ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 53)

преди 1 година от kirekin
|
470141 преглеждания 4912 отговора |
|
1...52 53 54...248
Добавете пост
Anonymized603
преди 5 месеца

Проверете техните отговори.


Че нямат нищо общо със стареца, аз отговорих, че лъжат и че това е измама.


Бих предложил отново да внимавате за езика си

И чети по-внимателно

Ние не предлагаме хазарт, нито други услуги или продукти. Ние предлагаме решение за плащане с ваучер за търговци от всички различни категории





Автоматичен превод:
преди 5 месеца

благодаря, човече, моите транзакции са отпреди 2 години и искам да им изпратя имейл, мислите ли, че ще ги възстановят?

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Сега така ли го описах?


Но вие сте в банковото извлечение, така че ми трябва фактура от вас. Изпрати ли ви, че сте получили парите? Пазарувал съм от вас

Не виждате ли банковото извлечение, което изпратих?




Те са неприятни.

Не си мислете, че ще върнат сумата.

Казах също, че съм играл в казиното и е минало през тях.

Може би казиното реагира

Странно, че обслужването на клиенти е толкова грубо






Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Благодаря, човече, имаш ли някакъв раздор, откъде мога да получа повече информация за това?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Нищо няма да получиш. Вчера изпратих имейл и получих отговор.

Те са неприятни.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Det står att det var jag .Att dragits pengar från mitt konto .


Jag skrev så i första mejl


с настоящото поискайте незабавно възстановяване на сумата за транзакции, извършени през ноември / декември 2023 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ xxxxxxxx




Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.




Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.




Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.


Är det fel?



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 5 месеца

кой ти върна парите братле

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 5 месеца

за кого е това

Автоматичен превод:
k5bpm2f8xy
преди 5 месеца

С upport@elegro.eu

Автоматичен превод:
ajb4
преди 5 месеца

Каква беше сумата?

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 5 месеца

Какво ти казаха? Дори не ми отговарят.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Добър ден


Ние предлагаме решение за ваучери (както е обяснено на нашия уебсайт), което се използва от онлайн търговци. Като такъв ще трябва да осъществите директен контакт с търговеца, от когото сте пазарували.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Какво беше името на транзакциите за Гъмбол?


Искат да изпратя доказателство...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Току-що получих това от Golden Bet....някой има ли предложения какво да отговоря? Или няма смисъл? filefilefile

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 5 месеца

Няма смисъл, те казват същото, те не поемат отговорност

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моята заявка за GDPR също беше отхвърлена от Worldline/PaymentIQ, така че сега ще прекратя случая и ще оставя тази тема за възстановяването на средства. Най-добрият резултат от всичко това е да нямате желание да залагате отново. Особено сега, когато разбрах повече как работи, въпреки че го правех преди, сега е по-ясно. Комбинирайки това заедно с гледането на слот стриймъри да копират 5-6 дни подред като цяло, след което може би имам един приличен ден, се чувствам още по-малко склонен да залагам.

Ще инициирам процес с няколко крипто борси, за да закрия акаунта си и там, като Checksum и Uphold, за да не мога да ги използвам в бъдеще. Всички знаем, че хазартът не прави никого щастлив, освен казината и партньорите на казината.


Моят шведски гамбан беше деблокиран днес, но веднага се блокирах отново. Чувствах се приятно.


Както и да е, успех и се пазете!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още не съм получил никаква обратна връзка от банката (Swedbank), тогава също избрах, че искам компенсация временно, докато разследването продължава.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Вероятно проверяват тези неща. Представям си как хората си прекарват добре. Swedbank трябва да вземе мерки срещу това. Позволете на всички да сторнират плащане. Тогава мога да обещая, че щяха да спрат тези казина и преследването на играчи в Швеция.. Но да, това никога няма да се случи

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

GUM BALL PAY!


НЯКОЙ ПОЛУЧИ ЛИ СИ ВЪЗСТАНОВЕНА СУМА?

В имейла пишеше, че ще пристигнат в акаунта в рамките на 14 дни. Моля, кажете, че ще пристигнат в рамките на 14 дни 😂

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Трябваше ли да чакате дълго за изплащането?

Автоматичен превод:
1...52 53 54...248
Отидете на страницаот 248 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини