преди 6 дни
Браво, може да го пробвам тогава. Казахте ли, че нищо не е получено или измама при транзакция?
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
0
Браво, може да го пробвам тогава. Казахте ли, че нищо не е получено или измама при транзакция?
Nice one, I may try it then. Did you say nothing received or transaction fraud?
Смятате ли, че неправилният MCC е доказателство за бомба. Мисля, че е. Не мога да видя никакво връщане на моите претенции с NDA писмо, ставам все по-уверен, за да бъда честен, все още ми е в ума! работата е там, че банката никога не е проверявала изплащанията, просто е вдигнала партидата, което говори нещо за всичко това
Do reckon the incorrect MCC is bomb proof I think it is I cannot see any comeback on my claims with an NDA letter im growing more confident to be honest still plays on my mind though ! the thing is the bank never even checked the payouts just raised the lot that says something about it all
Използвах шаблон, който намерих в тази тема:
След като прегледах последните си банкови извлечения, забелязах несъответствия в дескрипторите, свързани с транзакции от вашата платформа. Изглежда, че някои от дескрипторите са неточни и не съответстват на законните ми транзакции. Това предизвика объркване и загриженост от моя страна.
Любезно ви моля за незабавно съдействие за коригиране на този проблем и обработване на възстановяване на средства за транзакции с фалшиви дескриптори. За да улесня този процес, прикачих съответните екранни снимки и подробности за въпросните транзакции.
Разбирам, че могат да възникнат грешки и оценявам вниманието ви към бързото разрешаване на този въпрос.
I used a template I found in this thread:
Upon reviewing my recent bank statements, I noticed discrepancies in the descriptors associated with transactions from your platform. It appears that some of the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions. This has caused confusion and concern on my part.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors. To help facilitate this process, I have attached relevant screenshots and details of the transactions in question.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly.
Да, правя, тъй като те ще трябва да кажат, че сме заобиколили закон за нарушаване на кода, тъй като не сме лицензирани в Обединеното кралство, проблемът е и вие и аз сме късметлии, тъй като сме го направили, но други не са, е да накараме банките да сторнират плащане под този код.
Yes I do as they would need to say we have bypassed a code breaching law as we are not licensed in the UK, the issue is and you and I are lucky as we have done it but others haven’t is getting the banks to chargeback under that code.
Направих нещо подобно на finnart и получих бърз отговор нищо от artstrid, банките оспориха, така че може просто да го оставя сега, тъй като те ще трябва да фалшифицират получените стоки, което не би трябвало да могат да направят, тъй като аз не го правя има крипто портфейл
I did something like this to finnart and got a quick response nothing from artstrid, the banks have disputed so I may just leave it now as they would need to falsify the goods received which they shouldn’t be able to do as I don’t have a crypto wallet
Моята банка (преследване) създаде случай, но първоначално казах, че е грешно кодиран MCC и те не разполагат с нищо от него, след което ме накараха да кажа, че не съм получил никакви стоки от това и отвориха случай без проблем - поставиха случаят е задържан, докато разберем дали наистина съм получил възстановяването или не въз основа на това, което казахте, че вашата банка не би трябвало да има проблеми при сортирането вместо вас
My bank (chase)created a case but initially I said miscoded MCC and they weren’t having any of it,then they pushed me to say I hadn’t received any goods from this and opened a case no issue-they’ve put the case on hold until we know whether I’ve actually received the refund or not-based off what you said your bank should have no issues in sorting for you
Моят също е Chase, болка в задника на MCC, затова този път казах, че стоките не са получени. Виждал съм други да казват, че Finnart се опитва да каже, че е получено, но със сигурност, ако достатъчно се оплакват, тогава всички сме добри. За да бъда честен, Chase отвори стоките, които не бяха получени на следващия ден, но не съм сигурен дали тези компании ще възстановят сумата директно, но е добре, че банката я събира вместо вас.
Mine is Chase as well, pain in the arse on the MCC hence why this time I said goods not received. I have seen others say Finnart try saying it is received but surely if enough complain then we are all good. To be fair Chase did open the goods not received the day after but I am unsure if these companies will refund directly but good that you have the bank raising it for you.
Знам, че не мога да повярвам, честно казано, бях решен да отида при омбудсмана.
Съчувствам на другите и се опитвам да им помогна с всички сили.
Не съм сигурен дали казиното ще се опита да се свърже с мен за това, те никога не са отговорили за липсата на £330 при възстановяването ми и не биха го направили, освен ако постоянно не ги преследвах с дни.
Възстановената сума имаше адреса на банката и т.н. името върху нея, тъй като получих писмо за транзакция от банката, беше Литва.
Както и да е, и двамата сме много щастливи хора, особено аз, че успяхме да го направим втори път.
I know I honestly cannot believe it to be honest I was set on going to the ombudsman.
I feel for the others and try my best to help them.
I am not sure if the casino will try and contact me about it they have never replied about the £330 short on my refund and they would not unless I constantly chased them for days.
The refund had the bank address etc name on it as I got a transaction letter from the bank it was Lithuania.
Anyway yes we are both very lucky people and me especially to get it done a second time.
Здравей, приятелю, съжалявам, че не искам да кажа, че са били добри и не искам хората да споменават това
Hi mate sorry im not wanting to say they have been good and dont want people referring to this
Спомням си, че по време на Covid имах сторниране на плащане за билети, след което ми възстановиха сумата директно, обадиха се в банката и те просто отмениха сторнираните плащания, но това беше като за подобни суми. Бих си представил, че ако получите и двете, можете просто да уведомите банката, че трябва да анулира сума X, тъй като сте я получили обратно от казиното.
I remember during Covid I had a chargeback for tickets then they refunded directly, called bank and they just cancelled the chargebacks but that was like for like amounts. Would imagine for you if you get both you could just notify the bank that they need to cancel X amount as you had it back from the casino.
Ах правилно!
да предположим, че ще видя какво ще се случи, но ако имам доказателство по имейл, че са изпратили възстановяване на сумата, дори ако се опитат да се върнат и кажат, че съм получил стоки, имам доказателства.
стискам ти палци колега!
Ah right!
suppose I’ll see what’s happens but if I’ve got email proof of them saying they’ve sent a refund even if they try going back and saying I’ve received goods I have evidence.
fingers crossed for you mate!
Здравей, приятелю, да, ще видя как ще стане, ако сайтът започне да става тежък, ще видя за какво става дума, винаги мога просто да им върна според тях 20% от загубите ми бяха £3500, така че бяха £17000, всички сторнирания са за £14900, а възстановяването беше £4600, така че няма голяма разлика за група грабители като тях, това е нищо плюс какво да кажем за всички мъка, която ми причиниха, знаете какво имам предвид с техните хитри пиратски нерегулирани игри.
Hi mate yeah I will see how it goes if the site starts getting heavy will see what it is about I can always just pay them back according to them 20% of my losses were £3500 so it was £17000 all in the chargebacks are for £14900 and the refund was £4600 so there is not much of a difference for a bunch of robbing c**nts like them it is nothing plus what about all the grief they caused me you know what I mean with their dodgy pirated non regulated games.
Бъдете добри, ако трябва да запазите и двете, знам, че е малко неетично, но тези мошеници не се замислят, когато ни измамят.
Be nice if you got to keep both, I know somewhat unethical but these crooks don’t think twice when they defraud us.
Знам какво казвате по същество, ако те кажат възстановяване и нищо не се появи, те няма да могат да го оспорват.
I know what you’re saying basically if they said refund and nothing turns up they are not going to be able to contest it.
Да, приятелю, виж как става, единственият начин, по който ще го получат, е като ми изпратят имейл, ще видя дали ще го направят, но се съмнявам, че куп незаконни мошеници, които правят нещо хитро, ще го направят!
Yes would be mate see how it goes the only way they will get it is by emailing me will see if they do I doubt a bunch of illegal crooks doing something dodgy will though !
Изпратих имейл и на двете и така и не получих отговор
I emailed both and never got a response
Получих само един от finnart въпреки множеството имейли до artstrid. Мисля, че просто ще го оставя на банката, тъй като те повдигнаха спор. Просто ще ги карам ежедневно в продължение на 45 дни, тъй като мразя супер некомпетентния Чейс.
Only got one from finnart despite multiple emails to artstrid. I think I am just going to leave it with the bank as they have raised a dispute. Will just hassle them daily for 45 days as I hate Chase super incompetent.
изглежда, че FOS започва страната на банките за аргумента на MCC на основата, че те не са могли разумно да знаят, че това е хазартна транзакция и че исканията за връщане на плащане са дискреционни. друг проблем изглежда означава, че е било плащане към онлайн казино и следователно не може да повдигне спора пред търговеца.
seems like the FOS is starting the side with the banks for the MCC argument in the basis that they could not have reasonably known it was a gambling transaction and that chargeback requests are discretionary. another issue seems to be flagging it was a payment to an online casino and therefore can’t raise the dispute to the merchant.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.