преди 10 месеца
Raptor, можете да се свържете с мен на owen40060@gmail.com , ще се радвам да поговорим и с вас!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Raptor, можете да се свържете с мен на owen40060@gmail.com , ще се радвам да поговорим и с вас!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Здравей Овен, боря се точно с този проблем по време на рецидив на моята зависимост в началото на декември.
Публикувах тази жалба относно Flappy Casino, където успях да депозирам на 7 декември, въпреки че използвах хазартни блокове, но също така открих, че всички казина на Starscream LTD използват същия тип настройка на фиктивна компания като доставчиците на плащания, което ме кара да депозирам още ~11000 DKK без предпазна мрежа.
Въздействието на тези практики върху уязвими хора като мен е значително и е изключително важно да се намерят начини за справяне и спиране на тези измамни тактики. Отворен съм за по-нататъшно обсъждане на това и споделяне на повече прозрения за моя опит. Ако има някакви конкретни подробности или информация, които искате, моля, уведомете ме.
Hi Oven, I am struggling with this exact problem during a relpase of my addiction in early december.
I posted this complaint about Flappy Casino, where I managed to deposit the 7th of December, depsite using gambling blocks , but I also discovered that all Starscream LTD casinos uses the same type of shell company setup as payment providers, making me deposit another ~11000 DKK without any safety net.
The impact of these practices on vulnerable individuals like myself is significant, and it's crucial to find ways to address and stop these deceptive tactics. I'm open to discussing this further and sharing more insights into my experiences. If there are any specific details or information you would like, please let me know.
Намирам това за доста интересно четиво от доставчик на платежни услуги:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
„Въпреки факта, че неправилното кодиране е необичайно, търговецът може да бъде кодиран като търговец с нисък риск, дори ако попада в категорията с висок риск. Това неправилно кодиране често се извършва случайно от приемащата банка. Търговците, от друга страна, никога не трябва да се опитват да подмамят банките да погрешно кодират транзакциите си, за да получат по-ниски обменни курсове.Въпреки че търговецът участва в транзакции с висок риск, ако банката го счита за търговец с нисък риск, той може да бъде обект на по-малко наблюдение поради Тези търговци се наричат „перачи на транзакции".
Ако такъв тип грешка в кодирането бъде разкрита по време на одит, могат да бъдат приложени санкции от $1000 до $10 000 на транзакция. Докато платежният процесор е по-вероятно да се сблъска със сериозни санкции. Ако някой подозира, че техните MCC са неправилно кодирани, трябва да се свържат с платежния си процесор веднага и да поискат документирана корекция."
I find this a quite interesting read from a payment service provider:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
"Despite the fact that miscoding is uncommon, a merchant may be coded as a low-risk merchant even if it falls into the high-risk category. This miscoding is frequently done by accident by the acquiring bank. Merchants, on the other hand, should never try to trick banks into miscoding their transactions in order to obtain lower exchange rates. Even though a merchant is engaging in high-risk transactions, if the bank considers it a low-risk merchant, it may be subject to less monitoring owing to miscoding. These merchants are referred to as "transaction launderers".
If such a type of coding error is uncovered during an audit, penalties of $1,000 to $10,000 per transaction may be applied. While a payment processor is more likely to face severe penalties. If one suspects that their MCCs have been miscoded, they should contact their payment processor right once and request a documented rectification."
Сигурен съм, че ще познаете някои от тях!
I am sure you will recognise some of these!
Ето и от мен
Here is some from me
Във вашия списък пишете (пълно възстановяване) , това беше чрез въпросното казино, банката или тези търговци?
Благодаря за всяко прозрение.
In your list you write (full refund) , was that through the casino in question, the bank, or these merchants?
Thankful for any insight.
Писах на казината и компаниите, Webops върна значителна сума, останалите не бяха толкова значителни, но въпреки това получих възстановяване или частично възстановяване. Намерих този отговор от Companies House за интересен:
Companies House не е в състояние да потвърди легитимността на компаниите, които фигурират в нашия регистър.
Извършваме основни проверки, за да се уверим, че предоставените ни документи са напълно попълнени и подписани, но нямаме законовите правомощия или възможност да проверим точността на информацията, която корпоративните субекти ни изпращат.
Ние приемаме цялата информация, която такива субекти ни доставят добросъвестно, и я поставяме в публичния регистър.
Фактът, че информацията е била поставена в публичния регистър, не трябва да се приема като знак, че Companies House я е проверила или потвърдила по какъвто и да е начин.
Ако са ви взети пари от банковата ви сметка без вашето съгласие, бих ви посъветвал да се свържете с отдела за измами във вашата банка или да се свържете с полицията.
I wrote to the casinos and the companies, the Webops one paid back a substantial amount, the rest were not as significant but nevertheless a refund, or partial refund. I found this interesting my reply from Companies House:
Companies House is unable to confirm the legitimacy of any companies that appear on our register.
We carry out basic checks to make sure that the documents delivered to us have been fully completed and signed, but we do not have the statutory power or capability to verify the accuracy of the information that corporate entities send to us.
We accept all information that such entities deliver to us in good faith and place it on the public record.
The fact that the information has been placed on the public record should not be taken to indicate that Companies House has verified or validated it in any way.
If you have had money taken from your bank account without your consent, I would advise you contact the fraud department at your bank or contact the police.
Виждам, че споделяме „Mydelivery" в списъка. Търсих в Google някои от вашите търговци и намерих това за интересно относно „IBOXBANK" във вашия списък
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
„Схемата включваше използването на нелицензирани предложения за онлайн казина и спортни залагания, които бяха настроени да приемат плащания чрез „неправилно кодиране" и банкови преводи. Неправилното кодиране се отнася до практиката на въвеждане на неправилни данни за категорията при въвеждане на плащането, за да се скрие умишлено източникът на финансови средства. "
I can see we share "Mydelivery" in the list. I googled some of your merchants and found this interesting regarding "IBOXBANK" in your list
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
"The scheme involved the use of unlicensed online casino and sports betting offerings that were set up to accept payments using "miscoding" and bank transfers. Miscoding refers to the practice of entering incorrect category details when inputting the payment to deliberately obscure the source of the funds. "
https://infracharmtechnologies.com/
Забелязах, че имам няколко компании с много подобни уебсайтове. Те са базирани в Нигерия/Лагос и изглежда предлагат някакви услуги за ефирно време по телефона, но дали всъщност са законни компании е друг въпрос...
Все пак нямам отговор от никой от тях, така че беше изненада да видя, че наистина сте получили възстановяване (поздравления!)
https://infracharmtechnologies.com/
I noticed that I have a few companies with very similar websites. They are based in Nigeria/Lagos and seem to offer some kind of phone airtime services, but if they actually are legit companies is another question…
I haven’t got any replies from any of them though, so was surprisers to see you actually got a refund (congrats!)
Betnow.eu ми върна сумата
Според нашия разговор, ние ще направим съответните възстановявания по изключение. Всички 3 транзакции, връщащи се към основната карта, завършващи на -**** Общо $100,00 максимален срок от 15 работни дни.
infracharm Technolog (пълно възстановяване)
Chitex Ltd (пълно възстановяване)
Betnow.eu refunded me
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Betnow.eu ми върна сумата
Изпратих им строго формулиран имейл с подробностите за транзакцията, както е показано по-долу, ID на депозита, който скрих!
Подробности за транзакцията
Идентификационен номер на депозита: ******66
Дата на транзакцията: 12/10/2023 20:45:07 ET
Обработена сума: 20 USD
Транзакцията ви ще се появи във вашето извлечение като: INFRACHARM TECHNOLOG
Подробности за транзакцията
Депозитен номер: ******22
Дата на транзакцията: 12/10/2023 21:21:22 ET
Обработена сума: 30 USD
Вашата транзакция ще се появи във вашето извлечение като: CHITEX LTD
Подробности за транзакцията
Депозитен номер: ******15
Дата на транзакцията: 12/10/2023 21:46:40 ET
Обработена сума: 49,99 USD
Вашата транзакция ще се появи във вашето извлечение като: CHITEX LTD
Според нашия разговор, ние ще направим съответните възстановявания по изключение. Всички 3 транзакции, връщащи се към основната карта, завършващи на -**** Общо $100,00 максимален срок от 15 работни дни.
infracharm Technolog (пълно възстановяване)
Chitex Ltd (пълно възстановяване)
Betnow.eu refunded me
I sent them a strongly worded email with the transaction details as below, obvs Deposit ID i have hidden!
Transaction Details
Deposit Id: ******66
Date of transaction: 12/10/2023 20:45:07 ET
Amount Processed: 20 USD
Your transaction will appear on your statement as: INFRACHARM TECHNOLOG
Transaction Details
Deposit Id: ******22
Date of transaction: 12/10/2023 21:21:22 ET
Amount Processed: 30 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
Transaction Details
Deposit Id: ******15
Date of transaction: 12/10/2023 21:46:40 ET
Amount Processed: 49.99 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Благодаря за споделянето. Въпрос - в случаите, когато сте получили възстановяване - винаги ли е било от казиното или е имало случаи, когато компанията в банковото извлечение е давала възстановяването?
Това, което ми е любопитно, е как да формулирам оплакванията. Искам да кажа, че най-вероятно ще им се размине, като просто игнорират - като физическо лице не мога наистина да заплашвам с нищо, доколкото знам, така че предполагам, че зависи най-вече от добрата воля на казиното, ако им пука/предложат възстановяване ?
Thanks for sharing. A question - in cases where you have got a refund - has it always been from the casino or has there been cases where the company in the bank statement have given the refund?
What I’m kind of curious about is how to phrase the complaints. I mean, they will most likely get away with it by just ignoring - as an individual, I cant really threaten with anything as far as I know, so I guess its mostly up to the goodwill of the casino If they care/offer a refund?
Считам, че всеки, засегнат от този проблем, трябва да го докладва чрез издателя на картата/банката си и да окаже натиск върху тях да ескалират това към Mastercard/Visa. Това трябва да бъде спряно; то надхвърля обикновените възстановявания.
Позовавайки се на тази връзка , има раздел 8.7.2 относно уведомяването на Mastercard:
„Ако Издателят има причина да смята, че съобщение за Първо представяне/1240 може да съдържа Непълен, Невалиден или Неподходящ MCC, Издателят може да уведоми Корпорацията чрез имейл съобщение до..."
Изглежда, че връзката предоставя версия, свързана с Бразилия, тъй като прочетох повече за наказателните такси, но мисля, че изглежда приложимо в световен мащаб. Сигурен съм, че Mastercard се интересува от справяне с подобни престъпни дейности.
Използвах Mastercard като пример, тъй като това е картата, с която депозирах.
I believe that everyone affected by this issue should report it through their card issuer/bank and put pressure on them to escalate this to Mastercard/Visa. This needs to be stopped; it goes beyond mere refunds.
Referring to this link, there's a section 8.7.2 about notifying Mastercard:
'If an Issuer has reason to believe that a First Presentment/1240 message may contain an Incomplete, Invalid, or Inappropriate MCC, the Issuer may notify the Corporation by e-mail message to...'
It seems the link provides a version related to Brazil, as I read further about penalty fees, but I think it appears applicable globally. I'm certain that Mastercard is interested in addressing such criminal activities.
I used Mastercard as an example since that's the card I deposited with.
Mastercard не се притесняват, опитах се да се свържа с тях, но те ви препращат обратно към издателя на картата. Какво имаш от Mastercard?
Mastercard are not worried, I have tried to contact them but they refer you back to the card issuer. What have you had from Mastercard?
Здравейте всички
Малко късно към тази тема, но имам същите проблеми, множество транзакции на моята карта от много различни компании, които след това бяха депозирани в казино.
Някой имаше ли късмет да си върне парите?
Hey all,
A bit late to this thread but have got the same issues multiple transactions on my card from lots of different companies that were then deposited to a casino.
Did anyone have any luck with getting their money back?
Върнах малко средства, като се свързах директно с търговците, помогнах на двойка, базирана в Обединеното кралство. За други е трудно да се намерят данни за контакт и други не отговарят, повдигнати от моята банка за проверка.
I got some funds back from reaching out to the merchants directly, helped that a couple where UK based. Others hard to find contact details for and others not replying, raised with my bank to look into.
Лудост е как им е позволено да се разминат. Започнах да правя това, мнозинството просто не отговарят на имейли. И много от тях са от Африка, UZB и т.н., така че е малко по-трудно да се намери.
It's crazy how they are allowed to get away with it. I have started doing that, the majority just don't reply to emails. And a lot of them are from Africa, UZB etc.. so a bit more tricky to find.
Да, товари и от Узбекистан.
Имах удръжки от три търговци. Проверих сайтовете им на една и съща компания, хостваща кодове на ваучери за игри и т.н.
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
Искам да кажа, поне се опитаха да бъдат умни, след като започнах да им изпращам имейли, те продаваха стари игри за около 400 долара и т.н. и сега промениха сумите на подходящи плащания, за да изглеждат законни, това е начинът, по който маскират кодовете на транзакциите, за да не се показват като хазарт, така че банката ви да не го блокира. Преследване на играчи на GameStop
Yeah loads from Uzbekistan also.
I had three merchants deductions. Checked their sites all the same company hosting game voucher codes etc..
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
I mean at least they tried to be clever after I started emailing them, they were selling old games for like 400 dollars etc and now they have changed the amounts to suitable payments to look legit, it's the way they mask the transaction codes to not appear as gambling so your bank doesn't block it. Preying on GameStop players
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.