ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 53)

преди 9 месеца от kirekin
|
125274 преглеждания 2313 отговора |
|
1...52 53 54...116
Добавете пост
Anonymized603
преди 1 месец

Проверете техните отговори.


Че нямат нищо общо със стареца, аз отговорих, че лъжат и че това е измама.


Бих предложил отново да внимавате за езика си

И чети по-внимателно

Ние не предлагаме хазарт, нито други услуги или продукти. Ние предлагаме решение за плащане с ваучер за търговци от всички различни категории





Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря, човече, моите транзакции са отпреди 2 години и искам да им изпратя имейл, мислите ли, че ще ги възстановят?

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 1 месец

Сега така ли го описах?


Но вие сте в банковото извлечение, така че ми трябва фактура от вас. Изпрати ли ви, че сте получили парите? Пазарувал съм от вас

Не виждате ли банковото извлечение, което изпратих?




Те са неприятни.

Не си мислете, че ще върнат сумата.

Казах също, че съм играл в казиното и е минало през тях.

Може би казиното реагира

Странно, че обслужването на клиенти е толкова грубо






Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 1 месец

Благодаря, човече, имаш ли някакъв раздор, откъде мога да получа повече информация за това?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Нищо няма да получиш. Вчера изпратих имейл и получих отговор.

Те са неприятни.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 1 месец

Det står att det var jag .Att dragits pengar från mitt konto .


Jag skrev så i första mejl


с настоящото поискайте незабавно възстановяване на сумата за транзакции, извършени през ноември / декември 2023 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ xxxxxxxx




Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.




Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.




Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.


Är det fel?



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

кой ти върна парите братле

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 1 месец

за кого е това

Автоматичен превод:
k5bpm2f8xy
преди 1 месец

С upport@elegro.eu

Автоматичен превод:
ajb4
преди 1 месец

Каква беше сумата?

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 1 месец

Какво ти казаха? Дори не ми отговарят.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Добър ден


Ние предлагаме решение за ваучери (както е обяснено на нашия уебсайт), което се използва от онлайн търговци. Като такъв ще трябва да осъществите директен контакт с търговеца, от когото сте пазарували.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 1 месец

Какво беше името на транзакциите за Гъмбол?


Искат да изпратя доказателство...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що получих това от Golden Bet....някой има ли предложения какво да отговоря? Или няма смисъл? filefilefile

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 1 месец

Няма смисъл, те казват същото, те не поемат отговорност

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моята заявка за GDPR също беше отхвърлена от Worldline/PaymentIQ, така че сега ще прекратя случая и ще оставя тази тема за възстановяването на средства. Най-добрият резултат от всичко това е да нямате желание да залагате отново. Особено сега, когато разбрах повече как работи, въпреки че го правех преди, сега е по-ясно. Комбинирайки това заедно с гледането на слот стриймъри да копират 5-6 дни подред като цяло, след което може би имам един приличен ден, се чувствам още по-малко склонен да залагам.

Ще инициирам процес с няколко крипто борси, за да закрия акаунта си и там, като Checksum и Uphold, за да не мога да ги използвам в бъдеще. Всички знаем, че хазартът не прави никого щастлив, освен казината и партньорите на казината.


Моят шведски гамбан беше деблокиран днес, но веднага се блокирах отново. Чувствах се приятно.


Както и да е, успех и се пазете!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още не съм получил никаква обратна връзка от банката (Swedbank), тогава също избрах, че искам компенсация временно, докато разследването продължава.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Вероятно проверяват тези неща. Представям си как хората си прекарват добре. Swedbank трябва да вземе мерки срещу това. Позволете на всички да сторнират плащане. Тогава мога да обещая, че щяха да спрат тези казина и преследването на играчи в Швеция.. Но да, това никога няма да се случи

Автоматичен превод:
преди 1 месец

GUM BALL PAY!


НЯКОЙ ПОЛУЧИ ЛИ СИ ВЪЗСТАНОВЕНА СУМА?

В имейла пишеше, че ще пристигнат в акаунта в рамките на 14 дни. Моля, кажете, че ще пристигнат в рамките на 14 дни 😂

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 1 месец

Трябваше ли да чакате дълго за изплащането?

Автоматичен превод:
1...52 53 54...116
Отидете на страницаот 116 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини