ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 94)

преди 9 месеца от kirekin
|
125513 преглеждания 2315 отговора |
|
1...93 94 95...116
Добавете пост
преди 1 месец

Нис разговаря с инспектората по хазарта. Казах ви, че няколко шведски компании действат като оператори на плащания от трета страна за тези казина. Звучеше сякаш не знаеха какво става. Поне каза, че трябва да докладвам. Тези компании не могат да действат като трета страна без необходимите разрешения или лицензи за това.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

Това е отговорът, който получих от Visa преди няколко месеца, когато посочих използването на неправилни кодове на търговец за заобикаляне на блокирането на кредитна карта

Благодарим ви, че се свързахте с Visa.

Извинявам се за причиненото неудобство.

Моля, обърнете внимание, че Visa няма договори с търговци или картодържатели. Те се управляват от нашите клиенти банки и финансови институции. Банката, която набира доставчици, желаещи да приемат карти Visa, се нарича „търговец-приемач".

Както знаете, ако имате оспорени транзакции за продажба, може да имате право на възстановяване на плащане. Сторнирането на плащане е сторниране на оспорени транзакции за продажба.

Правилата и разпоредбите на Visa за връщане на плащания се прилагат за всички кредитни и дебитни карти Visa. Като притежател на карта Visa имате право да отидете във вашата банка и да ги помолите да поискат възстановяване на сумата , ако стоките и услугите, закупени с вашата дебитна или кредитна карта, не са предоставени, както е посочено . Това важи и ако търговецът прекрати дейността си.

Ако имате проблеми с търговец, уведомете банката, издала вашата карта Visa. Клиентите на финансовите институции на Visa имат достъп до съответните правила и разпоредби на Visa. Те също имат достъп до формуляри за уведомяване за жалби на клиенти, които трябва да се използват от финансовата институция за документиране и архивиране на този тип жалби. Можете да се свържете директно с тях, като използвате адреса или телефонния номер във вашето извлечение от Visa или на гърба на вашата карта.

Благодаря за писането,

filefile

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

Говорихте ли с тях по телефона?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, свържете се с TOPCOM?

Автоматичен превод:
staderennais53
преди 1 месец

Също така имам нужда от това, моля, ако някой го е уведомил

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
C2D2
преди 1 месец

Можете ли да го изпратите и на мен?

Автоматичен превод:
C2D2
преди 1 месец

Можете ли да изпратите и на мен, моля plumbs_shelter_0n@icloud.com

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вариант от rankbeasts:


След разследването се установи следното, това не са нашите транзакции, защото дори от екранната снимка ясно се вижда, че името е различно от това rankbeasts.com със Stripe и трябва да имате разписка за плащане на имейла си

където е ясно показано rankbeasts.com / Rankbeasts LTD


Ако ги имате на имейла си, значи сте ни платили, ако не, това не е нашата компания.

Използваме само Stripe и Paypal. Имате ли разписки за плащане?

Моля, прикачете ги. Всички разписки идват от Stripe или Paypal директно с нашите данни.



Dem ljuger for dem använder också Mastercard Det är dem .

Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Направи връзките пасивни.
Автоматичен превод:
Jasmon
преди 1 месец

Не, това, което казват, е вярно. Това е друга фирма на съвсем друг адрес.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Правни услуги в Брюксел


някой има ли идея за този? Може ли да е Loyaltek (тъй като са базирани в Брюксел)?

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 месец

Сега ми пратиха екс ползват и revolut.


Стои на тяхната революция на транзакциите

Rankbeasts.com


Може би не искат да си го признаят


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното работи под лиценз от Кюрасао, тъй като казиното е регистрирано тук. Като такъв лицензът за Кюрасао е неутрален лиценз за предлагане и Швеция не е забранена територия съгласно този подлиценз. Като такова, Казиното е действало в рамките на подлиценза, притежаван от компанията.

MCC кодовете, които споменавате, не се генерират от Казиното, PSP е този, който може да присвоява MCC кодове като такива. Бихме искали да изясним, че противно на това, което споменахте във вашите имейли, Казиното не може да влияе или да взема решения относно тези кодове по никакъв начин.


Може ли наистина да е вярно, че PSP отговаря за mcc кода?


Според юридически контакт имам пълното право да знам кой PSP използва казиното, когато става въпрос за търговия с Европа.. Но може ли наистина да е толкова просто PSP да са отговорни... защото в този случай това означава, че казиното е напълно невинен??


Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 месец

Но означава ли това, че всички казина са невинни?


и че отговорността е изцяло на PSP? (Доставчик на платежни услуги)

Това правилно възприятие ли е?


но как се плаща на казиното, ако има много различни компании, които са получатели?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 месец

Добре. Разбирам. Правната помощ, която имам, казва, че трябва да разбера за PSP, преди да мога да продължа.


не искам да споменавам, тъй като може да прочетат темата.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Ей благодаря Правилно ли разбрах, че feastingmen/amegagame ви върна, когато се свързахте с тях чрез имейла на техния сайт или digikey не работи?

Чакам седмица за отговор от amegagame без успех. Колко време ви отне да отговорите?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Astropay е PSP. Може ли това да е вярно? И дали ще се поддадат?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 месец

Получих отговор след 2 дни, където казаха, че ще го проверят.


След това настъпи тишина и аз изпратих имейл и поисках актуализация.


Изведнъж виждам, че е започнало възстановяване на суми в Revolut, но не получих повече отговори. Така че просто продължавайте да им пишете

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

И така, през Revolut ли таксувахте обратно или откъде разбрахте, че е започнало възстановяването?

Казаха ми също, че проверяваме случая и мина седмица откакто им пращам съобщения без успех, не отговарят.

колко време продължи мълчанието ти докато се поправят?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 месец

Не съм възстановявал сумата за Revolut, така че трябва да е amegagame/пируващ, който сам си е платил.


Минаха 5 дни, докато видях, че започнаха да възстановяват сумата.


Пиши им пак и питай как е и какво бави и т.н.

Автоматичен превод:
Nille
преди 1 месец

Казиното не ви дава такива подробности. И да, доставчиците на плащания се смесват с кодове. Но казиното не е напълно невинно. В казиното въвеждате всичките си данни за картата и според казиното плащанията с Mastercard са сигурни.


Автоматичен превод:
1...93 94 95...116
Отидете на страницаот 116 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини