преди 3 месеца
Страхотни новини, продължавай да ги удряш, колега.
Great news, keep on hammering them mate.
0
Страхотни новини, продължавай да ги удряш, колега.
Great news, keep on hammering them mate.
Не бяха те, но това е най-лесният начин да отидете в банката, съмнявам се, че вашият собствен път ще се мие повече с тях
It was not them but that is the easiest route to go the bank I doubt your own way will wash anymore with them
благодаря, приятелю, има още много, продължаваме!
thanks mate, plenty more to go, we keep at it!
Мисля, че е easycourses.pro
Те отговарят, но искат селфита, когато държат лична карта, преди да искат да направят нещо, което казват.
I think it is easycourses.pro
They reply but want selfies when holding ID-card before they want to do anything they say.
благодаря Изглежда използват различни уебсайтове.
https://helpersm.com/ също казва „Apperator LTD" долу на уебсайта.
все пак е добре да знаете, за да знаете какво да пишете на Revolut, когато направите връщане на плащане за това, което не сте получили 🙂
Thanks! They seem to use different websites.
https://helpersm.com/ also says "Apperator LTD" down on the website.
it's anyway good to know so you know what to write to Revolut when you do a chargeback on what you haven't received 🙂
Да, вероятно са едни и същи хора зад двата сайта.
също така се уверете, че сте написали правилна поща на apperator. Мисля, че не го направих достатъчно добре, така че revolut премести спора ми в измама и след това го отхвърли. 🙁
Yeah, they are probably the same people behind both sites.
also make sure to write a correct mail to apperator. I think I didnt do it good enough so revolut moved my dispute to fraud and then declined it. 🙁
Че не съм поръчвал или получавал стоки от тях горе-долу.
That I did not order or recieve any goods from them more or less.
Колко време отне, ако нямате нищо против да попитам, винаги съм мислил, че могат да го направят възможно най-скоро, но изглежда, че barclaycard и Chase отделят време за моя
How long did it take if you don’t mind me asking, I always thought they could do it ASAP but seems like barclaycard and chase take their time on mine
транзакциите ми бяха извършени на 7-ми, трябваше да изчакам до 21-ви, за да направя оспорването, след което получих парите си днес
my transactions were made on the 7th, i had to wait till the 21st to make the dispute, then i received my money today
ако не могат да потвърдят, че търговецът е законен, тогава със сигурност първо защитавате клиента си, ужасна компания
if they cannot confirm the merchant is legit then surely you protect your customer first, terrible company
Знам, че Нейтън, трябва да поема по пътя без глупости, сега имам работа за вършене, като започна с това да ги попитам за повече подробности за това къде са отишли плащанията! всичко, което виждам, са фалшиво изглеждащи уебсайтове в Африка със сигурност това е предназначението на една банка!
I know Nathan I need to take the no nonsense route now got work to do starting with asking them for more details on where the payments went ! all I can see are fake looking websites in Africa surely this is what a bank is meant to do !
да, ако можете да разберете, че са хитри с бързо търсене в Google, със сигурност имат достъп до повече информация, за да докажат, че тези търговци не са законни
yeah, if you can find out they're dodgy with a quick google search, surely they have access to more information to prove that these merchants are not legitimate
Мисля, че се страхуват, че ако връщането на плащането бъде отказано или търговецът се бори с него, те може да носят финансова отговорност. Въпреки това, ако се стигне до омбудсмана, защото не са сторнирали плащането, тогава те пак носят отговорност, така че не виждам защо поне не опитат
I think they're scared that if the chargeback gets declined or the merchant fights it, they may be financially liable. However, if it goes to the Ombudsman because they didn't chargeback, then they are still liable, so I don't see why they don't at least try
Точно това казах на Чейс, сторниране на плащането, а след това се тревожете за това по-късно. Мисля, че кредитните карти са по-полезни поради блоковете за хазарт и т.н
This is exactly what I said to Chase, chargeback then worry about it later. I think the credit cards are more helpful due to the gambling blocks etc
да, този, който получих обратно вчера, беше на кредитната ми карта. Все още нямам късмет с моята банка. Имам отворена жалба до тях и се обърнах към омбудсмана, като все още чакам отговор и от двамата.
yeah, the one i got back yesterday was on my credit card. I've still had no luck with my bank yet. I have a complaint open with them and I have raised to the Ombudsman, still waiting on a reply from both.
Идеята основно ли е да търсите в Google компаниите за фалшиви сделки и да им пишете?
Имам стотици, малко съм преуморен откъде да започна...
когато проверявам разписката за транзакцията, не виждам ясен код на търговеца (4 цифри). Как да ги намеря, за да видя дали е измама? Може би вашите банки го показват по-лесно
за съжаление всичките ми транзакции са около 20 € тук и там, но добавят към хиляди, така че ще има много случаи за отваряне 🙁
прочетете около последните 50 страници, браво на всички за борбата с тези измами
Is the idea to basically Google the fake transaction companies and write to them?
I have hundreds, a little overwhelmed where to start…
when I check on the transaction receipt I don’t see a clear merchant code (4 digit). How do I find these to see if it’s fraudulent? Maybe your banks show it easier
sadly all my transactions are like 20€ here and there but add up to thousands, so will be a lot of cases to open 🙁
read around the last 50 pages, well done everyone for fighting these frauds
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.