ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 272)

преди 1 година от kirekin
|
517995 преглеждания 5410 отговора |
|
1...271 272 273274
Добавете пост
Dt100
преди 2 дни

Това подозирах, законно ли е изобщо да правят това?


След това получавате автоматичен отговор, в който Revolut пише „Прегледахме внимателно вашия случай" на своя имейл.


Не са го прегледали ръчно и току-що ги намерих. Възможно е да щракнете върху транзакциите, които сте изпратили за връщане на плащане, и да изберете „актуализация на вашия случай", преди да сте получили новак и т.н., след което веднага се казва, че са били отхвърлени, след което има забавяне на техните известия, където пише същото.


Така че те са "щателно" прегледали транзакциите за 5 секунди, без дори да прочетат доказателството, което изпратих.



Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 дни

Всичките ми искове бяха отхвърлени автоматично от основната ми банка, когато поисках да повдигна жалба, те казаха, че е автоматично съобщение, същото като теб, по-лошо е от Revolut, случва се по-бързо! жалбата вече се насочва към 3-тата седмица и все още дори не е разгледана

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Това, което правят, са глупости. Защо не можем да сторнираме плащане, когато имаме право на това 😅



Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Знам, че смятам, че това е просто мързелив персонал, който седи там и решава, че не е трябвало да залага и им отказва! и тъй като това не е нормалният тип неща, просто ги игнорирайте 😂 те просто трябва да ги повдигат, ако смятат, че злоупотребявате със системата, тогава просто го направете и издайте последно предупреждение

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Това подозирах, законно ли е изобщо да правят това?


След това получавате автоматичен отговор, в който Revolut пише „Прегледахме внимателно вашия случай" на своя имейл.


Не са го прегледали ръчно и току-що ги намерих. Възможно е да щракнете върху транзакциите, които сте изпратили за връщане на плащане, и да изберете „актуализация на вашия случай", преди да сте получили новак и т.н., след което веднага се казва, че са били отхвърлени, след което има забавяне на техните известия, където пише същото.


Така че те са "щателно" прегледали транзакциите за 5 секунди, без дори да прочетат доказателството, което изпратих.



Автоматичен превод:
преди 2 дни

Да, приятелю. Това е количеството сторнирания, които правите! Досадно е

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте момчета


Тъй като всеки тук имаше голям успех с получаването на възстановяване на суми от тамошните банки, когато банките имат блокове преди извършването на транзакциите, „за да ви защитят" и сторниранията бяха успешни


Също така имах блокове на определени търговци, които не посочват имената на търговците в случай, че има тук, и те все още са заобиколили блокировките в акаунта


просто искам да получа мнения, преди да изпратя сторниранията, защото търговците не ви отговарят

Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 2 дни

Да, ще ги отгледате, може да отнеме малко битка, но те го правят

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

добре, повдигнах оспорване с банката, но те не са получили моето оспорване и казаха, че ако не, мога да повдигна оспорване чрез приложението си по този начин


Но започвам да губя вяра в целия процес, тъй като с дни не чувате нищо нито от търговците, нито от банките

Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 2 дни

Добре, да, ще получите това, просто не си тръгвайте, това е проблем с техния начин на действие. Знам, че имат определен прозорец, за да отговорят на жалба, както и аз наистина чувствам, че самият аз бях поставен в края на опашката

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Малко луд човек..

Така че използвах Yahoo за много от тези търговци, които хората търсят.

smpaypf*maginc - просто търсенето на това в yahoo извежда купища търговци 🤷‍♂️ много, много странно. Няколко платени Magua, за които вече знаем, че са корумпирани като нищо.

Theplatinum.co определено е Smpaypf*THE сега, мога да го потвърдя 99,99%.

Smartpayments.ee също е част от Magua, така че има всякакви възстановявания от тях! Magua са B*****ds хаха

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Малко луд човек..

Така че използвах Yahoo за много от тези търговци, които хората търсят.

smpaypf*maginc - просто търсенето на това в yahoo извежда купища търговци 🤷‍♂️ много, много странно. Няколко платени Magua, за които вече знаем, че са корумпирани като нищо.

Theplatinum.co определено е Smpaypf*THE сега, мога да го потвърдя 99,99%.

Smartpayments.ee също е част от Magua, така че има всякакви възстановявания от тях! Magua са B*****ds хаха

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Проблемът е, че нито едно от горните не е възстановено.

Същите копелета като QuickBit

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой успешно ли е извършил връщане на Quickbit/Fomiline UAB или Goriwire SpZoo? Наистина ми е интересно да знам.

Банката ми повдигна сторнираните плащания с тях. Каза, че парите са отишли ​​в портфейл, портфейлът е „партньорски" портфейл. Това основание ли е за мен?

Очевидно нямам акаунт и заявката за SARS ясно посочва моето DOB като мое потребителско име - отново доказва, че никога не съм имал акаунт или съм правил бизнес с тази компания!



Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, повдигнах някои сторнирания на плащания с моята банка, но сега те питат за какво са били плащанията. Най-добре ли е да им кажете, че е за уебсайт за хазарт и да кажете, че извършва незаконна операция и се крие под търговци на трета част? Не съм сигурен по какъв начин да постъпя, за да има най-добър шанс да спечелите възстановяването на плащане

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Проблемът е, че нито едно от горните не е възстановено.

Същите копелета като QuickBit

Автоматичен превод:
преди 2 дни

В спор съм с приятел Quickbit. Банката е на моя страна!

Вижте моя пост по-горе. Помолих ги месец по-рано да блокират картата и имейла ми..те никога не го направиха. Имам доказателството.

Имайте и доказателство за онзи глупав ****глава Ола, който казва, говорете с казиното за възстановяване на сумата. Признава, че парите са отишли ​​другаде. Може да имам добър случай, чувствам се оптимист

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Стефи123

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 2 дни

В зависимост от това какво е. Бях честен от самото начало. Зависи и от вашата банка. Имате пълното право на възстановяване на плащане за неправилен MCC

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 дни

Бях честен с банката и им казах, че тези транзакции са за казино, но те използват трета страна, за да заобиколят блоковете, също така заявих, че използват грешен MCC, което ги прави също допустими за връщане на плащане. Ще ви кажа какво получавам от тях. Стискам палци.

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 2 дни

Дължините, които тези сайтове отиват само за да получат пари, са нереални!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Да, знам, очевидно всичко е част от незаконна операция.

жалко, че банките не го виждат по този начин, имах чувството, че ме разпитват с всичките въпроси и отговорите, които получих от тях. Starling не са на ваша страна, когато става въпрос за възстановяване на плащания. Това е първият път, когато се опитвам да направя връщане на плащане.

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 2 дни

Знам, че трябва да се боря с тях, за да направят нещо, което трябва да правят ffs 💁



Автоматичен превод:
1...271 272 273274
Отидете на страницаот 274 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини