Така че от 11 търговци, които бяха в банковите ми извлечения, успях да намеря само 2 имейл адреса. Най-много не можах да намеря никаква информация. Мисля, че причината за това е, че в банковите ви извлечения името е различно от името на действителната компания. Например в моите изявления се показва като clegreboost, когато не се търси нищо. Но всъщност, когато транзакцията се обработваше, успях да огранича правилното име clegreontex. Не съм сигурен как ще разбера всички останали истински имена, освен да продължа да депозирам, докато това, което искам, не покаже, че е истинско име, хаха.
Намерих няколко пощенски адреса, на които предполагам, че ще трябва да изпратя писма, само за да кажа, че съм опитал. Но останалото не мога да намеря информация за това какво препоръчват хората? Само оспорване с банката?
So out of 11 merchants that were on my bank statements, I only managed to find 2 email addresses. Most I couldn't find any info at all. I think the reason for this is on your bank statements it's a different name to the actual company. For example on my statements it shows as clegreboost, when googled nothing. But actually when the transaction was processing I managed to get the proper name clegreontex limited. Not sure how I'd find out all the other real names apart from keep depositing until the one I want shows it's real name lol.
I have found a few postal addresses which I suppose I'll have to send letters to just to say I've tried. But the rest I can't find any info on what do people recommend doing? Just disputing with the bank?
Автоматичен превод: