ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 245)

преди 11 месеца от kirekin
|
330886 преглеждания 3770 отговора |
|
1...244 245 246...250
Добавете пост
jbias18
преди 2 дни

Оценявайте информативния отговор.


картата ми е дебитна, а не CC, без блокиране на хазарта, въпреки че съм блокиран чрез GAMSTOP.


така че не съм сигурен, че ще работи за мен 🙁

Автоматичен превод:
SkyT
преди 2 дни

И аз не съм сигурен, потенциално просто да тръгнете по пътя на неправилни кодове, използвани за заобикаляне на системата/незаконно за компания за залагания да работи в Обединеното кралство без лиценз на UKGC, ако бяха регулирана компания, тогава gamstop щеше да работи и да ги предизвика върху никакви стоки или услуги, предоставяни от тези трети страни. Мисля, че трябва да отбележа, че ми покажете доказателство, че съм получил стоките/услугите от X компания, която твърди, че е софтуерна компания/образователни услуги (променете според изискванията). Някои от тези в изявлението ми са дигитално изкуство, училища и компютърен софтуер.


Изглежда, че FOS ще подкрепи потребителя, ако бъде предизвикан правилно.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

filefile

На тези екранни снимки можете да видите опита ми да възстановя парите заедно с банката Revolut. Изглежда, че тези търговци / Expressiveera и ArtaiBuy са успели да получат доказателства, че са ми изпратили стоките, свързани с транзакцията, не разбирам как. Показвам ви това само за да разберете колко са напреднали в тази схема.

Автоматичен превод:
denispyth
преди 2 дни

За какви стоки и услуги бяха? Имате ли хазартен блок на място с revolut? Ако е така, проверете онзи шаблонен имейл за кодовете на търговците и заобикалянето им може да си струва?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Проблемът, който всички имаме, е, че се борите с него на два фронта, изглежда, че банките не са склонни да помогнат, въпреки че Visa и Mastercard казват, че се прилага връщане на плащане, тъй като те са използвани неправилни кодове и попадат под условията на 12.7 VISA.

Автоматичен превод:
вчера

Сумата ми беше възстановена от „BP W LOADING"!!

Тази сутрин парите пристигнаха по сметката ми. Но не помня кой от всички имейли, които изпратих, бяха те. Но както и да е, те ми върнаха парите, така че си струва да проверите, че ако ги имате...

МИСЛЯ, че "каша" ми възстанови сумата, но не съм сигурен.

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
вчера

file Правя ли изобщо това, което ми казват? Това е точно както направи grottobook.

Автоматичен превод:
denispyth
вчера

Направих го, след което те ми отговориха, че сте направили транзакциите чрез 3D проверка и сте получили услугата, така че загуба на време! просто накарайте банката да го направи, печелите всеки път

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
вчера

Колко време мина, след като се свързахте с тях за първи път?

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
вчера

Мисля, че само около седмица, така че мина бързо!

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
вчера

Поискаха ли ви екранни снимки на транзакции?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Опитах с банката и отказаха възстановяването. Затова се свързах с тях.

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
вчера

да Току-що изпратих банково извлечение, показващо транзакциите на DP W.

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
вчера

добре също получих BP* за моите транзакции и те ми казаха, че банката се нуждае от повече време за разследвания също им изпратете извлеченията

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
вчера

добре Сега проверих имейлите си с kasha и те първо ме помолиха за банково извлечение, което изпратих. Тогава не чух нищо от тях, нито отговор, но тази сутрин парите бяха в банковата ми сметка, около 1000 евро.

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
вчера

Ще съм много благодарен, ако някой знае къде мога да изпратя имейл на посочените по-долу дилъри на kunava и PNMM за възстановяване

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
вчера

Дава ми надежда, бях в контакт с kasha от около месец относно това и портфейлът на BP иска допълнителна информация, най-новите KYC документи, така че се надявам да видя възстановяването си скоро!

Автоматичен превод:
вчера

Здравейте на всички оригинали!

Някой да е имал новинарска линия, бърза кратка информация?

CardinalCommerce е автентификаторът за тези търговци.

Свързах се с тях, но те също си измиха ръцете, някой иска ли да опита да се бие с тях?

Получих моята gdpr информация от тях, къде е списъкът с плащания, fomiliane, quickbit и т.н.

Направих фалшив депозит, който отиде при търговец на fomiline, а cardinalcommerce беше брокерът на платежните услуги.


Автоматичен превод:
denispyth
вчера

Добре, подайте жалба до банката сега

Автоматичен превод:
1...244 245 246...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още