НачалоФорумОбщи дискусииПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру (страница 9)

преди 4 години от Daniel
|
104 804 преглеждания 179 отговора |
|
1...8 9
sonartrancemusic
преди 7 месеца

Благодаря, Радка със сигурност ще се добере до него и аз твърдо вярвам, че целият този проблем ще се реши някак. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
sonartrancemusic
преди 6 месеца

Здрасти! Признавам, че загубих представа за този проблем, когато го препратих на Матей. И така, чудя се какво става. Работи ли при вас сега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

НЕ! досега не работи..и се боря да вляза с моя акаунт в goole (този акаунт)...след една седмица най-накрая влязох...😬

Изпратих видеоклип на y преди 2 седмици трябва ли да го гледате?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
sonartrancemusic
преди 6 месеца

Здравейте! Гледах това, но не можах да открия проблема, защото не е конкретно моя работа, обзалагам се. Както казах, препратих го на техническия екип. Означава ли, че никой не се е свързал с вас относно подробности?

Така че първоначалният проблем все още продължава, предполагам. Нека го проверя отново с момчетата.


Актуализация: Ще получите допълнителни инструкции, включително видео, предполагам, по имейл директно от тях. Това трябва да е решението.

Все пак, ако не работи, моля, следвайте всички други инструкции, които ще получите от тях🙏.


Благодаря ви за търпението, предполагам, че е доста мъчно.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам нужда и от вашата клиентска поддръжка, започнете да отговаряте на моите масажи. Понякога ставам смешно... заплащането за последните ми задачи ще бъде оценено. Възможно най-бързо.


Фред

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 6 месеца

Мога ли да попитам за кого е това съобщение, моля? Не разбирам, съжалявам.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Това е за Jozef Z, ръководител на тестовете

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 6 месеца

Трябва да опитате да му напишете имейл. Той със сигурност няма да види публикацията ви тук.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Предполагам, че вие, момчета, които работите заедно, ще го уведомите, тъй като вече му изпратих 5 имейла за 5 дни без отговор.


Но добре.

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 6 месеца

Надяваме се, че скоро ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой тук знае ли нещо за крипто-Tether-TRON USDT20 токени

Автоматичен превод:
finngrl1965
преди 3 месеца

да За да изпратите в мрежата на TRON, имате нужда от TRX в портфейла си за такси за газ.

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 3 месеца

Казино ми изпрати тетър (USDT) токени и те отидоха на грешната адрес. Сега те седят в договорна сметка. Намерих това в Tronscan. Просто трябва да знам дали мога да ги изведа от договорната сметка в моя Tron портфейл. Могат ли таксите за газ да бъдат приспаднати от баланса на моите жетони?


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
finngrl1965
преди 3 месеца

Изпращали ли са пари на адреса, който сте им предоставили, или са направили грешка и са въвели погрешно посочения от вас адрес?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те изпратиха на адреса, който предоставих, но без да знам нищо за Tether, отворих нов портфейл и използвах адреса за TRX вместо USDT20. Сумата се показваше в портфейла ми и след това изчезна. Отидох в Tronscan и намерих сумата в SMART договор. Трябва ли да активирам акаунта си, като изпратя токени за газ? Това е толкова объркващо! Не мога да получа помощ от администратора на портфейла.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой тук знае ли нещо за крипто-Tether-TRON USDT20 токени

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, наистина не ги разбирам тези неща, но виждам, че играчът се опитва да ти помогне. Така че се надявам да се получи и да получите всичко необходимо в портфейла си. Що се отнася до помощта на администратора за портфейла, те не ви отговарят или какво означава, че не можете да получите помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, интересувам се от сайта на FundD от Legiano, FundD изплаща ли?https://funid.com/

Автоматичен превод:
sazonow1992
преди 2 седмици

здравейте

Пише „всички казина в едно приложение", така че съжалявам да кажа, че това всъщност не е казино и следователно е извън нашата област на експертиза. Лично аз не бих използвал подобни приложения. Не виждам нужда от посредници между казиното и крайния потребител. По-добре е да се регистрирате директно в казиното, бих казал.

Вместо това може да ви е интересно да прочетете за Легиано от редица нещастни играчи 👈.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

Йозеф от екипа за тестване, моля, погледнете входящата си електронна поща

поздрави

Е

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 3 дни

Здравейте, ще го уведомя и ще опитам да му пиша, за да си провери имейла. 😉

Без грижи. 🙂

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини