преди 5 месеца
0
Можете ли да изпратите и на мен, моля plumbs_shelter_0n@icloud.com
Can you send to me too please plumbs_shelter_0n@icloud.com
Вариант от rankbeasts:
След разследването се установи следното, това не са нашите транзакции, защото дори от екранната снимка ясно се вижда, че името е различно от това rankbeasts.com със Stripe и трябва да имате разписка за плащане на имейла си
където е ясно показано rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
Ако ги имате на имейла си, значи сте ни платили, ако не, това не е нашата компания.
Използваме само Stripe и Paypal. Имате ли разписки за плащане?
Моля, прикачете ги. Всички разписки идват от Stripe или Paypal директно с нашите данни.
Dem ljuger for dem använder också Mastercard Det är dem .
Svar från rankbeasts:
After the investigation found following , this is not our transactions because even from the screenshot it is clearly seen that name is different from that one rankbeasts.com with Stripe and you should have payment receipt on your email
where it is clearly shown rankbeasts.com / Rankbeasts LTD
If you have them on your email then you have payed to us if not this is not our company.
We use only Stripe and Paypal only. Do you have payment Receipts ?
Please attach them. All receipts comes from Stripe or Paypal directly with our details.
Dem ljuger för dem använder också Mastercard Det är dem .
Не, това, което казват, е вярно. Това е друга фирма на съвсем друг адрес.
No, what they say is true. It is a different company at a completely different address.
Nej, det stämmer det dom säger. Det är ett annat bolag på en helt annan adress.
Сега ми пратиха екс ползват и revolut.
Стои на тяхната революция на транзакциите
Rankbeasts.com
Може би не искат да си го признаят
Now they sent me ex they also use revolut.
Stands on their transactions revolut
Rankbeasts.com
Maybe they don't want to admit it
Nu dem skickat mig ex dem använder också revolut .
Står på deras transactions revolut
Rankbeasts.com
Kanske dem vill inte erkänna
Казиното работи под лиценз от Кюрасао, тъй като казиното е регистрирано тук. Като такъв лицензът за Кюрасао е неутрален лиценз за предлагане и Швеция не е забранена територия съгласно този подлиценз. Като такова, Казиното е действало в рамките на подлиценза, притежаван от компанията.
MCC кодовете, които споменавате, не се генерират от Казиното, PSP е този, който може да присвоява MCC кодове като такива. Бихме искали да изясним, че противно на това, което споменахте във вашите имейли, Казиното не може да влияе или да взема решения относно тези кодове по никакъв начин.
Може ли наистина да е вярно, че PSP отговаря за mcc кода?
Според юридически контакт имам пълното право да знам кой PSP използва казиното, когато става въпрос за търговия с Европа.. Но може ли наистина да е толкова просто PSP да са отговорни... защото в този случай това означава, че казиното е напълно невинен??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Но означава ли това, че всички казина са невинни?
и че отговорността е изцяло на PSP? (Доставчик на платежни услуги)
Това правилно възприятие ли е?
но как се плаща на казиното, ако има много различни компании, които са получатели?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Добре. Разбирам. Правната помощ, която имам, казва, че трябва да разбера за PSP, преди да мога да продължа.
не искам да споменавам, тъй като може да прочетат темата.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Ей благодаря Правилно ли разбрах, че feastingmen/amegagame ви върна, когато се свързахте с тях чрез имейла на техния сайт или digikey не работи?
Чакам седмица за отговор от amegagame без успех. Колко време ви отне да отговорите?
Hey, thanks. Did I understand correctly that feastingmen/amegagame returned you when you contacted them through their site's email or is digikey down?
I've been waiting a week for an answer from amegagame without success. How long did it take you to reply?
Hei, kiitos. Ymmärsinkö oikein feastingmen/amegagame palauttivat sinulle kun otit heidän sivujen sähköpostin kautta heihin yhteyttä vai ovatko digikey alla?
olen odottanut nimittäin viikon vastausta amegagame tuloksetta. Kauanko sinulla meni vastaukseen?
Получих отговор след 2 дни, където казаха, че ще го проверят.
След това настъпи тишина и аз изпратих имейл и поисках актуализация.
Изведнъж виждам, че е започнало възстановяване на суми в Revolut, но не получих повече отговори. Така че просто продължавайте да им пишете
Got a reply after 2 days where they said they would check it out.
Then there was silence, and I emailed and asked for an update.
All of a sudden I see that a refund has been started on Revolut but I got no more answers. So just keep writing to them
Fick svar efter 2 dagar där dom sa att dom skulle kolla upp det.
Sedan blev det tyst, och jag mailade och frågade om update.
Helt plötsligt ser jag att en refund är börjad på Revolut men jag fick inga fler svar. Så fortsätt skriv till dom bara
И така, през Revolut ли таксувахте обратно или откъде разбрахте, че е започнало възстановяването?
Казаха ми също, че проверяваме случая и мина седмица откакто им пращам съобщения без успех, не отговарят.
колко време продължи мълчанието ти докато се поправят?
So did you charge back through Revolut or where did you find out that the refund has started?
