Здравей Оуен, добре е да прочета това, тъй като в момента се опитвам да обсъдя с моята банка и те просто не разбират проблема. Имам активиран блок за хазарт и от тези търговци, използващи неправилни кодове, плащанията са заобиколили блокирането, ако бяха използвани правилни кодове, транзакциите щяха да бъдат блокирани. Имате ли някакви съвети да си кореспондирам с банката относно това и възможни ли са сторнирания на плащане за този проблем? Получаване на разрешение чрез грешни данни? Всички търговци, ок моите изявления, работят с нещо, което изглежда като фалшиви магазини, продавайки неща, които не съм поръчал или получил, фалшиви артикули като софтуерни услуги и др. Всеки съвет е добре дошъл. Благодаря
Hi Owen, it's good to read this as I'm trying to discuss with my bank at the moment and they just don't seem to understand the issue. I have a gambling block activated and by these merchants using incorrect codes the payments have bypassed the block, had correct codes been used the transactions would have been blocked. Do you have any advice for me corresponding with the bank about this and are chargebacks possible for this issue? Obtaining authorisation via incorrect data? All the merchants ok my statements operate what appear to be fake shops, selling things that I haven't ordered or received, fake items like software services, ect. Any advice welcome. Thanks