Здравейте! Гледах това, но не можах да открия проблема, защото не е конкретно моя работа, обзалагам се. Както казах, препратих го на техническия екип. Означава ли, че никой не се е свързал с вас относно подробности?
Така че първоначалният проблем все още продължава, предполагам. Нека го проверя отново с момчетата.
Актуализация: Ще получите допълнителни инструкции, включително видео, предполагам, по имейл директно от тях. Това трябва да е решението.
Все пак, ако не работи, моля, следвайте всички други инструкции, които ще получите от тях🙏.
Благодаря ви за търпението, предполагам, че е доста мъчно.
Hello! I watched that, but I could not detect the issue, because it's not specifically my job, I bet. As I said, I forwarded it to the tech team. Does it mean no one has contacted you, regarding details?
So, the original problem still persists, I reckon. Let me check it again with the guys.
Update: You'll get further instructions, video included, I suppose, via email directly from them. That should be the solution.
Still, if it does not work, please follow any other instructions you'll get from them🙏.
Thank you for your patience, I imagine it's quite a pain.
Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод: