Здравейте, аз съм 🙂
Ако не греша, бих казал, че Джо е отговорил. Кажете ми дали мога да бъда полезна допълнително. 🙌
Hi there, it's me 🙂
If I'm not mistaken, I'd say Joe has responded. Let me know whether I can be of further help. 🙌
Как да играете игрите безплатно тук на casino guru ?? Предоставих информацията си и не мога да потвърдя възрастта си, това не работи. Благодаря ти
How to play the games for free here on casino guru ?? I provided my info and I'm not able to verify my age it doesn't work . thank you
Здравейте, можете ли да публикувате екранна снимка и какво показва? Ако все още имате проблеми, ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, could you post a screenshot and what it shows ? If you still have problems we will try to help you.
Съжалявам, обикновено това е проблемът с националната база данни на Обединеното кралство 🙁
I'm sorry, this is usually the issue with the UK national database 🙁
Трябва да се свържа с Йозеф! Уведомете го, че списъкът с 25 най-добри шведски казина е завършен и изпратен до него!
Благодаря,
Фред
Need to get ahold of Jozef! Let him know the list of top 25 swedish casinos are completed and sent to him!
Thanks,
Fred
Съжалявам за забавянето. Актуално ли е още, моля?
I'm sorry for the delay. Is it still actual, please?
Работи ли днес, може би? Ще трябва да се свържете с него, ако случаят е такъв 🙂
Is he working today, perhaps? Would need for you to get in touch with him if that is the case 🙂
Здравейте,
Не се притеснявайте, Йозеф вече беше уведомен. Забелязах и публикацията ви във Facebook 😉.
Надявам се, че няма да отнеме много време, за да се свържем с вас. 🙂
Hello,
Don't worry, Jozef was already notified. I also noticed your Facebook post 😉.
Shouldn't take too long to get in touch, I hope. 🙂
Здравейте!
Честно казано, не можете. Запиши този, който предпочиташ и аз ще ти го сменя.
Само не забравяйте, че вече имате друг акаунт: mspn
И така, кой предпочитате да запазите? 🙂
Hello!
Frankly, you can't. Write down the one you prefer, and I'll change it for you.
Just don't forget you already have another account: mspn
So, which one do you prefer to keep? 🙂
Здравей екип на Casino.guru
Имам много открит въпрос, защо смятате, че уебсайтът ви все още е толкова популярен в наши дни? По-специално, какво го отличава в сравнение с други преки конкуренти в днешно време?
Отказ от отговорност: без да крия нищо, питам това, защото правех казус и винаги ви вземам като референция за успешен уебсайт в областта на iGaming 😏
Hey Casino.guru team
I have a very open question, why do you think your website is still so popular nowadays ? Especially, what makes it stand out compared to other direct competitors nowadays ?
Disclaimer : not hiding anything, I ask this because I was doing a case study and always take you as a reference for a successful website in the iGaming field 😏
Здравейте, доста интересен и бих казал уместен въпрос. Бих обобщил отговора си в точките, които смятаме за най-подходящи в контекста на това, което питате.
Бих започнал с това, че имамеекип за жалби , който се опитва да разреши казусите на играчите въз основа на справедлив подход.
Освен това ние сме най-големият източник на информация за онлайн казината в света и тъй като информацията е важна в днешния свят, бих класирал това като една от точките.
Мисля, че нашият сайт е популярен и поради факта, че се опитваме да комуникираме с казината, за да създадем по-безопасна среда за играчите (инициатива за отговорен хазарт - преговаряме за промени в правилата и условията
Също така сме справедливи към комарджиите, не обещаваме да ги направим богати чрез хазарт, имаме много образователни материали за тях, включително курсове в CG Academy .
Това, което е също толкова уместно от наша гледна точка, е, че предлагаме безплатни игри , които играчите могат да играят и да се запознаят с игрите, преди да ги играят в казиното, и също така сме създали турнири , които са безплатни и играчите могат да спечелят ценни награди и са доста популярен сред играчите.
По отношение на информацията бих искал да спомена и нашия бюлетин - CasinoGuru News , който се следи не само от играчи, но и от хора, които работят в хазартната индустрия, което е голям плюс, когато някой иска да научи нещо ново или да образова себе си в тази област.
И не на последно място, имаме общност, която може да участва във форума и да споделя своя опит с други геймъри, където могат да научат много нова информация и да си помагат в трудни ситуации.
Ако трябва да обобщя всичко, силните ни страни са нашата коректност към играчите и казината, огромна база данни с данни за казино и редица проекти, на които сме посветени, за разлика от нашите конкуренти, всеки играч може да намери това, което го интересува и забавлява сайта, защото ние не просто предоставяме списък с най-добрите казина.
Надявам се, че отговорих добре на въпроса ви и за разлика от това бихте могли да споделите някакво обобщение на това, което успяхте да откриете чрез вашето проучване. 🙂
Hi, quite an interesting and I would say apt question. I would summarise my answer in the points that we think are most relevant in the context of what you are asking.
I would start by saying that we have a complaints team that tries to resolve players' cases on the basis of a fair approach.
Furthermore, we are the world's biggest source of information about online casinos, and as information is important in today's world, I would rank that as one of the points.
I think our site is also popular based on the fact that we try to communicate with casinos to create a safer environment for players (responsible gambling initiative- we negotiate changes to terms and conditions
We are also fair to gamblers, we don't promise to make them rich by gambling, we have a lot of educational material for them, including courses in the CG Academy.
What is equally relevant from our point of view is that we offer free games that players can play and get to know the games before playing them in the casino, and we have also set up tournaments that are free and players can win valuable prizes and are quite popular with players.
In terms of information, I would also like to mention our newsletter - CasinoGuru News, which is followed not only by players, but also by people who work in the gambling industry, which is a big plus when someone wants to learn something new or educate themselves in this area.
And last but not least, we have a community that can participate in the forum and share their experiences with other gamers, where they can learn a lot of new information and help each other in difficult situations.
If I were to sum it all up, our strengths are our fairness to players and casinos, a huge database of casino data and a number of projects that we are dedicated to, unlike our competitors, every player can find what interests and entertains him on the site, because we do not just provide a list of the best casinos.
I hope I answered your question well and you could in contrast share some summary of what you managed to find out by your research. 🙂
Много пълен отговор. Оценявам това 🙂 И честно, мога да споделя част от бележките си - всички вървят в една и съща посока.
Стратегически казано, изграждането на уебсайт, ориентиран към база данни, преди да се мисли за по-традиционен SEO/информативен такъв, беше доста умно. След това, след като позицията на Casino.guru на пазара беше малко по-„удобна", превръщането му в централа, центрирана в общността, за да се отклони от това, което правеха други (много по-стари) лидери, изглежда работеше като чар.
Предполагам, че нищо ново за вас, но да обобщим няколко неща, без да навлизаме в подробности или числа:
По принцип е много интересно да се види как Casino.guru изтупа праха от застаряващия пазар на онлайн казина. За мен сайтът разби кода(ите) за хората да се връщат естествено и доброволно да го посетят
Very complete answer I do appreciate that 🙂 And fair enough, I can share a bit of my notes - all going in the same direction.
Strategically speaking building a database oriented website first before thinking about a more traditional SEO/Informative one was quite smart. Then once the position of Casino.guru on the market was a bit more "comfortable" turning it into a community centered powerhouse to diverge from what other (way older) leaders were doing seemed to have worked like a charm.
I guess nothing new for you, but to sum up a few things without going into details or numbers :
Basically, rly interesting to see how Casino.guru has dusted off the aging online casino market. To me the site cracked the code(s) for people to come back naturally and voluntarily to visit it
Доста интересна гледна точка и ви благодарим, че споделихте вашите открития или прозрения с нас. Доста впечатляващо е да видим как ни възприемат другите играчи и мисля, че имате опит с няколко сайта въз основа на това, което описахте.
Така че вие сте го оценили от ваша гледна точка и за това определено ви благодаря отново.
Твърдо вярвам, че всичко ще се подобри с времето и ще имаме възможно най-много доволни играчи. 🙂
Quite an interesting perspective and thank you for sharing your findings or insights towards us. It's quite impressive to see how we are perceived by the other players and I think you have experience with several sites based on what you have described.
So you have assessed it from your point of view and for that I certainly thank you again.
I firmly believe that everything will only get better with time and we will have as many satisfied players as possible. 🙂
Здравейте, вече не мога да вляза с акаунта си във фейсбук (lefterismusic) Имам тема в Оплаквания и трябва да отговоря и не мога.. моля, помогнете.
Hi, i cant log in with my facebook account anymore (lefterismusic) I have Topic in Complaints and i must anwer and i cant..please help.
здрасти Съжалявам да го чуя.
Ще направя всичко възможно да информирам отговорен екип, за да се намери решение. Във всеки случай, бихте ли споделили целия екран, който получавате, докато се опитвате да влезете с Facebook?
Hi! I'm sorry to hear that.
Will do my best to inform a responsible team in order to find a solution. In any case, could you please share the full screen you get while trying to login with Facebook?
Преведох го.
Недостъпна функция
Влизането във Facebook не е налично за това приложение в момента, защото актуализираме някои допълнителни подробности за приложението. Моля, опитайте отново по-късно.
I have translate it.
Unavailable feature
Facebook Login is not available for this app right now because we are updating some additional details about the app. Please try again later.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.