НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 3)

преди 1 година от kirekin
|
707 967 преглеждания 6 398 отговора |
|
12 3 4...328
Anonymized589
преди 10 месеца

Имахте ли късмет с получаването на отговор от узбекистанските?


Да, имам подобен с ваучерите за игра, всички от Сан Марино.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

свържете се с издателя/доставчика на вашата кредитна карта или банката. Просто е. Никога не сте получавали услугата или стоките от тях. Те трябва да докажат доставката или услугата. Разбира се, че не могат! Така че таксувайте обратно

Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 10 месеца

Току-що забелязах, че имаме същите от UZB. Точно същото за мен говореше в началото, а сега просто напълно игнорирано!

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 10 месеца

За съжаление за мен времето за възстановяване на плащане е минало, банката дори не иска да го погледне.

Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 10 месеца

Да, изглежда, че те са компанията, която поема плащането за търговеца. Така че, ако успеете да се свържете с тях, те ще изпратят съобщение директно до търговеца и обикновено завършва с възстановяване на сумата - от моя опит.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

този проблем е много добре известен и незаконен в различни аспекти:


  • грешно кодиране на mcc
  • пране на транзакции / пране на пари
  • Заобикаляйки правилата на страната, в която казината нямат лиценз
  • Нарушаване на различни закони за защита на потребителите
  • Нарушаване на търговските правила на виза и други

обаче, въпреки факта, че някои платежни процесори са wirecard 2.0 - нищо не се случва наистина. Ако можехме да създадем движение или вид групови действия, бихме могли да го променим...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Как успяхте да разберете кой е банковият доставчик/процесор за търговеца? Надявам се разбирате какво имам предвид. Банката ми изглежда не може да извлече тази информация, така че вероятно съм някак прецакан по отношение на това. Всичко, което виждам, е описание. Има ли друг начин?

Опитах се да се свържа с няколко търговци, но те изобщо не ми отговориха, което не е изненадващо.


Като пример, едно от имената на дескрипторите за мен е: EXFRAME*MAXEXP


https://exframe.io/ трябва да е тази компания, която е действала като процесор за плащане (ако това е правилният термин) - те обаче напълно не отговарят.


Но exframe трябва да има някаква банка, която може да не е толкова сенчеста като тях и всъщност ще се интересува?







Редактиран от Romi преди 10 месеца
Причина: Просто направих връзката пасивна.
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

изпратете ми имейла си и ще се свържа с вас

Автоматичен превод:
kirekin
преди 10 месеца

Успях да го направя, като прегледах историята на уебсайта си, повечето от доставчика на плащания идват точно преди транзакцията. Успя да ги забележи по този начин.


Кое казино използвахте? Може би избройте някои от вашите търговци тук и можем да видим дали някой от нас е имал късмет с тях.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вярвам, че AlPay е свързано с: https://altpay.uk/ може да си струва да им изпратите имейл.


И аз имам Exframe и при мен същото. Просто се игнорира.

Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 10 месеца

Имам и GT Charge - просто игнориран от тях.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наистина е хубаво да се види дейността тук, този тип пране на транзакции трябва да бъде спряно.

Само кратък въпрос, dbeasley4, как формулирахте контакта с Decta? Ще се свържа с тях, тъй като ги имам и в моя списък. Оценявам всякакви насоки.


Благодаря!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

колко много трудно!!


Автоматичен превод:
ChrisG
преди 10 месеца

Да, страхотно е. Ако всички можем да споделим, надяваме се, че всички можем да получим поне част от парите си обратно.


Затова го формулирах така:

Искам възстановяване на сумата за транзакция, извършена чрез вашия метод на плащане, която след това е отишла в сайтове за хазарт. Моля, уведомете ме каква информация имате нужда от мен. Това е против правилата на Mastercard.


След това те отговарят, като искат данните за маскираната карта и подробностите за транзакцията. Върнаха ми го в рамките на една седмица.

Автоматичен превод:
dbeasley4
преди 10 месеца

Благодаря много, страхотно е! Ще се върна и ще пиша повече по тази тема.

Автоматичен превод:
kirekin
преди 10 месеца

Не вярвам. Тъй като вярвам, че те са техен собствен субект. Имам „AlPay", „AltPay" и „AltPay.uk" всички от тях.


С лондонските можете да опитате и да попитате банката дали имат регистриран адрес или местоположение на търговеца - понякога дори пощенският код може да помогне.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой виждал ли е този доставчик на плащания в историята на браузъра

https://pay.dsltd.net

Когато търся dsltd.net, получавам различна информация

https://kor.bizdirlib.com/node/66745

http://hn.kicc.vn/company/1893

Имам 7 транзакции през тях... Мисля, че ще е трудно да се свържа 🙂


Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 10 месеца

Огромен за мен! От известно време се опитвам да получа отговор за тях. Наистина не признавайте нищо лошо във всичко това.

Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 10 месеца

да! Кажи ми как се справяш.


Получих няколко кратки отговора до тях и те ми казаха, че са възстановили някои от сумите преди седмица. И все пак да го видя, така че се съмнявам, че е вярно, сумата беше значително по-малка от тази, с която са участвали.


Лудо колко е уважавана компания и по света (съдейки по социалните им страници)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца
Автоматичен превод:
12 3 4...328
Отидете на страницаот 328 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини