ФорумОбщи дискусииПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру (страница 10)

преди 4 години от Daniel
|
88868 преглеждания 175 отговора |
|
1...9 10
Добавете пост
Romi
преди 2 месеца

Това е за Jozef Z, ръководител на тестовете

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 2 месеца

Трябва да опитате да му напишете имейл. Той със сигурност няма да види публикацията ви тук.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Предполагам, че вие, момчета, които работите заедно, ще го уведомите, тъй като вече му изпратих 5 имейла за 5 дни без отговор.


Но добре.

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 2 месеца

Надяваме се, че скоро ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой тук знае ли нещо за крипто-Tether-TRON USDT20 токени

Автоматичен превод:
finngrl1965
преди 2 седмици

да За да изпратите в мрежата на TRON, имате нужда от TRX в портфейла си за такси за газ.

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 2 седмици

Казино ми изпрати тетър (USDT) токени и те отидоха на грешната адрес. Сега те седят в договорна сметка. Намерих това в Tronscan. Просто трябва да знам дали мога да ги изведа от договорната сметка в моя Tron портфейл. Могат ли таксите за газ да бъдат приспаднати от баланса на моите жетони?


Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
finngrl1965
преди 2 седмици

Изпращали ли са пари на адреса, който сте им предоставили, или са направили грешка и са въвели погрешно посочения от вас адрес?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Те изпратиха на адреса, който предоставих, но без да знам нищо за Tether, отворих нов портфейл и използвах адреса за TRX вместо USDT20. Сумата се показваше в портфейла ми и след това изчезна. Отидох в Tronscan и намерих сумата в SMART договор. Трябва ли да активирам акаунта си, като изпратя токени за газ? Това е толкова объркващо! Не мога да получа помощ от администратора на портфейла.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой тук знае ли нещо за крипто-Tether-TRON USDT20 токени

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Хей, наистина не ги разбирам тези неща, но виждам, че играчът се опитва да ти помогне. Така че се надявам да се получи и да получите всичко необходимо в портфейла си. Що се отнася до помощта на администратора за портфейла, те не ви отговарят или какво означава, че не можете да получите помощ?

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още