I was also told that we are checking the case and it's been a week since I sent them messages without success, they don't answer.
how long did your silence last until they made amends?
teitkö siis revolutin kautta takaisinveloituksen vai mistä huomasit hyvitys on aloitettu?
Minulle vastattiin myös tarkistamme tapausta ja on kulunut jo viikko olen laittanut heille viestejä tuloksetta he eivät vastaa.
kauanko sinun hiljaisuus kesti kunnes hyvittivät?
Не съм възстановявал сумата за Revolut, така че трябва да е amegagame/пируващ, който сам си е платил.
Минаха 5 дни, докато видях, че започнаха да възстановяват сумата.
Пиши им пак и питай как е и какво бави и т.н.
I didn't make a refund on Revolut so it must be amegagame / feasting who paid back themselves.
It took 5 days until I saw that they started to refund.
Write to them again and ask how it's going and what's delaying etc.
Jag gjorde ingen återbetalning på Revolut så det måste vara amegagame / feasting som själv betalat tillbaka.
5 dagar tog det tills jag såg att dom börjat återbetala.
Skriv till dom igen och fråga hur det går och vad det är som dröjer etc.
Казиното не ви дава такива подробности. И да, доставчиците на плащания се смесват с кодове. Но казиното не е напълно невинно. В казиното въвеждате всичките си данни за картата и според казиното плащанията с Mastercard са сигурни.
The casino does not give you such details. And yes, it is payment providers that mix with codes. But the casino is not completely innocent. It is at the casino that you enter all your card details and according to the casino, payments with Mastercard are secure.
Casinot ger dig inga såna detaljer. Och ja det är paymentprovider som mixar med koder. Men casinot är inte helt oskyldiga. Det är ju på casinot du skriver in alla dina kortdetaljer och enligt casinot så är det säkra betalningar med Mastercard.
Добре. Разбирам. Правната помощ, която имам, казва, че трябва да разбера за PSP, преди да мога да продължа.
не искам да споменавам, тъй като може да прочетат темата.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Какво имате предвид под „продължаване" дали имате предвид връщане на плащане през банката или възстановяване на средства
What do you mean by "moving on" do you mean chargeback through the bank or refund
Vad menar du med att "gå vidare" menar du chargeback genom banken eller refund
Не.. трябва да е чрез Astropay.
Казиното казва, че е Astropay, но вие не вярвате?
невъзможно ли е Astropay?
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Спрях да изпращам имейли. Не си струва.. Правил съм оплаквания и вижте какво ще кажат от банката.
Този уикенд ще докладвам за шведска компания, която се занимава с кодове и помага на тези компании да перат парите си. Щях да го докладвам тази вечер, но бях уморен след работа.
Но и FI, и инспекторатът по хазарта бяха любопитни за това и казаха ДОКЛАД
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Казиното работи под лиценз от Кюрасао, тъй като казиното е регистрирано тук. Като такъв лицензът за Кюрасао е неутрален лиценз за предлагане и Швеция не е забранена територия съгласно този подлиценз. Като такова, Казиното е действало в рамките на подлиценза, притежаван от компанията.
MCC кодовете, които споменавате, не се генерират от Казиното, PSP е този, който може да присвоява MCC кодове като такива. Бихме искали да изясним, че противно на това, което споменахте във вашите имейли, Казиното не може да влияе или да взема решения относно тези кодове по никакъв начин.
Може ли наистина да е вярно, че PSP отговаря за mcc кода?
Според юридически контакт имам пълното право да знам кой PSP използва казиното, когато става въпрос за търговия с Европа.. Но може ли наистина да е толкова просто PSP да са отговорни... защото в този случай това означава, че казиното е напълно невинен??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Разбира се, че лъжат. Казината правят това заедно с PSP
PSP поемат изчислен риск, за да обработват този вид транзакции, тъй като те могат да таксуват на казиното висока такса за риска, който поемат. Казината знаят, че трябва да имат тези неправилно кодирани транзакции, тъй като това позволява на много повече играчи да депозират, така че намират PSP, които са готови да поемат риска срещу заплащане. И както изглежда сега, това също не е риск.
Това е все едно да кажете, че не знаят кои PSP използват, така че как биха могли да получат пари от тях, как биха могли да разследват неправилни депозити, възстановявания и потенциални връщания на такси от играчи.
След това PSP ще използват както търговци, които са наясно с измамата, така и търговци, които не знаят за нея и не я одобряват, и те са тези, които най-вероятно ще възстановят средствата на играчите, когато се свържат с тях.
Има толкова много стриктни доставчици на услуги, банки за придобиване и какво ли още не, които се нуждаят от обема на транзакцията, за да печелят пари. Може да участват доста актьори.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Както споменахме по-рано, да, добре е, ако получите някакво възстановяване, но голямата печалба тук е, че се надяваме да спрете да раздавате парите си на тези казина.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Но означава ли това, че всички казина са невинни?
и че отговорността е изцяло на PSP? (Доставчик на платежни услуги)
Това правилно възприятие ли е?
но как се плаща на казиното, ако има много различни компании, които са получатели?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.