ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 39)

преди 1 година от kirekin
|
549046 преглеждания 5603 отговора |
|
1...38 39 40...284
Booyaka28
преди 6 месеца

Много интересна тема. Имате ли опит в това? Бихте ли могли да предложите някакъв съвет как най-добре да го направите?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Мога ли да попитам какво казахте, когато се свързахте с търговеца? Благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Искам пари, разбирате ли.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой има ли информация за контакт, към

Microc - транзакции?

депозити, направени в instantcasino

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 6 месеца

В момента нямам конкретни примери, но когато се заровя малко по-дълбоко (като собственици / връзки към собственици), това води до руски гражданин / Кипър / Швейцария твърде често, за да е съвпадение. Мисля, че една от фиктивните компании преди това е била собственост на бивш генерал от ФСБ. Наистина ми се иска властите да разследват сериозно това. Интуицията ми е, че много нелицензирани казина/процесори имат връзки с руската държава. Някой трябва да изпрати имейл на човека, който е направил документацията за wirecard

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

това е - особено когато е включен платежен процесор или „fintech", точно като wirecard!

https://fintelegram.com/klarpay-announced-profitability-for-the-first-year-of-operation/


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Най-доброто, което можете да направите, е да не се надявате. 10% от всички, изпратили поща, са получили пари. Изпратих около 20. Сега оставям това и просто спирам да играя в тези престъпни казина. Успех и дано успеете.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Интересувам се от блокирани/без възможност за теглене на пари сметки с лиценз за Кюрасао, баланс от поне $90 000 (също крипто). Ние можем да предоставим правна помощ относно връщането на средства. Никакви предплащания и други глупости

Автоматичен превод:
Keiji
преди 6 месеца

Главният изпълнителен директор на Worldline беше във френското правителство и е рицар на царството и те улесняват толкова много от това. Да се надяваме, че ще бъдат предприети повече разследвания като тези срещу Wirecard.

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 6 месеца

Имам над 100 транзакции. Как бих могъл да го оправдая? Повече от това, че залагах всичко доброволно...

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Казаха ли, че ще ви върнат парите??

Автоматичен превод:
Dt100
преди 6 месеца

Отлични новини за кои казина се отнася това?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, уау, някой наистина ли е получил възстановяване на сумата или просто изпраща имейл, казвайки, че ще го направи и никога не го прави?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 6 месеца

Страхотна новина за вас! Мога ли да попитам какво съобщение сте им изпратили? В процес съм на опит да се върна от Goldenbet. Wintermads и Mobilum Pay са двата основни търговци.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 6 месеца

Колко време откакто ги поискахте? Преследвам вече около 3 седмици

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

някой друг е имал върнати транзакции на Revolut, които са били таксувани отново, поставяйки акаунта на Revolut в минус? 😲

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 6 месеца

Някои от възстановените средства, които получих, бяха дадени като предварителни, след което им трябваха още, за да дадат окончателно изявление.

не разбират защо го правят, по-добре да изчакат напълно с възстановяването, докато разберат 100%.

Тогава злоупотребих с акаунта си при тях, те си мислят, че ще го закрият след няколко седмици

Автоматичен превод:
Dt100
преди 6 месеца

Съжалявам за всички въпроси, просто се вкопчвам в някаква надежда от някой, който е имал дори малко успех. Твърдехте ли, че не сте получили стоки или поставихте под въпрос легитимността на транзакциите? Просто се опитвам да разработя най-добрия си план за атака, тъй като изпратих един от тях до Golden Bet с молба за възстановяване на сумата поради коварните търговци на трети страни.

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 6 месеца

Не, но ще ми е интересно да разбера колко лесен е процесът за връщане на транзакциите в Revolut, тъй като повечето от моите идват оттам! Благодаря

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някои от възстановените средства, които получих, бяха дадени като предварителни, след което им трябваха още, за да дадат окончателно изявление.

не разбират защо го правят, по-добре да изчакат напълно с възстановяването, докато разберат 100%.

Тогава злоупотребих с акаунта си при тях, те си мислят, че ще го закрият след няколко седмици

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моите са предимно Reverted, което е разлика от Refunded.

Но не виждам отново да има промени в състоянието на транзакции, така че предполагам, че ще трябва да изчакам, за да видя какво казва Revolut.


Автоматичен превод:
1...38 39 40...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини