Проверете дали сте попълнили правилната дата, понякога натискате твърде бързо, може случайно да сте взели дата преди извършването на транзакциите, винаги проверявайте годината и всичко е правилно🙂
Check that you have filled in the correct date, sometimes you press too quickly, you may have accidentally taken a date before the transactions took place, always check the year and everything is correct🙂
Kolla så du fyllt i rätt datum, ibland trycker man för snabbt, du kanske råkat ta en datum innan transaktionerna ägde rum, kolla alltid så årtal och allt stämmer🙂
Аха!
Просто пишете на mobilumpay
„Здравейте, скъпи mobilumpay, можете ли да потвърдите, че е добре за мен да сторнирам тези транзакции чрез Revolut, тъй като никога не съм получавал доставена криптовалута и след това да ми помогнете да възстановя транзакциите?"
След това просто чакате отговори, където те потвърждават, и го показвате на Revolut🙂
Aha!
Just write to mobilumpay
"Hello Dear mobilumpay, can you confirm that it is ok for me to chargeback these transactions via Revolut as I never received any cryptocurrency delivered and then help me refund the transactions?"
Then you just wait for answers where they confirm and you show it to Revolut🙂
Aha!
Skriv bara till mobilumpay
"Hej Kära mobilumpay, kan ni bekräfta att det är ok att jag gör chargeback på dessa transaktionerna via Revolut eftersom jag aldrig fått någon kryptovaluta levererad och hjälper ni mig sedan till att återbetala transaktionerna?"
Sedan inväntar du bara svar där dom bekräftar och du visar upp det för Revolut🙂
Имам транзакция на Revolut за excurr. Прочетох t&c на уебсайта им, там пише, че Великобритания е ограничена държава на сайта им, така че им изпратих съобщение, но не съм сигурен дали ще има някаква разлика
I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though
Fca каза да се направи официално оплакване при тях за Cardaq!! Така че това ще направя!
Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!
Добре, отказах се и от това обобщение без отговор
Ok I gave up on that no reply sum up either
Тъй като никога не сте получавали никакви стоки, пак трябва да е възможно да получите парите обратно дори ако са минали повече от 3 месеца.
Въпреки това ми отказаха някои транзакции от Revolut точно защото бяха минали повече от 3 месеца😕
Since you have never received any goods, it should still be possible to get the money back even if it has been over 3 months.
However, I was denied for some transactions by Revolut precisely because it had been over 3 months😕
Eftersom du aldrig har fått några varor så bör det fortfarande gå att få tillbaka pengarna även om det gått över 3 månader.
Dock blev jag nekad för några transaktioner av Revolut just för att det hade gått över 3 månader😕
Знам, приятел, но те просто ни заглушават!
I know bud but they are just blanking us !
Приятелю, намери ли нещо с националния залог?
My friend, did you find something with national bet?
Φίλε μου βρήκες κάτι με την national bet?
получих тази актуализация от банката днес относно последните ми сторнирания, не получавам най-долната за 120-те дни, може ли някой да ме посъветва какво мога да направя по отношение на тези.
had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.
Вие няма да ги получите, ако над 120 дни другар странно как те правят, тогава нямам такива, които изметта няма да вдигнат!
You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !
можем да го удължим до максимум 540 дни, така че защо не могат да го направят, не ме разбирайте погрешно, радвам се, че другите бяха върнати, но все пак не разбрах, докато не проверих извлеченията си през уикенда.
its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.