преди 4 дни
Здравейте, всеки път, когато се опитах банката ми да откаже, изглежда не им пука за него
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
0
Здравейте, всеки път, когато се опитах банката ми да откаже, изглежда не им пука за него
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
Добре, не стигнах докъде със sumup продължих да получавам същия имейл отговор дори след изпращане на подробности, тогава банката извърши сторниранията на плащания миналия месец и това беше възстановено веднага
Ok I got no where with sumup kept getting the same email reply even after sending details then the bank did the chargebacks last month and this refunded right away
Банката ми каза, че кой извършва плащанията се свързва с тях, но вашата банка наистина трябва да ги извършва, тъй като това е лесна печалба
The bank told me its sumup who do the payments contact them but your bank should really be doing them as its an easy win
Да, шлюзът за плащане вероятно е подреден, но трябва да кажа на банката, че съм платил за услуга
Yeah the payment gateway is probably sumup but I need to tell the bank I paid for a service
Винаги им казвам какво се е случило, но някои са трудни
I always tell them what happened but some are difficult
Здравейте момчета просто исках да пусна малко информация за Skinsonly. Те са известни като Skinsonly LTD за тези, които не знаят и са готови да се разпуснат като компания, така че банките трябва да помагат при сторнирания на плащания, ако споменете това
Hi guys just wanted to drop some information on Skinsonly. They are known as Skinsonly LTD for those who don’t know and are set to dissolve as a company so banks should be helping with chargebacks if u mention this
Revolut е шега, те работят заедно с тях, тъй като се занимават с крипто Обслужването на клиентите на Santander е едно от най-лошите!
Revolut is a joke they work along with them as they deal in crypto Santander customer service is one of the worst !
Santander отказа моя, аз се оплаках и те се съгласиха да го направят под грешен mcc.
Santander refused mine, I complained and they’ve agreed to do it under wrong mcc.
За щастие моите банки не правят нито грешен MCC код, нито стоките не са получени
So lucky my banks don’t do either wrong MCC code or goods not received
Можех да опитам fos, извадих късмет, тъй като информирах банките си преди за хазарта и те не направиха нищо, за да помогнат, те знаят, че ако отида при fos, те ще застанат на моя страна. Чакам отговор от кредитна карта за dsserveltd и auri digital (skinczar)
Could try fos, I got lucky as I’ve informed my banks before about gambling and they didn’t do anything to help, they know if I go to the fos they will side with me. I’m waiting for a response from a credit card about dsserveltd and auri digital (skinczar)
Току-що изпратих на FOS колко време обикновено им отнема отговор?
I’ve just submitted to FOS how long do they usually take to reply?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.