НачалоФорумОтговорен хазартAutoescluso all'AAMS IT

Autoescluso all'AAMS IT

преди 2 години от Pierrgg
|
4 673 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години

Добър вечер на всички, наистина съм тъжен, около месец или повече се самоизключих, след като разбрах, че имам проблем.


въпреки всичко отворих други сметки за игри на името на роднини, използвайки моите карти на мое име за депозити, както обикновено загубих всичко.


Наистина съм в голямо затруднение. Знам, че съм нарушил T & Cs, но също така смятам, че може би не съм бил защитен при повтарящи се депозити на мое име.


Исках да знам дали има начин да възстановя парите, загубени поради моя проблем и дали има възможност да мога да закрия всички сметки, които съм отворил на името на семейството си с документация.


Сгреших, знам и се чувствам зле от това, но самоизключването трябва да ви помогне да не играете и не отнема много време да играете отново, като използвате същите методи на плащане, които използвах преди. Може би дори в същите сайтове.


ако някой смята, че може да ми помогне, е добре дошъл, благодаря ви много.


Осъзнавам, че вече нямам контрол над нищо.

Автоматичен превод:
Pierrgg
преди 2 години

Хей Pierrgg,


Съжалявам да чуя за това. Знам положението, в което се намирате. Много пъти съм бил в същата ситуация.

Основното е, че можете да кажете, че имате проблем. Това е ден 1.

Дните след това са трудни, но с времето и пространството далече от хазарта дните стават по-добри.

Ще бъда честен и прям с вас. Парите, които сте загубили във всички сметки на различни лица, не можете да си върнете. Това, върху което трябва да се фокусирате, сте себе си. Не се опитвайте да се убеждавате, че можете да си върнете тези пари. Няма го.

Най-важното е да блокирате всички акаунти и да продължите оттам.

Направих интервю със Саймън В. Може би, ако го прочетете, можете да видите, че не сте единственият, който е бил в позицията, в която се намирате в момента.

Отидете в секцията за отговорен хазарт на този форум и там има много неща, които могат да ви помогнат в този труден момент.

Протегнете ръка, ако трябва да говорите повече.

Бъдете силни.

Чарли


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Piergg,

Съжалявам да чуя за вашия опит, но за съжаление вашият случай е доста често срещан. Както казва Чарли, първото най-важно нещо сега е да осъзнаеш, че имаш проблем (това е направено), а второто е какво ще направиш по въпроса. (това е по-трудната част) Това е единственият изход и може да намерите вдъхновение в споменатото интервю .

Освен това бих препоръчал да направите проучване какво се случва с вас и какво може да се направи. В идеалния случай говорете с някой, който може да ви даде насоки. Ще намерите много важна информация на уебсайта на Gambling Therapy и можете също да говорите с техните професионални оператори. Освен това можете да намерите локализирана помощ в нашата база данни от помощни центрове .

Самоизключихте ли се от италианската национална схема за самоизключване? Трябва да го направите възможно най-скоро: https://www.adm.gov.it/portale/en/autoesclusione-dal-gioco-a-distanza-giochi

На всичкото отгоре искам да подчертая, че играта с фалшиви лични данни и нарушаването на T&C не се отплаща ! Ще подхранвате негативния си навик и ще губите пари и дори да спечелите, най-вероятно ще ви бъде поискан KYC, който ще провалите и печалбите ви ще бъдат анулирани.

Дръж здраво,

Саймън


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини