ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 273)

преди 1 година от kirekin
|
517838 преглеждания 5410 отговора |
|
1...272 273 274
Добавете пост
преди 2 дни

Една банка също се опита да каже, че повдигам много спорове и т.н., но аз повдигнах жалба. Смешни са дължините, до които се стига.

не стигам доникъде с търговците. Изпращане на имейл всеки ден, но нищо

Albedo отговори, че не се притеснявайте, че ще се покаже като ваучер

Оплаках се на вътрешния екип на Quick Bits и те казаха, че помолете банката да го изтегли, но те може да откажат, ако сте били измамени, обадете се на полицията… и т.н.

Проучих Cloud Smart hosty и адреса, на който се твърди, че компанията каза, че има пощенски адрес през февруари за 1 месец и изчезна, не са платени фактури и т.н.

тези измамници ще се опитат да направят всичко възможно да не помогнат, а банките дори не знам какво да кажа.

всички тези търговци трябва да бъдат блокирани

стресът, който причинява е ужасен. Аз обаче няма да се откажа

Автоматичен превод:
Ashbee
преди 2 дни

Те се опитват да направят това с мен, жалбата е вече повече от две седмици, дори не е разгледана! преследван днес казвам, че съм стресиран, моята кутия все още няма отговор, така че седя и се тревожа цял уикенд отново ужасно, просто ми отговорете

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Ashbee
преди 2 дни

Да, всички банки вече трябва да блокират всички тези търговци и Visa/mastercard трябва да ги затворят незабавно. (и също така ги накарайте да плащат такса за всяка незаконна транзакция) и докато това стане, те трябва да позволят на хората да връщат всички тези транзакции.


Но всъщност нищо не се случва, те държат пари за пране ден след ден без последствия, нещо много не е наред.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Ужасно е нали. Те отнемат толкова много време, за да вземат жалбата и просто оставате да се чудите. Никога не съм се занимавал с нещо подобно. Не искайте никога повече

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Да, банките трябваше да ги блокират толкова отдавна. Факт е, че това се случва само в този форум от година и тези търговци не са блокирани. Това е бъркотия.

Да, такса и, разбира се, съгласен съм

цялата банкова система е много сбъркана.

Автоматичен превод:
Ashbee
преди 2 дни

Да, все едно те заглушават за първи път, когато го направих, жалбата беше разгледана бързо, казаха ми да ги вдигна бързо, тъй като престъпниците ще преместят парите бързо и ще затворят сметките, но това е шега, всичко, което продължаваме, е просто давайки им предимство! първоначалният екип за връщане на плащане изобщо не помогна, ужасно, почти не слушаше мнението ми, оттук и жалбата

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Да, съгласен съм, но това е цялото време и усилия, които отделяте. Получаване на цялата информация, свързване с всички търговци и така нататък и те все още просто ви оставят да висите. Банките би трябвало веднага да се заемат, но като че ли им е много. И жалбата пак отнема толкова време

Автоматичен превод:
Ashbee
преди 2 дни

Намерих още имейли от quickbit и те заявиха, че съм потвърдил транзакциите си с onfido.. Дори не знам какво е това. Разгледах го, има много спорове около него. Така че трябва да се свържете с банката в понеделник и да ги уведомите за това. Това технически е кражба на самоличност от това, което съм чел!

Автоматичен превод:
Ashbee
преди 2 дни

Да, това е всичко, което трябва да направят, е да повдигнат няколко сторнирания, на които обикновено никой не отговаря, няма нужда да проверяват риска или разходите за тях, тъй като ще бъдат нулеви, но оставят притеснените стресирани хора да висят седмици наред и караницата само за да ги съберат е шокираща Кредитна карта Virgin събра един за мен същия сайт много бързо без въпроси, така че трябва да е лесно да се направи!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 дни

Наистина уау, това е проблемът чии са тези компании и как те разполагат с вашите данни или пълномощия, които със сигурност идентифицират измама. Изпратете имейл на тези хора ако още не сте го направили. Предполага се, че има екип за жалби, но той просто ви дава повече да продължите. Те ще кажат да отидете в банката и да поискате изтегляне и полиция и т.н., но може би нещо за банката

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Със сигурност биха могли, но по някаква причина им е прекалено много и се комплексират. Не разбирам, но защо банките не виждат какво се случва и докладват на Mastercard и Visa, за да ги включат в черен списък/да ги блокират. Стресът и притеснението не трябва да са толкова лоши. Върнете таксата и направете разследването, след като е толкова просто, но и за тях да оспорват е странно

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Наистина уау, това е проблемът чии са тези компании и как те разполагат с вашите данни или пълномощия, които със сигурност идентифицират измама. Изпратете имейл на тези хора ако още не сте го направили. Предполага се, че има екип за жалби, но той просто ви дава повече да продължите. Те ще кажат да отидете в банката и да поискате изтегляне и полиция и т.н., но може би нещо за банката

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Това е екипът за жалби на Quickbits, нали?


Благодаря ви много за това! Ще взема повече боеприпаси този уикенд и ще се свържа с моя отговорник по оплакванията относно всичко това. АКО загубя този случай от quickbit/goriwire/fomiline, така или иначе ще помоля банката си да ми върне парите при техните условия.

Автоматичен превод:
Ashbee
преди 2 дни

Знам, че няма нужда да стоя на пътя на клиентите, работейки с тях, за да им помогна!💁

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 дни

Приятелю, надявам се да си добре.

Можете да подадете жалба за национален залог, за да затворите акаунта си.

Опитах се тук в казино гуру да го отворя за моя собствен случай и беше отхвърлено, защото има нещо общо със спортните залагания.

Обяснявам им, че това е свързано със закриване на сметка и гуруто на казиното настоява, че това е свързано със спортни залагания.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 дни

Да, това е екипът за оплаквания. Съжалявам, че отговориха от този имейл, който ви дадох. Но изпратих имейл до този . Току що забелязах това, моите извинения.

но да, там е екипът за оплаквания. Те ще отговорят в крайна сметка и ще кажат, че трябва незабавно да докладват на вашата банка и т.н., но можете да го занесете на банката, ако те не ви помогнат. Да със сигурност бих.

това са пари и честно казано нямах представа за мащаба на това, докато не попаднах на това.

Оценявам всички вас. Всички трябва да продължим да се борим с това

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Приятелю, надявам се да си добре.

Можете да подадете жалба за национален залог, за да затворите акаунта си.

Опитах се тук в казино гуру да го отворя за моя собствен случай и беше отхвърлено, защото има нещо общо със спортните залагания.

Обяснявам им, че това е свързано със закриване на сметка и гуруто на казиното настоява, че това е свързано със спортни залагания.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Casinoguru няма да ви помогне? защо не Независимо дали са спортни залагания или не, те имат вашите пари!

Автоматичен превод:
преди 2 дни


Наистина препоръчвам на всички вас, момчета, които сте прецакани от QuickBit, да изпратите имейл на английски по-горе


Шведски berue за финанси.


Могат ли някои от вас, британци, да направят това? Вече го направих.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Да, това е екипът за оплаквания. Съжалявам, че отговориха от този имейл, който ви дадох. Но изпратих имейл до този . Току що забелязах това, моите извинения.

но да, там е екипът за оплаквания. Те ще отговорят в крайна сметка и ще кажат, че трябва незабавно да докладват на вашата банка и т.н., но можете да го занесете на банката, ако те не ви помогнат. Да със сигурност бих.

това са пари и честно казано нямах представа за мащаба на това, докато не попаднах на това.

Оценявам всички вас. Всички трябва да продължим да се борим с това

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Благодаря ви за това! Много оценявам! Това е луд страшен свят с всички тези престъпници хаха!

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Погледнах плащане в Revolut, пише Brivory, след това Zalvorna Kaunas, това е, което намерих при търсене, изглеждащ фалшив магазин


https://zalvora.shop/

Автоматичен превод:
преди 2 дни


Наистина препоръчвам на всички вас, момчета, които сте прецакани от QuickBit, да изпратите имейл на английски по-горе


Шведски berue за финанси.


Могат ли някои от вас, британци, да направят това? Вече го направих.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Първо ще го оправя утре приятел!

Автоматичен превод:
1...272 273 274
Отидете на страницаот 274 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини