НачалоФорумОбщи дискусииПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру

 от Daniel
|
114 465 преглеждания 179 отговора |
|
1 2...9

Хей! Имате ли въпроси относно нашия форум, уебсайта или компанията Casino Guru? Не се колебайте да попитате. Един от нас ще отговори веднага!

Автоматичен превод:
Daniel

Как се държи екипът на Гуру в този момент? Всичко е нормално ли? Целият персонал все още работи?

Автоматичен превод:
inferno2110

Компанията прилага обща "политика за домашния офис" от 13 март, така че нашите офиси са празни. Здравето на нашите служители и консултанти е нашето не. 1 приоритет, така че тъй като повечето хора в компанията имат опит с работата от дома и всички имаме лаптопи, не е толкова сложно. Малко хора са имали проблеми да се приберат от почивката си, но вече са в безопасност и здрави.

Всъщност Матей спомена на вчерашната среща, че производителността на труда в неговия екип се увеличи, така че политиката за домашния офис вероятно не е лоша идея :-)

Автоматичен превод:
Daniel

Ок просто проверка, тъй като не съм чул от моя контакт там в тестване вече седмица

Автоматичен превод:
inferno2110

Преди седмица също нямах връщане от тестовете си.

Те може да са със затваряне в края на месеца.

Автоматичен превод:
inferno2110

Виждам ... Вече се свързах с Джо. Той работеше по някои доклади (както спомена и легално ), но според това, което ми беше казано, той ще се свърже с вас веднага. Няма проблем :-)

Автоматичен превод:

Компанията прилага обща "политика за домашния офис" от 13 март, така че нашите офиси са празни. Здравето на нашите служители и консултанти е нашето не. 1 приоритет, така че тъй като повечето хора в компанията имат опит с работата от дома и всички имаме лаптопи, не е толкова сложно. Малко хора са имали проблеми да се приберат от почивката си, но вече са в безопасност и здрави.

Всъщност Матей спомена на вчерашната среща, че производителността на труда в неговия екип се увеличи, така че политиката за домашния офис вероятно не е лоша идея :-)

Автоматичен превод:

Работи ли екипът на казино гуру или отпуска?

Нямам връщане от тестовете си преди седмица.

Автоматичен превод:
lauarual

Зависи от Екипа. Екипът за данни и оплакване трябва да отговаря на хората всеки ден. Така че предполагам, че поне няколко души ще работят. (Аз ще бъда един от тях) Вероятно трябва да попитате Джо (Йозеф) за неговите планове.

Автоматичен превод:

Зависи от Екипа. Екипът за данни и оплакване трябва да отговаря на хората всеки ден. Така че предполагам, че поне няколко души ще работят. (Аз ще бъда един от тях) Вероятно трябва да попитате Джо (Йозеф) за неговите планове.

Автоматичен превод:

От него просто очаквам отговор ..

Благодаря все пак.

Автоматичен превод:

Питам го и получих кратко съобщение, че той вече ви отговори.

Автоматичен превод:

Здравейте, ако също бих искал да знам как стоят работниците на гуруто в казиното, ако предприемат мерките за защита на здравето и безопасността на всички членове, явно всички са добре у дома ... Аз също изчаках няколко седмици за отговор от Джо, но поддържаме връзка и с вашата доброта както винаги, също така забавянето е разбираемо, тъй като светът работи по различен начин от нормалното, единственото, на което се надявам, е да продължим с нашите тестове и тестове. Поздрави на всички от Чили.

Автоматичен превод:
paulish

Здравейте, ние все още работим от домовете си, така че няма промяна по отношение на това. Утре ще имаме онлайн среща, Джо също трябва да присъства, така че аз ще го попитам. Доколкото знам, все още планираме да правим повече тестове в бъдеще, така че няма нужда да се притеснявате за това.

Автоматичен превод:
Daniel

Здравейте, не съм чувал от моя контакт повече от 2 седмици. Изпратих му няколко истории, за които исках неговото мнение, преди да ги публикувам. Да публикувам или да чакам?

Автоматичен превод:
Whitelighter

Здравей, кой е твоят контакт. Йозеф също?

Автоматичен превод:
Daniel

да

Автоматичен превод:

Как да отговорим толкова бързо на всички въпроси, които задават тук?

Автоматичен превод:
ed0XANd

Какво имаш предвид? Проверявам какво ново има във форума няколко пъти на ден, така че да не е твърде трудно :)

Автоматичен превод:

Те са просрочени в момента?

Опитвам се да общувам с контакта за тестовете, но не съм имал връщане от почти седмица.

Автоматичен превод:
Daniel

Zdraveite nov potrebitel sam imam li bonos dez depozid

Nansi155

Здравейте. Как можем да ви помогнем с него?

Автоматичен превод:
1 2...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини