Възможно ли е да се свържа с Mastercard и да попитам за конкретни транзакции и да ги помоля да ми кажат коя компания ги е обработила? Мисля за GDPR.
Would it be possible to contact Mastercard and ask about specific transactions and ask them to tell me which company that did process it? I am thinking GDPR.
Enycash
Въздействие на множество концепции
ОНЛАЙН ПЛАЩАНЕ КИЕВ
И аз имам всички тези и също са на около 1 - 1,5 години. Свързах се с всички тези компании, но нямаше отговор или възстановяване на средства 😕
enycash изглежда е марка под movidone и easytransac, които изглеждат легитимни френски компании. Получих някои отговори от тогава, когато се свързах, но сега те просто ме призракоха.
Enycash
Impact multiple concep
ONLINEPAY KYIV
I have all of these too and they are also around 1 - 1.5 years old. Have contacted all of these companies but no replies or refunds 😕
enycash seems to be a a brand under movidone and easytransac which seem to be legit french companies. Got some replies from then when I reached out but now they’ve just ghosted me.
Те имат портал, който наричат „Моите данни", така че ще ви актуализирам, ако/когато получа нещо от тях (може да отнеме до 30 дни...)
They have a portal they call "My Data", so I will update you if/when I get something from them (it could take up to 30 days...)
Impact multiple concep е свързан с Rosabon Financial Services и те просто затварят моите билети за поддръжка, след като ги получат. Вероятно ще се свърже с техния екип за управление, като се има предвид, че те дори не отделят време да отговорят.
ONLINEPAY KYIV, коя компания намерихте за това?
Impact multiple concep is related to Rosabon Financial Services, and they just close my support tickets after they receive them. Will probably reach out to their mgmt-team, considering that they don't even take time to respond.
ONLINEPAY KYIV, which company did you find for that one?
Как стигнахте до това заключение? Impact Multiple Concep е регистрирана в Лагос, Яба - и информацията за плащане също показва това.
How did you come to that conclusion? Impact Multiple Concep, is registered in Lagos, Yaba - and the payment information shows that too.
интересно Как разбра това? Свързах се директно с визуалното въздействие чрез имейл на уебсайта, но нямам отговор.
онлайн плащане. глобален
се свърза както с тях, така и с onlinepay .com, но никакъв отговор. Това е такъв общ имейл, така че всъщност нямах обвинителен тон, когато им писах, но изобщо нямах отговор, така че предполагам, че може да са свързани. Изглежда има някакви руски връзки 😕
Interesting. How did you figure that out? I contacted visual impact directly via the email on the website but no response.
onlinepay . global
reached out to both them and onlinepay .com but no response at all. Its such s generic email so I didn’t really have an accusing tone when I wrote to them, but no reply at all so guess they could be connected. Seems to have some kind of russian connections 😕
Добре, разбирам - изглежда, че тази компания е базирана в Kha, а не в Украйна, но тази бизнес област е доста странна.. Надяваме се, че Mastercard събира данни за транзакциите..
Ok, I understand - seems like that company is based in Kha not Ukraine, but this business area is quite weird.. Hopefully Mastercard collect data about the transactions..
Възможно ли е да се свържа с Mastercard и да попитам за конкретни транзакции и да ги помоля да ми кажат коя компания ги е обработила? Мисля за GDPR.
Would it be possible to contact Mastercard and ask about specific transactions and ask them to tell me which company that did process it? I am thinking GDPR.
Visa и MasterCard като цяло не отговарят на нищо.
трябва да отидете през вашата банка, което най-вече също означава, че нищо няма да се случи.
Що се отнася до GDPR, поисках GDPR запис от Revolut и мисля, че направиха грешка или нещо подобно, изпратиха ми zip файл, лист в Excel, с 450 000 реда транзакции. Сега те избягват въпроси, ако са ми изпратили данни на други хора. Данните нямат лични идентификатори или нещо подобно, така че не е голямо нещо, но изобщо не могат да бъдат свързани с моята карта или употреба. Транзакция в държави, в които никога не съм бил. И е невъзможно да събера 450 хиляди транзакции хаха
Visa and MasterCard in general does not answer anything.
you need to go to through your bank, which mostly also means nothing will happen.
Regarding GDPR, I did request a GDPR record from Revolut, and I think they made a mistake or something, they sent me a zip file, a excel sheet, with 450000 lines of transactions. Now they are dodging questions if they sent me other peoples data. The data has no personal identifiers or anything, so not a big thing, but the can't be connected to my card or usage at all. Transaction in countries I never been in. And it's impossible to amass 450 thousand transactions lol
Какво точно избрахте, за да стигнете до там? Благодаря
What did you choose exactly to get there? Thanks
Изпратих имейл на gumball, но те просто отговориха, че нямат нищо общо с cscannerr.. свързвали ли сте се с друг процесор за обработка на плащания?
I emailed gumball but they just answered that They dont have anything to do with cscannerr.. have you contacted any Other payment processor?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.