ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 202)

преди 1 година от kirekin
|
552708 преглеждания 5615 отговора |
|
1...201 202 203...285
преди 1 месец

Кои транзакции бяха под Payop?

Автоматичен превод:
Jg941430
преди 1 месец

Да, това е най-добрият начин да започнете. Някои наистина отговарят и възстановяват сумата.

Второ, след това се свържете с вашата банка, поискайте възстановяване на плащане и покажете доказателството, че сте се опитали да се свържете с тях.

Трето, свържете се с вашия финансов орган.

И аз имах много транзакции. Прегледах ги всички и написах всички имена на търговци, така че банката да може да намери всички транзакции въз основа на това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всеки, който е имал успех с payop или falcora finance - можете ли да ми кажете как си върнахте парите? Monzo не ми помага, payop отхвърли жалбата ми и jokabet не отговаря

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

благодаря

за кода на търговеца как го намирате? Разбира се различни банки, но виждам дълги поредици от числа в „съобщението", така че не съм сигурен дали е една от тях


все още не съм проверил на компютъра, тъй като пътувам в момента, така че може би там е по-ясно

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

Някакви специални транзакции при payop?

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 1 месец

Не разбирам какво искаш да кажеш

Автоматичен превод:
Jg941430
преди 1 месец

Не мога да видя търговските кодове, но имам хазартен блок на моята карта, който беше прескочен от тези казина, така че всички те използват неправилни търговски кодове, в противен случай те биха били взети от моя хазартен блок.


Какво казино използвахте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще изпратя съобщение на тези сайтове, но се съмнявам, че ще отговорят и ще им изпратя екранни снимки, след което ще премина към тях! сякаш купувам парфюм и мебели от Aftica!

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Честно казано твърде много за картографиране, но всички са под Dama NV


някои се показват правилно като казиното, след това цял товар е посочен като боклук.


чувствам, че повечето са с грешен търговски код, защото моята банка ги категоризира и се показват най-вече като „неизвестни". Уважавани казина като unibet показват, че залагат правилно



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички


И така, мисля да се свържа с доставчиците на моята банка/карта и да им обясня, че множеството транзакции по моите сметки са кодирани с пропуски и никога не съм използвал или получавал нищо от компаниите, които са ме таксували. Има стотици транзакции на обща стойност около £15K в 5 карти. Повечето са кредитни карти и ме остави дълг на стойност над £20K. Моля, не съдете.


Как бих могъл да започна това с моите банки?; ще трябва ли да попълня формуляри за оспорване за всички тези или да подам жалба до банката за разследване?


всяка помощ ще бъде много оценена, тъй като се чувствам сякаш се давя!



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Търговец ме помоли да ми изпрати селфи с личната ми карта и дебитната ми карта.

да го направя?



Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Зависи с кого банкираш.

Чейс го направи чрез чат на живо.

Barclaycard това е формуляр за оспорване и можете да прикачвате писма, имейли и т.н.

Виждали ли сте банковия образец на писмото, за да им изпратите?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Не, не съм, бихте ли споделили? благодаря

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.

Дата на транзакция: [Дата на транзакция] Сума: [Сума на транзакция] Име на търговеца: [Име на търговец]

Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, РЕДАКТИРАЙТЕ СЪОТВЕТНО: Бях поставил блок за хазарт в сметката си преди няколко години, за да предотвратя транзакции, свързани с хазарт.

За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).

Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.

Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.

Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, аз искам обратно плащане.

В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.

Благодаря ви за съдействието.


Сменете Mastercard с Visa, ако е приложимо

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

В процес съм на изготвяне на голям имейл до моята банка относно жалба, преди да я повдигна пред омбудсмана в зависимост от резултата. Дръжте ме в течение как се справяте 🙂

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Чейс ме отказа чрез чат на живо, трябваше да мина през омбудсмана с тях

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вижте тези глупости Wise bank, те не могат да потвърдят измамата си или не е получен артикул😂 filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Пол,

Все още изготвям голям имейл относно жалбата ми до Natwest. Просто се чудя какво сте сложили във вашето и т.н. Бихте ли могли да изпратите някаква комуникация със себе си, за да мога да се уверя, че правя това правилно?

Освен това никога не получих отговор от банката, когато се свързах с тях относно тези транзакции, като се позовах на проблем с хазарта и ги помолих да разследват определени транзакции през юни/юли. Смятате ли, че това е основание? Те никога не са ме обозначавали никъде (въпреки че всички знаем къде е помощта) и също така не са признали имейл, който показва изпиране на транзакции на място! Сигурно има основания за мен?

Има 6 компании, които търся да посетя, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave и pixeleum. Да споменавам ли, че търся да отида при омбудсмана?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

И благодаря, извинете за маниерите ми🤣

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Спечелихте ли с омбудсмана? Кои компании сте насочили, моля? 🙂

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Все още продължава, те се свързват с Chase за техния доклад и ме попитаха за моята страна на историята, насочени към goldenbet/santeda bv, те използваха търговец nikotpf, за който признаха, че е трета страна и използваха грешни кодове на търговец, така че аз надежден, също не е имал никакъв лиценз, когато са се случили транзакциите

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1...201 202 203...285
Отидете на страницаот 285 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини