ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 235)

преди 1 година от kirekin
|
543905 преглеждания 5585 отговора |
|
1...234 235 236...283
преди 3 седмици

Трябва да подадете искове в банката, като посочите, че артикулът, за който сте били таксувани, не е получен. Веднага щом споменете хазарт или казина, те няма да помогнат.


Ако е по-стар от 120 дни, вие го заявявате като карта за подарък/кредит за продуктите на търговеца, които не сте получили или нямате достъп до тях.


Добра практика първо да изпращате имейли до търговеца и да използвате екранни снимки на тези имейли без отговори, за да подкрепите твърдението си. Търговецът няма да отговори, тъй като всъщност не сте купили нищо от него и ще спечелите иска автоматично.


Струва си да прочетете и правилата и условията на казиното, тъй като ако вашата страна е в списък с ограничени държави, тогава им изпратете екранни снимки на това и поискайте пълно възстановяване на средствата.


Що се отнася до тези за прехвърляне, изпратете ги като измами и банката ще се опита да възстанови средствата, но това не е гарантирано

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, разбирам, че Nikotpf са използвали код 8299, те отговориха на имейла ми и помолиха банката да помогне с процеса на възстановяване, но все още казват, че не могат.

Други в тази тема, които също банкират с преследване, са имали успешни възстановявания и връщания на плащания за същите търговци, така че е наистина досадно.

Мога да докажа, че депозитите ми в donbet съвпадат с депозитите в pixeleum и finnart.io, но те пак казват, че нищо не е наред.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това е моят проблем. Споменах казино и хазарт и затова те казват, че сега не могат да обработват сторнирани плащания, тъй като получих средства в сметката си в казиното.

Всички знаем, че това е незаконно, просто е да намериш правилния начин да накараш банката си да разбере.


Изпратих имейл и попитах и ​​двамата търговци за стоки, рецепти и фактури и очевидно нямам отговор. За съжаление donbet приема играчи от Великобритания.

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 3 седмици

Значи сте направили това успешно, без да споменавате хазарта?

Единственият проблем, който виждам тук, е как логично да оправдая голяма транзакция от £1000 срещу лудо име на транзакция. Какви стоки очаквахте? Къде е следата на имейла? Защо не преследвате това по-рано? (Ако приемем, че сте към края на 120 дни).

Банката ще ви разкъса...

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Наистина. Абсолютна лудост, че банката може да признае, че е използван грешен код на търговеца и в същото време да отхвърли всякаква отговорност.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бях честен от самото начало и както казах pixeleum и finnart.io са моите 2 търговци и се опитах да кажа, че не са получени стоки или услуги от тези търговци, но тъй като получих средства в сметката си, те казаха, че не са направили нищо лошо.


Току-що попитах Donbet Chat за техните правила и условия и политика относно плащанията и платежните процесори и те казаха, че не могат да ми дадат това и приключиха чата.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бях честен от самото начало и както казах pixeleum и finnart.io са моите 2 търговци и се опитах да кажа, че не са получени стоки или услуги от тези търговци, но тъй като получих средства в сметката си, те казаха, че не са направили нищо лошо.


Току-що попитах Donbet Chat за техните правила и условия и политика относно плащанията и платежните процесори и те казаха, че не могат да ми дадат това и приключиха чата.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Трябва да си честен. Обяснете, че вашият проблем зависи от вас.

Нямах обратна връзка от банката в продължение на месеци, когато им разкрих проблема си, те знаят, че са ме провалили и поемат отговорност!

Автоматичен превод:
boots2024
преди 3 седмици

Имах 100 по-малки транзакции, спечелени с revolut, и всички те бяха на възраст над 120 дни.. получавате удължаване на времето, за да поискате до 540 дни, ако това е кредит за подарък или нещо, което се счита за доставяно в бъдеще.

Ако например сте били таксувани за книги, казвате, че сте избрали да закупите сертификат за подарък, който да ви покрие за учене? И сега сте започнали курс и сумата на кредита вече не е налична, така че не сте получили стоките си.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бях честен, казах им, че съм на gamstop от 2020 г., не съм поставил никакви блокове за хазарт в моята банка, но това е проблемът.


Но със сигурност те могат да видят, че NFT уебсайтовете нямат нищо общо с уебсайт за хазарт, където всъщност са отишли ​​парите???


Също така банката може да види в извлеченията ми неуспешни след неуспешни след неуспешни депозити, тъй като те бяха блокирани поради крипто и след това 2 минути по-късно одобрени за същата сума от pizeleum, само защото имаха различен MCC.


Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Хубава банка изглежда имате!🙂


Тук в Швеция хората се опитаха да бъдат честни както с банките, така и с Revolut в началото на всичко това, те отрекоха директно, когато казиното беше споменато.


Както и да е, докладвах за Revolut на шведската ARN и те в момента преглеждат всички документи, които изпратих.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 3 седмици

Това от Revolut ли беше?

Автоматичен превод:
Kottig
преди 3 седмици

Canapay поиска ли документ за самоличност със снимка и потвърждение на адрес?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Току-що се обадих на моя екип за връщане на плащания, те ме попитаха получили ли сте нещо на сайта. Казах да, но кодът на търговеца е неправилен, той каза, че хазартът не е покрит, казах, че сте ги направили миналия месец! след това той каза, че всички плащания отидоха да се обобщят и след като го изпитах, той прие неправилното кодиране на търговеца, но имам нужда от разписки или не може да се вдигне. Казах, че никога не съм получавал, тъй като е измама, така че казах, че искам да се оплача на жалби, които казаха, че просто изпратете подробности за контакт със сайта и мотивационно писмо и кажете, че няма разписки, което направих, тъй като те могат да се намесят само след като изпратих всички документи и т.н., тогава, ако не сте доволни от жалбите, погледнете дали банката е направила нещо грешно в процеса, човекът за жалби беше много разбиращ и ме разбра, но човекът за връщане на плащане на дребно изобщо не беше трудна работа

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Направо съм над луната да прочета това! Най-после щастлив край за теб.


Имам ££££ транзакции с някои от тези доставчици на плащания, така че това ми даде надежда! В коя банка сте, ако нямате нищо против да попитам?

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Williamj86
преди 3 седмици

Някакви актуализации, приятел?

Автоматичен превод:
Mizu
преди 3 седмици

Не, за съжаление.. Кажете ми, ако намерите!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Току-що се обадих на моя екип за връщане на плащания, те ме попитаха получили ли сте нещо на сайта. Казах да, но кодът на търговеца е неправилен, той каза, че хазартът не е покрит, казах, че сте ги направили миналия месец! след това той каза, че всички плащания отидоха да се обобщят и след като го изпитах, той прие неправилното кодиране на търговеца, но имам нужда от разписки или не може да се вдигне. Казах, че никога не съм получавал, тъй като е измама, така че казах, че искам да се оплача на жалби, които казаха, че просто изпратете подробности за контакт със сайта и мотивационно писмо и кажете, че няма разписки, което направих, тъй като те могат да се намесят само след като изпратих всички документи и т.н., тогава, ако не сте доволни от жалбите, погледнете дали банката е направила нещо грешно в процеса, човекът за жалби беше много разбиращ и ме разбра, но човекът за връщане на плащане на дребно изобщо не беше трудна работа

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

По принцип изпратих имейл до банката през юни и след това през юли, след като получих £7500 от wintermdse, за да ги загубя в рамките на няколко седмици, изпратих имейл до банката два пъти и така и не получих отговор. Тя каза, че са ме провалили, очевидно имам имейл следата, за да я покажа! Приятно е да чуя, тя каза, че може да не си върна всичко, но тя каза, че ще направи всичко възможно, защото е наясно с тези компании!

Всяка обратна комуникация от която и да е от тези компании ще може да бъде оспорена от мен и тя винаги ще бъде на моя страна, за да спечеля делото! Това е глътка свеж въздух, аз съм чист след големия ми рецидив, но големите суми пари ни задействат, това е законът за копките!

Тя също така ми даде мой собствен съветник по хазарта, с когото мога да говоря, както и когато искам, и те постоянно ще ме проверяват. Наистина съм впечатлен от това колко гладко мина и колко прекрасна беше дамата, мога само да й пея хвалби!😁



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бях честен, казах им, че съм на gamstop от 2020 г., не съм поставил никакви блокове за хазарт в моята банка, но това е проблемът.


Но със сигурност те могат да видят, че NFT уебсайтовете нямат нищо общо с уебсайт за хазарт, където всъщност са отишли ​​парите???


Също така банката може да види в извлеченията ми неуспешни след неуспешни след неуспешни депозити, тъй като те бяха блокирани поради крипто и след това 2 минути по-късно одобрени за същата сума от pizeleum, само защото имаха различен MCC.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Трябва да говорите с банката си и да повдигнете въпроса, че тези транзакции са направени с измама, трябва да сте сигурни, че го правите упорито и за съжаление ще бъдете жертва! Тъй като ние сме това. Трябва да обясните цялата вреда, която ви е причинила възможността да залагате! Имам хазартен блок от 3 години!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казах им само, че мога да докажа, че тези депозити са направени в уебсайт за хазарт, тъй като имам екранни снимки на депозитите, които напълно съответстват на моето изявление, така че всяка друга категория освен 7995 не изисква връщане на плащане.


Вече имах 35-дневен случай за измама, който беше отхвърлен.

Автоматичен превод:
1...234 235 236...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини