ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 252)

преди 1 година от kirekin
|
543711 преглеждания 5585 отговора |
|
1...251 252 253...283
преди 2 седмици

След преглед решихме да не уважим жалбата ви и подробностите за причините са по-долу. При сторнирания на плащания за хазартни транзакции имаме права за връщане на плащания само когато средствата не са кредитирани във вашия портфейл за хазарт. Поради това не можем да ги съберем чрез схемата за връщане на плащане. Оценявам, че се чувствате, тъй като не сте дали данните за картата на търговеца и не е предоставена услуга директно от тях, за да можете да повдигнете връщане на плащане, но както споменахте, това са платежните компании, които казиното използва, като такива те ще имат предоставени чрез казиното. Повдигнах това до екипа за измами за преглед, тъй като ако трябваше да разглеждаме транзакциите като неупълномощени от вас самите, което споменахте, това може да се класифицира като измама. Те приключиха прегледа си и установиха, че няма да искаме да предоставим никакво възстановяване, тъй като в нито един момент Chase не би идентифицирал търговеца като крипто търговец. MasterCard не са разпознали търговеца като крипто търговец, което е отразено в кода на категорията на търговеца. Това е код, определен от MasterCard и търговеца, тъй като ние нямаме контрол върху кода на категорията на търговеца, ние също не бихме могли да предоставим възстановяване на средства по този път. Споменахте, че имате затруднения с контролирането на разходите си за хазарт и повдигнахте това с GamStop, за да поставите блокове на търговците на хазарт. Това не е нещо, за което сме информирани и се комуникира директно между GamStop и търговците на хазартни игри. Това не включва всички търговци на хазарт и ще трябва да бъде повдигнато директно с GamStop, за да разберете дали използваното казино е включено в техните регистрирани търговци. Оценявам, че това не е резултатът, който искахте. Занапред бих искал да ви информирам за нашата функция за контрол на хазарта в приложението, където ще можете да блокирате транзакции за търговци, които имат кода на категория търговец на хазарт. Разбирам, че в този случай търговците са използвали код на различна категория и нашият блок за хазарт няма да ги спре, но можем да докладваме търговците на MasterCard с доказателства, показващи, че предоставят алтернативни услуги, различни от това, което предлага техният код на категория. Това ще позволи на MasterCard да проучи това допълнително и да коригира с търговците. Алтернативна опция за търговците, които използват подвеждащи кодове на категории, би била да деактивират вашите онлайн транзакции, тъй като това би блокирало всички онлайн транзакции. Последният вариант, който бихме имали, би бил да закрием вашия акаунт в Chase, ако смятате, че никой от тях не е в състояние да поддържа вашите нужди или да запази вашите средства сигурни.




Моля за помощ, не знам какво да правя сега...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Така че очевидно Чейс не знае какво е Gamstop за начало! Gamstop няма да помогне с нищо тук - това са офшорни казина и за да бъдем честни, с малко проучване и познания, никой не трябва да пипа тези сайтове.

Изпратете им връзката по-долу - тя описва ТОЧНО какво правят тези сайтове. Има няколко имена в Mastercard и се класифицира като пране на пари.

https://www.dowjones.com/professional/risk/glossary/anti-money-laundering/transaction-laundering/

Имате ли хазартен блок в акаунта си? Ако не го направите, има шанс FOS да не помогне....

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

file Това е добре Crypto Изпратих го на банката и sumup и Revolut. Имах хазартния блок на дебитната си карта за главната банка, но не и на revolut, те го нямат, плюс не мога да направя, че стоките не са получени, тъй като пише, че е паричен превод на Революция

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 седмици

Приятелю, надявам се да си добре.

Ако си спомняте проблема ми с националния залог, те блокираха депозита ми, като закриха акаунта ми.

Сега те също блокираха комуникацията.

При проверка, която направих, установих, че те не се контролират от нито един регулаторен орган.

Какво трябва да направя, за да си върна парите?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Приятелю, надявам се да си добре.

Ако си спомняте проблема ми с националния залог, те блокираха депозита ми, като закриха акаунта ми.

Сега те също блокираха комуникацията.

При проверка, която направих, установих, че те не се контролират от нито един регулаторен орган.

Какво трябва да направя, за да си върна парите?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Бих говорил с някой в ​​банката, така че директно може би с екипа за измами/измама.

Ако те са взели парите ви, но вие нямате достъп до тях, това не е честна игра и нямате достъп до парите, които сте депозирали. Следователно измама/измама.

Определено подлежи на връщане на плащане

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мога ли да поискам ВСЕКИ от Обединеното кралство да докладва тези сайтове на Комисията по хазарта на Обединеното кралство? Обяснете какво се е случило.

аз

Колкото повече доклади получават, толкова по-вероятно е наистина да се справят с тези престъпни предприятия. Вече докладвах за Instantcasino.com, Instaspins.com и MyStake.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мога ли да поискам ВСЕКИ от Обединеното кралство да докладва тези сайтове на Комисията по хазарта на Обединеното кралство? Обяснете какво се е случило.

аз

Колкото повече доклади получават, толкова по-вероятно е наистина да се справят с тези престъпни предприятия. Вече докладвах за Instantcasino.com, Instaspins.com и MyStake.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съгласен. Направих всички сантеда и познайте какво. Дори не получих отговор 🤷‍♂️ ха-ха!

Имахте ли някакъв отговор?

Автоматичен превод:
makelios6
преди 2 седмици

Здравейте, сторнираните плащания събират ли всичките ви доказателства и използват това

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 седмици

Съобщих преди няколко години, те отговориха, че не могат да направят нищо по въпроса, но продължих да се оплаквам и те го затвориха/блокираха 24pokies, но той просто се отваря отново като 24pokies1.com и т.н. и т.н.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съгласен. Направих всички сантеда и познайте какво. Дори не получих отговор 🤷‍♂️ ха-ха!

Имахте ли някакъв отговор?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Отнема много години, за да отговорят, но няма да се занимават с никого конкретно. Те са организация, базирана на доклади - ако получат достатъчно доклади за едни и същи компании, те ще започнат да предприемат действия.


Имах директни отговори срещу Instantcasino.com, макар и от доста високопоставен човек в техния екип за разузнаване и правоприлагане, така че предполагам, че вече са ги разглеждали. Поискаха цялата информация, която имах.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съобщих преди няколко години, те отговориха, че не могат да направят нищо по въпроса, но продължих да се оплаквам и те го затвориха/блокираха 24pokies, но той просто се отваря отново като 24pokies1.com и т.н. и т.н.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Изпратиха напоследък до google множество искания за премахване срещу филиали. Те току-що увеличиха отбора си 3 пъти, така че е по-вероятно да предприемат някакви действия сега. Както казах преди, колкото повече доклади с едни и същи имена идват, вероятно ще накарат да се предприемат действия, следователно защо всички трябва да докладваме, когато е възможно. Не казвам, че ще го спре напълно, но оказва натиск върху тях.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Отнема много години, за да отговорят, но няма да се занимават с никого конкретно. Те са организация, базирана на доклади - ако получат достатъчно доклади за едни и същи компании, те ще започнат да предприемат действия.


Имах директни отговори срещу Instantcasino.com, макар и от доста високопоставен човек в техния екип за разузнаване и правоприлагане, така че предполагам, че вече са ги разглеждали. Поискаха цялата информация, която имах.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това е хубаво да го чуя!! Един по един можем да ги свалим, наистина имате нужда от намеса на правителството!

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Изпращате ли им пълен списък или един по един или може би просто се съсредоточете върху текущия Kinghills

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Изпращате ли им пълен списък или един по един или може би просто се съсредоточете върху текущия Kinghills

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Бих изпратил по един имейл на сътрудник от компанията. След това става един конкретен доклад в даден момент и е по-вероятно те да предприемат действия по този начин.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Добре, сега ще направя Kinghills



Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Отчетено е всичко готово! file

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Готово, ще се погрижа да спомена и компаниите майки, ако е възможно, за да могат да проучат всички свързани уебсайтове

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Който е имал национален бет, те са изчезнали! Също така техният уебсайт и имейли се връщат обратно! Имах пари там от месеци, но така и не получих тегленето си, сега уебсайтът не работи и имейлите имат грешка!


луд

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой знае ли с кого да се свърже за Byte news London? Или както обикновено е бърз бит зад транзакциите?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Никога не е намерено.

Автоматичен превод:
Freddi87
преди 2 седмици

Можете да търсите и да видите дали ще ги намерите или да платите за услугата.

https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/11381729/officers

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 седмици

Пич аз имам същия проблем.

Nationalbet замрази парите ми

И блокираха комуникацията ми.

какво ще правим

Автоматичен превод:
1...251 252 253...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини