Здравейте,
Напълно съм убеден, че сте запознати с функцията за оплакване. Така че, моля, изпратете такъв.
Знаете ли, ние просто не можем да променим индекса за безопасност на казино само въз основа на една екранна снимка. 🤷♀️
Можете ли да покажете и първоначалната си заявка, моля? Обзалагам се, че е полезно поне да видите цялата свързана комуникация. Според мен това е доста стандартен автоматичен отговор. Затова бих искал да видя какво се случи точно преди тази "оферта". Благодаря ти.
Hello,
I'm quite convinced you are familiar with the complaint feature. So, please submit one.
You know, we just can't change a casino's safety index solely based on one screenshot. 🤷♀️
Can you also show your initial request, please? I bet it's useful to see the whole associated communication, at least. In my opinion, this is a rather standard automatic response. Thus, I'd like to see what happened just before this "offer". Thank you.
Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод: