преди 3 месеца
0
Трябва да опитате да му напишете имейл. Той със сигурност няма да види публикацията ви тук.🤷♀️
You should try to write him an email. He surely won't see your post over here.🤷♀️
Предполагам, че вие, момчета, които работите заедно, ще го уведомите, тъй като вече му изпратих 5 имейла за 5 дни без отговор.
Но добре.
Well I assume that you guys working together will let him know, since I've already sent him 5 emails in 5 days without response.
But ok.
Надяваме се, че скоро ще се свърже с вас.
Hopefully, he will get back to you soon.
да За да изпратите в мрежата на TRON, имате нужда от TRX в портфейла си за такси за газ.
Yes. To send on TRON network you need TRX in your wallet for gas fees.
Казино ми изпрати тетър (USDT) токени и те отидоха на грешната адрес. Сега те седят в договорна сметка. Намерих това в Tronscan. Просто трябва да знам дали мога да ги изведа от договорната сметка в моя Tron портфейл. Могат ли таксите за газ да бъдат приспаднати от баланса на моите жетони?
A casino sent me tether (USDT) tokens and they went to the wrong addtress. Now they are sitting in a contract account. I found this on Tronscan. I just need to know if I can get them out of the contract account to my Tron wallet. Can the gas fees be deducted from the balance of my tokens?
Изпращали ли са пари на адреса, който сте им предоставили, или са направили грешка и са въвели погрешно посочения от вас адрес?
Did they send money to the address of which you provided them or did they make a mistake and entered your provided address wrongfully?
Те изпратиха на адреса, който предоставих, но без да знам нищо за Tether, отворих нов портфейл и използвах адреса за TRX вместо USDT20. Сумата се показваше в портфейла ми и след това изчезна. Отидох в Tronscan и намерих сумата в SMART договор. Трябва ли да активирам акаунта си, като изпратя токени за газ? Това е толкова объркващо! Не мога да получа помощ от администратора на портфейла.
They sent to the address I provided, but not knowing anything about Tether, I opened a new wallet and used the address for TRX instead of USDT20. The amount was showing in my wallet and then it disappeared. I went to Tronscan and found the amount sitting in a SMART Contract. Do I need to activate my account by sending tokens for gas? This is so confusing! I cannot get any help from the wallet admin.
Хей, наистина не ги разбирам тези неща, но виждам, че играчът се опитва да ти помогне. Така че се надявам да се получи и да получите всичко необходимо в портфейла си. Що се отнася до помощта на администратора за портфейла, те не ви отговарят или какво означава, че не можете да получите помощ?
Hey, I don't really understand these things but I can see that the player is trying to help you. So I hope it works out and you get everything you need in your wallet. As for the admin help on the wallet, they don't answer you or what does it mean that you can't get help ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.