ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 3)

преди 6 месеца от kirekin
|
24176 преглеждания 444 отговора |
|
12 3 4...23
Добавете пост
dbeasley4
преди 2 месеца

Да, товари и от Узбекистан.


Имах удръжки от три търговци. Проверих сайтовете им на една и съща компания, хостваща кодове на ваучери за игри и т.н.


https://gameplayer.store/shop

https://gamingsolutions.store/

https://www.playingstar.store/


Искам да кажа, поне се опитаха да бъдат умни, след като започнах да им изпращам имейли, те продаваха стари игри за около 400 долара и т.н. и сега промениха сумите на подходящи плащания, за да изглеждат законни, това е начинът, по който маскират кодовете на транзакциите, за да не се показват като хазарт, така че банката ви да не го блокира. Преследване на играчи на GameStop


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Caspy
преди 2 месеца

Имахте ли късмет с получаването на отговор от узбекистанските?


Да, имам подобен с ваучерите за игра, всички от Сан Марино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

свържете се с издателя/доставчика на вашата кредитна карта или банката. Просто е. Никога не сте получавали услугата или стоките от тях. Те трябва да докажат доставката или услугата. Разбира се, че не могат! Така че таксувайте обратно

Автоматичен превод:
Caspy
преди 2 месеца

Току-що забелязах, че имаме същите от UZB. Точно същото за мен говореше в началото, а сега просто напълно игнорирано!

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 2 месеца

За съжаление за мен времето за възстановяване на плащане е минало, банката дори не иска да го погледне.

Автоматичен превод:
Caspy
преди 2 месеца

Да, изглежда, че те са компанията, която поема плащането за търговеца. Така че, ако успеете да се свържете с тях, те ще изпратят съобщение директно до търговеца и обикновено завършва с възстановяване на сумата - от моя опит.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

този проблем е много добре известен и незаконен в различни аспекти:


  • грешно кодиране на mcc
  • пране на транзакции / пране на пари
  • Заобикаляйки правилата на страната, в която казината нямат лиценз
  • Нарушаване на различни закони за защита на потребителите
  • Нарушаване на търговските правила на виза и други

обаче, въпреки факта, че някои платежни процесори са wirecard 2.0 - нищо не се случва наистина. Ако можехме да създадем движение или вид групови действия, бихме могли да го променим...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как успяхте да разберете кой е банковият доставчик/процесор за търговеца? Надявам се разбирате какво имам предвид. Банката ми изглежда не може да извлече тази информация, така че вероятно съм някак прецакан по отношение на това. Всичко, което виждам, е описание. Има ли друг начин?

Опитах се да се свържа с няколко търговци, но те изобщо не ми отговориха, което не е изненадващо.


Като пример, едно от имената на дескрипторите за мен е: EXFRAME*MAXEXP


https://exframe.io/ трябва да е тази компания, която е действала като процесор за плащане (ако това е правилният термин) - те обаче напълно не отговарят.


Но exframe трябва да има някаква банка, която може да не е толкова сенчеста като тях и всъщност ще се интересува?







Публикация на kirekin Редактиран от Romi
Причина: Просто направих връзката пасивна.
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

изпратете ми имейла си и ще се свържа с вас

Автоматичен превод:
kirekin
преди 2 месеца

Успях да го направя, като прегледах историята на уебсайта си, повечето от доставчика на плащания идват точно преди транзакцията. Успя да ги забележи по този начин.


Кое казино използвахте? Може би избройте някои от вашите търговци тук и можем да видим дали някой от нас е имал късмет с тях.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вярвам, че AlPay е свързано с: https://altpay.uk/ може да си струва да им изпратите имейл.


И аз имам Exframe и при мен същото. Просто се игнорира.

Автоматичен превод:
Caspy
преди 2 месеца

Имам и GT Charge - просто игнориран от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина е хубаво да се види дейността тук, този тип пране на транзакции трябва да бъде спряно.

Само кратък въпрос, dbeasley4, как формулирахте контакта с Decta? Ще се свържа с тях, тъй като ги имам и в моя списък. Оценявам всякакви насоки.


Благодаря!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

колко много трудно!!


Автоматичен превод:
ChrisG
преди 2 месеца

Да, страхотно е. Ако всички можем да споделим, надяваме се, че всички можем да получим поне част от парите си обратно.


Затова го формулирах така:

Искам възстановяване на сумата за транзакция, извършена чрез вашия метод на плащане, която след това е отишла в сайтове за хазарт. Моля, уведомете ме каква информация имате нужда от мен. Това е против правилата на Mastercard.


След това те отговарят, като искат данните за маскираната карта и подробностите за транзакцията. Върнаха ми го в рамките на една седмица.

Автоматичен превод:
dbeasley4
преди 2 месеца

Благодаря много, страхотно е! Ще се върна и ще пиша повече по тази тема.

Автоматичен превод:
kirekin
преди 2 месеца

Не вярвам. Тъй като вярвам, че те са техен собствен субект. Имам „AlPay", „AltPay" и „AltPay.uk" всички от тях.


С лондонските можете да опитате и да попитате банката дали имат регистриран адрес или местоположение на търговеца - понякога дори пощенският код може да помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой виждал ли е този доставчик на плащания в историята на браузъра

https://pay.dsltd.net

Когато търся dsltd.net, получавам различна информация

https://kor.bizdirlib.com/node/66745

http://hn.kicc.vn/company/1893

Имам 7 транзакции през тях... Мисля, че ще е трудно да се свържа 🙂


Автоматичен превод:
Caspy
преди 2 месеца

Огромен за мен! От известно време се опитвам да получа отговор за тях. Наистина не признавайте нищо лошо във всичко това.

Автоматичен превод:
Caspy
преди 2 месеца

да! Кажи ми как се справяш.


Получих няколко кратки отговора до тях и те ми казаха, че са възстановили някои от сумите преди седмица. И все пак да го видя, така че се съмнявам, че е вярно, сумата беше значително по-малка от тази, с която са участвали.


Лудо колко е уважавана компания и по света (съдейки по социалните им страници)

Автоматичен превод:
12 3 4...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини