Да, това е най-добрият начин да започнете. Някои наистина отговарят и възстановяват сумата.
Второ, след това се свържете с вашата банка, поискайте възстановяване на плащане и покажете доказателството, че сте се опитали да се свържете с тях.
Трето, свържете се с вашия финансов орган.
И аз имах много транзакции. Прегледах ги всички и написах всички имена на търговци, така че банката да може да намери всички транзакции въз основа на това
Yes, that's the best way to start. Some do actualy reply and are refunding.
Secondly, then contact your bank, ask for a chargeback and show the proof you've tried to contact them.
Thirdly, contact your fincancial authority.
I had a lot of transactions too. I went through them all and typed out all the merchant names so and the bank was able to locate all the transactions based on that
Всеки, който е имал успех с payop или falcora finance - можете ли да ми кажете как си върнахте парите? Monzo не ми помага, payop отхвърли жалбата ми и jokabet не отговаря
Anyone who’s had success with payop or falcora finance - can you tell me how you got your money back ? Monzo aren’t helping me, payop have rejected my complaint and jokabet aren’t replying
благодаря
за кода на търговеца как го намирате? Разбира се различни банки, но виждам дълги поредици от числа в „съобщението", така че не съм сигурен дали е една от тях
все още не съм проверил на компютъра, тъй като пътувам в момента, така че може би там е по-ясно
Thanks!
for the merchant code how are you finding it? Of course different banks, but I see long strings of numbers in the "message" so not sure if it’s one of them
haven’t checked on computer yet as I’m travelling at the moment so maybe it’s clearer there
Не мога да видя търговските кодове, но имам хазартен блок на моята карта, който беше прескочен от тези казина, така че всички те използват неправилни търговски кодове, в противен случай те биха били взети от моя хазартен блок.
Какво казино използвахте?
I cannot see the merchant codes, but I have a gambling block on my card which was bypassed by these casinos, so they are all using incorrect merchant codes, otherwise they would be picked up by my gambling block.
What casino did you use?
Ще изпратя съобщение на тези сайтове, но се съмнявам, че ще отговорят и ще им изпратя екранни снимки, след което ще премина към тях! сякаш купувам парфюм и мебели от Aftica!
Im going to message these sites doubt they will reply though and send them screenshots then its over to them ! as if id buy perfume and furniture from Aftica !
Честно казано твърде много за картографиране, но всички са под Dama NV
някои се показват правилно като казиното, след това цял товар е посочен като боклук.
чувствам, че повечето са с грешен търговски код, защото моята банка ги категоризира и се показват най-вече като „неизвестни". Уважавани казина като unibet показват, че залагат правилно
Honestly too many to map, but they’re all under Dama N.V
some show correctly as the casino, then a whole load are listed as junk.
i feel most are wrong merchant code because my bank categorises them and they show as "unknown" mostly. Reputable casinos like unibet show as gambling correctly
Здравейте всички
И така, мисля да се свържа с доставчиците на моята банка/карта и да им обясня, че множеството транзакции по моите сметки са кодирани с пропуски и никога не съм използвал или получавал нищо от компаниите, които са ме таксували. Има стотици транзакции на обща стойност около £15K в 5 карти. Повечето са кредитни карти и ме остави дълг на стойност над £20K. Моля, не съдете.
Как бих могъл да започна това с моите банки?; ще трябва ли да попълня формуляри за оспорване за всички тези или да подам жалба до банката за разследване?
всяка помощ ще бъде много оценена, тъй като се чувствам сякаш се давя!
Hi Everyone.
So, I’m thinking of contacting my bank/card providers and explaining to them that the multiple transactions on my accounts are miss coded and I’ve never used or received anything from the companies that have charged me. There are hundreds of transactions totalling around £15K across 5 cards. The majority are credit cards and has left me on over £20K worth of debt. Please don’t judge.
How would I ever start this with my banks?; would I need to complete dispute forms for all of these or submit a complaint to the bank to investigate?
any help would be greatly appreciated as I feel like I’m drowning!
Търговец ме помоли да ми изпрати селфи с личната ми карта и дебитната ми карта.
да го направя?
Ι was asked by a merchant to send me a selfie with my ID and my debit card.
to do it?
Зависи с кого банкираш.
Чейс го направи чрез чат на живо.
Barclaycard това е формуляр за оспорване и можете да прикачвате писма, имейли и т.н.
Виждали ли сте банковия образец на писмото, за да им изпратите?
Depends who you bank with.
Chase did it via live chat.
Barclaycard it’s a dispute form and you can attach letters and emails etc.
Have you seen the banking template letter to send them?
Не, не съм, бихте ли споделили? благодаря
No I haven’t, would you mind sharing? Thanks
Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.
Дата на транзакция: [Дата на транзакция] Сума: [Сума на транзакция] Име на търговеца: [Име на търговец]
Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, РЕДАКТИРАЙТЕ СЪОТВЕТНО: Бях поставил блок за хазарт в сметката си преди няколко години, за да предотвратя транзакции, свързани с хазарт.
За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).
Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.
Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.
Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, аз искам обратно плащане.
В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.
Благодаря ви за съдействието.
Сменете Mastercard с Visa, ако е приложимо
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Change Mastercard for visa if applicable
В процес съм на изготвяне на голям имейл до моята банка относно жалба, преди да я повдигна пред омбудсмана в зависимост от резултата. Дръжте ме в течение как се справяте 🙂
I am in the process of drafting a big email to my bank regarding a complaint before raising it with the ombudsman depending on the outcome. Keep me updated on how you get on 🙂
Чейс ме отказа чрез чат на живо, трябваше да мина през омбудсмана с тях
Chase rejected me via live chat, had to go through the ombudsman with them
Здравей Пол,
Все още изготвям голям имейл относно жалбата ми до Natwest. Просто се чудя какво сте сложили във вашето и т.н. Бихте ли могли да изпратите някаква комуникация със себе си, за да мога да се уверя, че правя това правилно?
Освен това никога не получих отговор от банката, когато се свързах с тях относно тези транзакции, като се позовах на проблем с хазарта и ги помолих да разследват определени транзакции през юни/юли. Смятате ли, че това е основание? Те никога не са ме обозначавали никъде (въпреки че всички знаем къде е помощта) и също така не са признали имейл, който показва изпиране на транзакции на място! Сигурно има основания за мен?
Има 6 компании, които търся да посетя, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave и pixeleum. Да споменавам ли, че търся да отида при омбудсмана?
Hi Paul,
I am still drafting a big email regarding my complaint to Natwest. Just wondering what you put in yours etc. Would you be able to send over any communication with yourself just so I can ensure I do this properly?
Also, I never had a reply from the bank when I contacted them regarding these transactions, pleading of a gambling problem and asked them to investigate certain transactions back in june/July. Do you think this is grounds? They never signposted me anywhere (even tho we all know where the help is) and they also didn't acknowledge an email that showed transaction laundering in place! There must grounds there for me surely?
There are 6 companies I'm looking to hit, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave and pixeleum. Do I mention that I am looking to go to the ombudsman?
Спечелихте ли с омбудсмана? Кои компании сте насочили, моля? 🙂
Did you win with the ombudsman? What companies did you target please? 🙂
Все още продължава, те се свързват с Chase за техния доклад и ме попитаха за моята страна на историята, насочени към goldenbet/santeda bv, те използваха търговец nikotpf, за който признаха, че е трета страна и използваха грешни кодове на търговец, така че аз надежден, също не е имал никакъв лиценз, когато са се случили транзакциите
Still ongoing, they're contacting chase for their report, and have asked me for my side of the story, targeted goldenbet/santeda b.v., they used a nikotpf merchant which they admitted was third party and used the wrong merchant codes so i'm hopeful, also had no license whatsoever when the transactions happened
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.