ФорумОтговорен хазартКазиното Tonybet работи безотговорно

Казиното Tonybet работи безотговорно

преди 10 месеца от Hygeboy
|
5013 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Tonybet и Casinoguru действат безотговорно. Tonybet приема играчи, за които знаят, че са пристрастени към хазарта, и казино гуруто смята, че това е напълно добре.



Четох за случай, при който tonybet е платил на играча 9000 долара обратно, след като е изиграл всички пари обратно по време на дългия процес на теглене. Като жест на добра воля, така да се каже. Този случай изглежда е напълно измислен маркетингов трик.


Направих жалба и преглед, където поисках пари обратно, защото казах за пристрастеността си към хазарта. Все пак успях да отворя сметка и да загубя парите.


Мислех, че гуруто на казиното е на страната на играчите, но предполагам, че той е просто грабител на пари. Разочарован съм.

Автоматичен превод:
Hygeboy
преди 10 месеца

Скъпи играч,

Въпреки че разбирам вашето разочарование и също така съжалявам, че се намирате в такова положение, бих искал да спомена резюмето на Ник :

„Здравей Hygeboy,

Ние никога не вземаме сайтове и работим въз основа на фактите, предоставени от играча и казиното. Заявката за самоизключване преди регистрация може и може да не работи, но казиното не е задължено да го направи и ние не носим отговорност за тях. След като се свързахте с тях през 2023 г. относно пристрастяването си, те незабавно затвориха акаунта ви и тъй като това беше първото ви искане към тях, откакто имате акаунт, те не са длъжни да възстановят депозит.

Тъй като проблемът беше обяснен два пъти, сега ще затворим жалбата като неоснователна."

Бих казал, че това обяснение е доста ясно. Според мен просто нямате право на никакви възстановявания. Съжалявам.

Моля, опитайте се да придобиете представа за бъдещите си действия.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка!

Изглежда обаче, че Tonybet ще върне депозитите. Така те знаят как да действат стриктно според принципите на отговорната игра!


Много съм доволен. Когато парите са в банковата сметка, ще дам положителна оценка на Tonybet!

Автоматичен превод:
Hygeboy
преди 10 месеца

Здравейте, според жалбата, в която пишеше, че нямате право на възстановяване, това е отлична новина. Искам да кажа, че казиното не трябваше да прави това, но очевидно сте постигнали някакво споразумение, което е страхотно.

Така че, когато парите пристигнат, не забравяйте да ни уведомите дали всичко е минало добре.

Мисля, че казиното също ще се радва на положителен преглед и на вас за възстановяване на сумата. Надявам се, че ще се справяте добре в бъдеще. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Hygeboy
преди 8 месеца

забавление!


Има ли някакъв начин да се свържа с вас на лични?


Бих имал подобен случай, но сумата е много по-голяма в друго казино. Но те изобщо не са склонни да преговарят...

Автоматичен превод:
Fanta1225
преди 8 месеца

забавление,


Под какъв лиценз работи казиното? Имам опит с казина, работещи под mga и естонски лиценз. Тук във форума може ли да се изпрати лично съобщение?

Автоматичен превод:
Hygeboy
преди 8 месеца

забавление,

Благодаря за бързия отговор! Работи под MGa. И изглежда не мога да инжектирам yv 🙁 Мога ли да взема нещо друго в устата си едновременно?

Автоматичен превод:
Fanta1225
преди 8 месеца

Наистина няма такова място, където можете да се свържете, за да запазите анонимността. Тук мога да се побъркам, ако трябва. Искате ли да ми кажете кое казино е? Ако решите да подадете жалба до mga, важно е да имате оригиналното блокиращо съобщение, поне там, където казвате за пристрастеността си към хазарта, и евентуално съобщението за отговор на казиното, където се казва, че достъпът ви до казиното е блокиран. Това съобщение за отговор не е абсолютно необходимо. Mga ще вземе случая под внимание само с първоначалното съобщение, което показва, че сте казали за пристрастяване към хазарта и искате да затворите акаунта за игра за постоянно.


Казината съгласно MGA носят отговорност да не допускат играчи, за които знаят, че са пристрастени към хазарта.

Автоматичен превод:
Hygeboy
преди 8 месеца

Леле, съобщението отиде на някаква проверка...


Но не използвате никакво приложение за съобщения или discord?

Автоматичен превод:
Fanta1225
преди 8 месеца

Пълен раздор. Псевдоним jkkekk. Мога да се опитам да ви помогна през вечерта.

Автоматичен превод:
Hygeboy
преди 8 месеца

забавление,


Наистина не използвам Discord, така че моля, потвърдете. Получихте ли тази заявка?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини