Това е отговорът, който получих от Visa преди няколко месеца, когато посочих използването на неправилни кодове на търговец за заобикаляне на блокирането на кредитна карта
Благодарим ви, че се свързахте с Visa.
Извинявам се за причиненото неудобство.
Моля, обърнете внимание, че Visa няма договори с търговци или картодържатели. Те се управляват от нашите клиенти банки и финансови институции. Банката, която набира доставчици, желаещи да приемат карти Visa, се нарича „търговец-приемач".
Както знаете, ако имате оспорени транзакции за продажба, може да имате право на възстановяване на плащане. Сторнирането на плащане е сторниране на оспорени транзакции за продажба.
Правилата и разпоредбите на Visa за връщане на плащания се прилагат за всички кредитни и дебитни карти Visa. Като притежател на карта Visa имате право да отидете във вашата банка и да ги помолите да поискат възстановяване на сумата , ако стоките и услугите, закупени с вашата дебитна или кредитна карта, не са предоставени, както е посочено . Това важи и ако търговецът прекрати дейността си.
Ако имате проблеми с търговец, уведомете банката, издала вашата карта Visa. Клиентите на финансовите институции на Visa имат достъп до съответните правила и разпоредби на Visa. Те също имат достъп до формуляри за уведомяване за жалби на клиенти, които трябва да се използват от финансовата институция за документиране и архивиране на този тип жалби. Можете да се свържете директно с тях, като използвате адреса или телефонния номер във вашето извлечение от Visa или на гърба на вашата карта.
Благодаря за писането,
This is the response I received from Visa a few months ago when I pointed out the use of incorrect merchant codes to circumvent the credit card block
Thank you for contacting Visa.
I apologize for any inconvenience.
Please note that Visa does not have contracts with merchants or cardholders. These are managed by our client banks and financial institutions. The bank that recruits vendors willing to accept Visa cards is called a "merchant acquirer".
As you know, if you have any disputed sales transactions, you may be entitled to a chargeback. Chargebacks are reversals of disputed sales transactions.
Visa chargeback rules and regulations apply to all Visa credit and debit cards. As a Visa cardholder you have the right to go to your bank and ask them to request a refund if the goods and services purchased with your debit or credit card are not provided as specified . This also applies if a merchant goes out of business.
If you have problems with a merchant, let the bank that issued your Visa card know. Visa financial institution customers have access to the appropriate Visa rules and regulations. They also have access to customer complaint notification forms, which should be used by the financial institution to document and archive this type of complaint. You can contact them directly using the address or telephone number on your Visa statement or on the back of your card.
Thanks for writing,
Questa è la risposta ricevuta da Visa qualche mese fa quando ho fatto presente l'utilizzo di codici commercianti errati per eludere il blocco delle carte di credito
Grazie per aver contattato Visa.
Mi scuso per eventuali disagi.
Tieni presente che Visa non ha contratti con commercianti o titolari di carta. Questi sono gestiti dalle banche e dagli istituti finanziari nostri clienti. La banca che recluta fornitori disposti ad accettare carte Visa viene denominata "merchant acquirer".
Come saprai, in caso di transazioni di vendita contestate, potresti avere diritto a uno storno di addebito. I chargeback sono storni di transazioni di vendita contestate.
Le norme e i regolamenti sul riaddebito Visa si applicano a tutte le carte di credito e debito Visa. Come titolare di una carta Visa hai il diritto di rivolgerti alla tua banca e chiedere loro di richiedere un rimborso se i beni e i servizi acquistati con la tua carta di debito o credito non vengono forniti come specificato. Ciò vale anche nel caso in cui un commerciante interrompa l'attività.
Se riscontri problemi con un commerciante, informa la banca che ha emesso la tua carta Visa. Gli istituti finanziari clienti Visa hanno accesso alle norme e ai regolamenti Visa appropriati. Hanno anche accesso ai moduli di notifica dei reclami dei clienti, che dovrebbero essere utilizzati dall'istituto finanziario per documentare e archiviare questo tipo di reclamo. Puoi contattarli direttamente utilizzando l'indirizzo o il numero di telefono riportato sul tuo estratto conto Visa o sul retro della tua carta.
Grazie per aver scritto,
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод: