ФорумОбщи дискусииПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру (страница 6)

преди 4 години от Daniel
|
65094 преглеждания 135 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Получавам същото съобщение веднага щом свържа мобилния си телефон към WiFi. Изглежда, че се дължи на достъпа ми до интернет у дома, а не на компютъра.


Имате ли друга идея? Колкото и да е странно, само вашият уебсайт е засегнат, мога да извикам всички останали страници

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Е, ако вашият wifi използва същия IP като вашия компютър - което би трябвало да е нормално - това все още може да бъде причинено от неволно блокирания IP от наша страна. Искам да кажа, че рутерът вероятно използва един и същ IP за двете устройства. Можете ли да рестартирате рутера си, за да получите нов IP? Моят рутер, например, ми получава нов IP всеки път, когато се нулира или захранването се изключи.

Все още ми липсва имейлът, съдържащ вашия IP адрес, и се страхувам, че няма да стигнем много по-далеч без него.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, току-що ви изпратих имейла.

Надявам се да решим проблема, ще се радвам много

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Отново работи. Връщам се на уебсайта с компютъра.

Трябва ли да ти благодаря за това? Много благодаря 🙂

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Здравей Тобиас - най-накрая една добра новина! 😀

Проверих вашия IP - благодаря за имейла - с нашите IT момчета и те го поправиха. Както предположих, вашият IP беше забранен по време на последната структурна хак атака, за съжаление това се случва.

Съжалявам за проблемите ви - добре дошли отново! 💚😎🤗!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Проблемът отново е там. 403 грешка и не мога да отворя уебсайта.


Моят IP отново ли е блокиран?

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Вероятно все още сме подложени на тези DDOS атаки.

Нека проверя това. Все още ли използвате същия IP адрес, моля? 🤔

Изпратете имейла отново, трябва да съм сигурен, че намирам правилния IP.

Благодаря ти! 🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Току що ти изпратих имейла.


Благодаря ви 😊

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Здравейте 🙂

Решено, надявам се!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


да, мога да отида отново на уебсайта с моя компютър 🙂


Винаги ми помагаш толкова бързо и добре, благодаря ти много! 🙂

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Здравей Tobias137!

Добре дошъл обратно! 🙂 Радвам се, че отново си тук ✨

Може би трябва да започнете да използвате VPN, само за да избегнете случай, че друга атака ще блокира вашия IP отново.

Винаги можете да го настроите на Германия, няма нужда да променяте държавата - това е само за сигурност.


Автоматичен превод:
Anonymized313
преди 11 месеца

Здравейте.

Вярвам, че сте получили поне едно обяснение - обикновено се предоставя по имейл.

Мога напълно да анонимизирам акаунта ви, това също означава, че всички ваши публикации тук ще изглеждат като написани от анонимен играч.

Това приемливо ли е за вас?

Автоматичен превод:
Anonymized313
преди 11 месеца

Здравейте.

Да бих. Както ми беше казано от екипа по жалбите и както вярвам, че сте били уведомени, ние не се занимаваме с проблеми, по-стари от една година.

Това е причината, страхувам се.

Можете ли да уточните вашата заявка относно вашия профил? Може да не съм точен, анонимизирането означава, че вашият профил ще бъде изтрит + предишната ми информация.


Автоматичен превод:
Anonymized313
преди 11 месеца

Благодаря за потвърждението. Сега работя върху това.

Бъдете здрави!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер екип на Casino Guru! Кажете ми, ако мога да създам тема за моя проект.

Предоставям консултантски услуги за хазартни проекти и залагания.

Помагам да намерим най-добрите решения за плащане за текущата заявка на компанията.

Тестваме, разширяваме възможностите и подобряваме условията за казината и играчите.

Автоматичен превод:
UnionPaymentSolution
преди 7 месеца

Здравейте!

Оценявам, че питате за разрешение. 🙂

В този случай вярвам, че би било по-ефективно да публикувате другаде, вместо това в някои партньорски форуми. Обзалагам се, че тези са по-бизнес ориентирани. Имам предвид, че ние не сме казино и нашата общност е фокусирана върху играчи, по-скоро върху представители на казина или хора от индустрията.

Доколкото разбирам вашата област на опит, бихте могли да използвате различна аудитория - какво мислите?🤔



Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Мисля, че вие, като специалист в социалните мрежи, разбирате важността на присъствието на всяка компания в различни ресурси, особено ако са от една и съща тема.

Дори и да не е с бизнес цел, а с информационна и маркетингова цел.

За мен е важно. Аз също искам да бъда полезен.

Има такива теми в раздела - forum/obshie-temy, бих могъл да изпратя пример на лични съобщения, но те са забранени.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
UnionPaymentSolution
преди 7 месеца

Като администратор, аз също виждам такава тема като реклама без стойност за потребителите/играчите във форума - както вече беше обяснено.

Можете ли любезно да приемете това?

Нямам нужда обаче от примери (този форум не поддържа DM или PM). Моля, не правете реклама тук, а отразете адекватно любезното ми обяснение - това не е правилният форум.

https://casino.guru/terms-and-conditions

„3.6. Всякакви злоупотребяващи дейности или поведение, включително публикуване на едно и също съобщение в повече от една нишка във форума или тематичен раздел, спам, наводняване, използване на верижни писма, пирамидални схеми и привличане, публикуване на промоции, реклами, маркетингови материали или бонуси, или масовото изпращане на лични съобщения или имейли е строго забранено.

3.7. Ние си запазваме правото да премахваме или редактираме всяко генерирано от потребителите съдържание, включително, но не само, публикации, връзки и промоционална информация, публикувана във форума, която считаме за добавена от свързани с хазарта уебсайтове, казина или техни свързани страни за промоционални или за целите на изграждането на връзки по наше лично усмотрение."

Надявам се сега да се разберем.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих искал да се свържа с Йозеф по отношение на плащането от множество задачи, които съм изпълнил.


Изпрати му имейли за това. Моля, уведомете го, че питам!


Е.

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 5 месеца

Здравейте, вече го направих. 🙏

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини