ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 288)

преди 1 година от kirekin
|
647608 преглеждания 5740 отговора |
|
1...287 288 289...293
преди 6 дни

Хей момчета


Някой имал ли е късмет с възстановяването на плащания с Monzo? Кажете ми съвет, ако имате.


Все още търся информация за:

Империя Кашия

Pay-spro


Ако някой има работа с тези.

Редактиран от автора преди 6 дни
Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте момчета,

Разгледах тази тема, но за съжаление не мога да намеря информация за ваучерите на Albedo. Може ли някой да ми помогне да разбера дали техните ваучери се приемат в някои уебсайтове за хазарт (и кои).

Уебсайтът на Albedo е Albedosend.com, изглежда, че те са многоцелеви ваучери.


благодаря предварително,

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Какво мислите за новите закони за хазарта £2 на завъртане максимум онлайн това ли е началото на края за онлайн казината? изглежда, че сега биват удряни по-често, споменават се и повече правомощия за атакуване на сайтове на черния пазар

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 6 дни

file

Няколко дни, но най-накрая получих отговор по-горе. Надявайки се на положителен резултат

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Някой имал ли е успех с Quickbit?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

След месеци чакане получих резултата от омбудсмана и те застанаха на страната на банката. Честно казано не мога да повярвам. Загуба на време.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 6 дни

О, няма начин каква е причината, може би това е причината банките да не помагат сега

Редактиран от автора преди 6 дни
Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 6 дни

Все още чакам моята да бъде възложена на някого, повдигнах я преди почти 4 седмици! Предполагам, че тогава ще получа същия резултат

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 6 дни

Да, аз съм в същото положение, не мисля, че си струва да ходите при тях, те ще застанат на ваша страна само при изключителни обстоятелства. Прочетох толкова много и блокирането на хазарта само по себе си няма да помогне! Банките използват факта, че не могат да идентифицират търговеца, който е нещо различно от това, което описва като примери магазин за дрехи образование и книги каквото и да е било, така че те застават на страната на банката, защото не могат да спрат нещо, което не е идва като сайт за хазарт.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 6 дни

Добре, банките наистина са измет, тогава не помагат на клиента

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 6 дни

100 процента имах едно банково връщане на плащане, когато сумата беше малка, без съмнение, те просто го направиха, действителният търговец ги помоли да отменят връщането на плащане и ми възстанови сумата директно, всичко беше направено в рамките на 4 дни, а другата банка каза не, не и не на всичко! Удивително е как човек ще помогне и няма да си помисли, че всички работят по едни и същи правила, това е адски отвратително. Търговецът elegro би помогнал само ако банката се свърже с тях и банката категорично ми откаже, така че сега всичко приключи за мен.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 6 дни

Ужасно е, че някои от тези банкови служители са измет. Знам, че работех в тях, това са просто студенти от университета, които са пълни с глупости и невежи ръководители на екипи, но трябва да има и свестни, но е късмет, ако ги вземете последното момче, което имах, беше тотален луд, но жената преди беше брилянтна

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 6 дни

Елегро ми каза същото

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 6 дни

Току-що казаха, че банката не носи отговорност и не биха могли да ви поискат сторнирани плащания, защото това са хазартни транзакции. Напълно игнорира целия ми случай.

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 6 дни

Може би ще имате повече късмет, но изглежда, че омбудсманът е пренебрегнал всички важни подробности.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 6 дни

Те признаха в доклада, че са използвали грешен MCC, но казаха, че банката не носи отговорност за това.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Е, аз съм почти сигурен, че прането на транзакции е нещо, но според моята банка няма такова нещо на място за това!!

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 6 дни

Точно! Те четат хазартна сделка и бягат с нея. Пълно пренебрегване на другите важни подробности.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Всъщност помолих моята банка да ми даде данни за контакт с търговеца, те дори не се появиха за това и казаха, че могат само да го потърсят в Google, както и аз. Но как тогава другата ми банка се свърза с много подобен търговец и го накара да възстанови сумата, ако случаят е такъв. Тези банки определено имат повече информация, отколкото издават, и е доста подло, че позволяват всичко това да се случва всеки ден. Всъщност има нулева точка в блокерите на карти или GameStop или нещо от това, защото накратко сме прецакани дори да се опитваме да си помогнем!!

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 6 дни

Това означава, че те просто ви заглушават и използват това като модна дума


Автоматичен превод:
1...287 288 289...293
Отидете на страницаот 293 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини