НачалоФорумОбщи дискусииПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру (страница 8)

 от Daniel
|
114 370 преглеждания 179 отговора |
|
1...7 8 9
sonartrancemusic

Благодаря ти. Колегите бяха уведомени. Междувременно не се колебайте да се свържете с Мирка чрез имейл: miroslava.d@casino.guru

Ще се опитам да се свържа с вас веднага щом имам новини.

Автоматичен превод:
Radka

Много благодаря.

Автоматичен превод:
sonartrancemusic

Винаги се радваме да помогнем. Все още ли е същото, когато се опитате да влезете?

Автоматичен превод:
Romi

Да 🙁

Автоматичен превод:
sonartrancemusic

Добре, благодаря ви за актуализацията. Да видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:

Да 🙁

Автоматичен превод:

Здравейте

Честно казано, както подсказва съобщението, този проблем е причинен директно от ограниченията на Facebook API. Тази ситуация не е под наш контрол. Предлагам да влезете в оригиналния си профил ( lefterismusic ), като използвате своя имейл и парола. Това трябва да работи въпреки проблемите с FB.

Можете ли да опитате това, моля?


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка, благодаря ти много за предложението, но за съжаление не работи 🙁

Автоматичен превод:
sonartrancemusic

Дори това не работи, хммм, добре. Свързахте ли се поне с Мирка от нашия екип за оплаквания, както Радка предложи?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Да 🙂 изпратих имейл...


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравей Радка, благодаря ти много за предложението, но за съжаление не работи 🙁

Автоматичен превод:

Благодаря за актуализацията. Изглежда, че нашите технически момчета имат за какво да мислят.

Наистина съжалявам за това, мислех, че намерих работещо решение за вас.🙁

Автоматичен превод:
Radka

да и бях щастлив, защото трябва да кажа нещо.. N1 Casino прехвърли моята печалба от 1400 евро в банковата ми сметка... но исках да пиша в секцията за оплаквания.. но както виждате, не мога да вляза като lefterismusic сега влязох с акаунт в Google, така или иначе...наистина искам да ви благодаря момчета дълбоко от сърцето си..!!!! Y са страхотни и наистина не знам как ще ви благодаря..!!! БЛАГОДАРЯ ВИ многооооооооооооооооогооооооооооооооооооооооооооооооо...!!!!! Специални БЛАГОДАРНОСТИ на Мирка уау.. страхотни са. Благодаря отново.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
sonartrancemusic

Така че много се радвам да чуя това и да видя, че в крайна сметка сте си получили парите. ☘️☘️🎉

Писах на Мирка, че си успяла и май няма да я отпишеш от предния акаунт, щом не можеш да влезеш там.

Най-важното нещо, което бих казал, е, че получихте средствата си и можете да им се насладите, защото отне доста време, за да бъда честен.

Надяваме се, че подобно нещо няма да се повтори и ще имате по-добро преживяване.

Както и да е, мислите ли, че ще играете в това казино отново или предпочитате да не?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро.

Да, отне известно време 😬 Писах им (изпращайки имейл), след като получих печалбата си> между другото написах: Трябва ли да е така, за да получа печалбата си? И трябва да кажа също това> Нямам причина да лъжа, след като получих печалбата си от y момчета..никога не съм правил депозит от трета страна..!! и някои други неща също. Джаро се бях предал. Беше наистина уморен от всичко това. Но сега съм щастлив. Щастлив съм не заради парите, а че бях прав. Моята печалба беше 10 000% законна. Така или иначе сега това е История. Вчера направих депозит от 50 евро и играх малко само за да им покажа, че не ги харесвам. Няма да играя повече след всичко това. Отне твърде много време, за да получа печалбата си, което ми лази по нервите 🙁 Това поведение от това казино беше изключително лошо за клиент. Никога не съм се сблъсквал с това преди. Аз съм стар онлайн играч и ЗНАМ правилата много добре. Не се справяте така, когато имате онлайн казино. Това отблъсква хората. Тъжно ми е и как се отнасят с нас. Толкова много играчи се сблъскват с подобни проблеми и е трудно да покажете, че сте прав. Чувстваш се сам и си мислиш, че никой няма да ти помогне, така че се откажи и животът продължава. Истинско и тъжно. 😔

Отново, моля, кажете на всички, които ми помогнаха, ГОЛЯМО, ГОЛЯМО благодаря дълбоко от сърце...!!! 😊

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
sonartrancemusic

Определено ще препратя вашата благодарност и ви благодарим, че сте щастливи и се наслаждавате на факта, че цялата ситуация най-накрая приключи и важното е, че се получи добре. Истината винаги излиза наяве, както е казана, така че също се радвам, че това беше вашият случай и не се наложи да се справяте с повече проблеми.

Виждам, че ще направите груба линия зад тях и вероятно ще играете в друго казино.

Успех и по-добър опит в бъдеще. ☘️😊

Автоматичен превод:

Здравей Радка, благодаря ти много за предложението, но за съжаление не работи 🙁

Автоматичен превод:

Здрасти!

Току-що проведохме сесия, за да ни помогне да разберем конкретните проблеми с влизането и въз основа на скорошната актуализация, бих искал да направите това, за да можете отново да използвате оригиналния си акаунт, въпреки неизправностите във Facebook.

1) Моля, отидете на страницата за регистрация https://casinoguru-gr.com/eggrafi

2) попълнете оригиналното си потребителско име „lefterismusic" плюс оригиналния имейл „le********sic@y***o.gr"

3) задайте парола

4) потвърдете паролата си чрез имейл за потвърждение

Тези стъпки трябва да ви позволят да се върнете към първия си профил, като използвате нова парола, свързана с предишния ви имейл и вход.


Моля, уведомете ме как върви 🤞


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

uffff.....следвах вашите стъпки...но пак не работи. Работата е там, че не мога да вляза с моя акаунт в Google сега няколко дни.. Трябва да опитам отново и сега влизам. Наистина не разбирам защо не мога да вляза с моя акаунт в Google няколко дни след като направих новото ви предложение. Странно е цялото това нещо. опитвам пак...

Автоматичен превод:

Здравейте всички! Бих искал да знам дали има страници или уебсайтове, където можете да работите като копирайтър, SEO или да пишете ревюта на игри и казина. Ако някой знае нещо моля да ми каже, благодаря много!

Автоматичен превод:

uffff.....следвах вашите стъпки...но пак не работи. Работата е там, че не мога да вляза с моя акаунт в Google сега няколко дни.. Трябва да опитам отново и сега влизам. Наистина не разбирам защо не мога да вляза с моя акаунт в Google няколко дни след като направих новото ви предложение. Странно е цялото това нещо. опитвам пак...

Автоматичен превод:

Какво..? 😀 И аз съм малко объркан.

Бихте ли могли да заснемете видео как се опитвате да влезете в стария си акаунт? Ще прегледаме процеса и може би ще открием причината - най-накрая 🙂

Това би било изключително полезно, ако успеете да го направите, моля, изпратете го на community@casino.guru 🙏

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Радка, на която изпратих имейл community@casino.guru моля, прочетете... Благодаря

Автоматичен превод:
Radka

Радка, изпратих имейл с видео, надявам се да разберете какво имам предвид.. Благодаря


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини