Не мога да го намеря сега, но съм сигурен, че беше @enygma.eu или @enigma.eu.
Но не мога да си спомня дали беше информация или поддръжка. Не мога да намеря пощата
Cant find it now, but i am sure it was @enygma.eu or @enigma.eu.
But cant remember if it was info or support. Cant find the mail
Имам две активни сторнирания на плащания в Revolut, за които търговците оспориха... Би било много интересно да знам какво са казали. Все още са отворени, така че не знам какъв ще бъде резултатът.
I have two active chargebacks at Revolut where the merchants have disputed… Would be very interesting to know what they have said. They are still open so I dont know what the outcome will be.
Тогава просто игра на изчакване, приятелю. Но какви неща могат да измислят просто любопитно
Just a waiting game then buddy. But what sort of stuff could they make up just curious
Имам две активни сторнирания на плащания в Revolut, за които търговците оспориха... Би било много интересно да знам какво са казали. Все още са отворени, така че не знам какъв ще бъде резултатът.
I have two active chargebacks at Revolut where the merchants have disputed… Would be very interesting to know what they have said. They are still open so I dont know what the outcome will be.
наистина ли интересно Каквото и да е ще е някаква лъжа. Нека си признаем, тези компании вече извършват измами... какво да предполагаме, че те няма да направят същото. Повечето банки в Обединеното кралство ще споделят доказателствата с лицето сега, но за прозрачност - не знам как работи в Швеция.
Really? Interesting. Whatever it is will be some kind of lie. Lets face it, these companies are committing fraud already...whats to suggest that they won't do the same. Most banks in the UK will share the evidence with the person now though for transparency - not sure how it works in Sweden.
Байт новини по някакъв начин трябва да ги намерим.
Това е дилърът, който свързвате с националния залог
Byte news somehow we have to find it.
It is the dealer you associate with national bet
Byte news κάπως πρέπει να το βρούμε.
Είναι ο έμπορος που σχετίζετε με το national bet
Смятам, че имат шанс с Revolut, тъй като си партнират с тези сайтове за методи на плащане
I reckon they chance it with Revolut as they partner with these sites for payment methods
Добре, значи това е Revolut и не са споделили никакви подробности. Имах такъв в моята обикновена банка също преди няколко месеца, който се оспорваше, и също бях само информиран за него и след това получих съобщение, че банката е решила в моя полза.
Търговците, които имат спор, са Getmygamekey и CSskinspro.
Ok, so this is Revolut and they have not shared any details. Had one on my regular bank also a couple of months ago that disputed, and was also only informed about it and then got a message the bank had decided to my favour.
The merchants who have dispute are Getmygamekey and CSskinspro.
Добре, значи това е Revolut и не са споделили никакви подробности. Имах такъв в моята обикновена банка също преди няколко месеца, който се оспорваше, и също бях само информиран за него и след това получих съобщение, че банката е решила в моя полза.
Търговците, които имат спор, са Getmygamekey и CSskinspro.
Ok, so this is Revolut and they have not shared any details. Had one on my regular bank also a couple of months ago that disputed, and was also only informed about it and then got a message the bank had decided to my favour.
The merchants who have dispute are Getmygamekey and CSskinspro.
Така че Getmygamekey са подобни на Kinguin - абсолютни престъпници. CSskinspro ще трябва да предостави доказателства за покупките..... ще бъде интересно да видим как ще се окаже това.
So Getmygamekey are similar to Kinguin - absolute criminals. CSskinspro would need to provide evidence of the purchases..... be interesting to see how this turns out.
Добре, добре, Virgin току-що оспориха csskinpro за мен, така че ще бъде интересно, все още не съм чул нищо, бих казал, че 100% ще го спечелите
Ok well Virgin have just disputed csskinpro for me so will be interesting ive not heard anything yet i would say 100% you will win it
Здравейте на всички, съжалявам, че просто се нахвърлих върху тази публикация, има много неща за научаване тук, така че просто ще задам въпросите, които бих искал да знам, ако някой може да помогне, моля.
Хората тук искат ли възстановяване на суми, след като са загубили парите си, залагайки на тези измамни сайтове, или наистина са им откраднати пари?
Аз съм на gamstop и станах жертва на тези сайтове и загубих доста. Глупаво проучих тези уебсайтове след това.
Ще се опита ли да оспори плащанията пред моята банка? Ето списък на фиктивните компании, които slotmonster използва, за да вземе парите ми:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.ZOOO Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE НОВИНИ SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Съжалявам, ако повтарям вече отговорили въпроси и благодаря
Hi all, sorry to just jump on this post, there's alot to catch upon in here so I'll just ask the questions I'd like to know if someone could help please.
Are people in here asking for refunds after loosing the money gambling on these scam sites or have they genuinely had money stolen?
I'm on gamstop and have fell victim to these sites and have lost quite a bit. Stupidly did my research on these websites after.
Would the first port of call to be try and dispute the payments with my bank? Here are a list of shell companies slotmonster have used to take my money:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.Z.O.O.O Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE NEWS SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Sorry if I'm repeating already answered questions, and thanks
Здравейте на всички, съжалявам, че просто се нахвърлих върху тази публикация, има много неща за научаване тук, така че просто ще задам въпросите, които бих искал да знам, ако някой може да помогне, моля.
Хората тук искат ли възстановяване на суми, след като са загубили парите си, залагайки на тези измамни сайтове, или наистина са им откраднати пари?
Аз съм на gamstop и станах жертва на тези сайтове и загубих доста. Глупаво проучих тези уебсайтове след това.
Ще се опита ли да оспори плащанията пред моята банка? Ето списък на фиктивните компании, които slotmonster използва, за да вземе парите ми:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.ZOOO Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE НОВИНИ SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Съжалявам, ако повтарям вече отговорили въпроси и благодаря
Hi all, sorry to just jump on this post, there's alot to catch upon in here so I'll just ask the questions I'd like to know if someone could help please.
Are people in here asking for refunds after loosing the money gambling on these scam sites or have they genuinely had money stolen?
I'm on gamstop and have fell victim to these sites and have lost quite a bit. Stupidly did my research on these websites after.
Would the first port of call to be try and dispute the payments with my bank? Here are a list of shell companies slotmonster have used to take my money:
UG**frenkio3712871 Canapay GORIWIRE SP.Z.O.O.O Albedo Clegreboost NikoTPF*active Web BYTE NEWS SKNMGNT Contentstore KEKISCOCAKE DIGIKEY
Sorry if I'm repeating already answered questions, and thanks
Имам няколко sknmgnt в моята банка, използвайки Kinghills
I have a few sknmgnt on my bank using Kinghills
Въпреки че загубих парите на хазарт, все още мога да оспоря, защото това, което правят, е грешно и незаконно? Какво бих казал в имейл до търговците?
Even though I lost the money gambling I can still dispute because what they are doing is wrong and illegal? What would I say in an email to the merchants?
Въпреки че загубих парите на хазарт, все още мога да оспоря, защото това, което правят, е грешно и незаконно? Какво бих казал в имейл до търговците?
Even though I lost the money gambling I can still dispute because what they are doing is wrong and illegal? What would I say in an email to the merchants?
точно така Процесът на събиране на средства от тях е изключително незаконен, тип пране на пари. Те не трябва да приемат играчи от Обединеното кралство, така че трябва да направите всичко възможно, за да се опитате да си го върнете.
Прочетете нишката - базирайте въпросите си към търговците на продукти и услуги. Кажете, че не сте ги получили.
Exactly. The process of them collecting funds is highly illegal, money laundering type stuff. They shouldn't be accepting players from the UK so you need to do all you can to try and get it back.
Read through the thread - base your questions to merchants on products and services. Say you haven't received them.
добре благодаря Ще дам всичко от себе си. Смятам, че е безсмислено да се свързвате със самото казино?
Също така могат ли тези казина да бъдат манипулирани? Имате измамен софтуер, който прави изплащанията на бонуси и RTP ужасни? Сигурно имах 100+ бонуса и се боря да получа повече от £30!
Съжалявам за всички въпроси
Okay thank you. Will try my best. I take it contacting the casino itself it pointless?
Also can these casinos be rigged? Have dodgy software which makes the bonus payouts and RTP terrible? I must of had 100+ bonuses and struggle to get more than £30!
Sorry for all the questions
добре благодаря Ще дам всичко от себе си. Смятам, че е безсмислено да се свързвате със самото казино?
Също така могат ли тези казина да бъдат манипулирани? Имате измамен софтуер, който прави изплащанията на бонуси и RTP ужасни? Сигурно имах 100+ бонуса и се боря да получа повече от £30!
Съжалявам за всички въпроси
Okay thank you. Will try my best. I take it contacting the casino itself it pointless?
Also can these casinos be rigged? Have dodgy software which makes the bonus payouts and RTP terrible? I must of had 100+ bonuses and struggle to get more than £30!
Sorry for all the questions
Някои го правят, но тези с лиценз за Кюрасао (истински GCB или такъв за Кюрасао E-Gaming) най-вероятно няма да имат измамен софтуер. Това, което правят обаче е незаконно.
Some do but those with a Curacao licence(a real GCB or Curacao E-Gaming one) will most likely not have dodgy software. What they are doing is illegal though.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.