казиното не е задължено да го направи и ние не носим отговорност за тях. След като се свързахте с тях през 2023 г. относно пристрастяването си, те незабавно затвориха акаунта ви и тъй като това беше първото ви искане към тях, откакто имате акаунт, те не са длъжни да възстановят депозит.
Тъй като проблемът беше обяснен два пъти, сега ще затворим жалбата като неоснователна."
Бих казал, че това обяснение е доста ясно. Според мен просто нямате право на никакви възстановявания. Съжалявам.
Моля, опитайте се да придобиете представа за бъдещите си действия.
Dear player,
Even though I understand your frustration and I'm also sorry you find yourself in such a position, I'd like to mention Nick's summary:
"Hello Hygeboy,
We never take sited and we work based on the facts provided by the player and the casino as well. Requesting a self-exclusion prior to registering may and may not work but the casino is not obligate to do it and we can't hold responsible for them. Once you contacted them in 2023 regarding your addiction, the closed your account instantly and as it was your first request towards them since you had an account, they are not obligate to refund any deposit.
As the issue has been explained twice, we will be now closing the complaint as unjustified."
I'd say this explanation is pretty clear. The way I see it you are simply not entitled to any refunds. I'm sorry.
Please try to gain some insight into your future actions.