здравей
Няма нужда да започвате с такава силна поза. 🙏
Наистина разбирам отдадеността ви на темата, но не е необходимо да предполагаме, че знаете кой е този член. Не правете прибързани заключения, моля.
Hi,
There is no need to begin with such a strong posture. 🙏
I really understand your devotion to the subject, but it is not necessary to assume you know who this member is. Do not jump to quick conclusions, please.
Каша ми даде моите RRN номера. Това същото ли е като ARN?
Kasha gave me my RRN numbers. Is that the same as ARN?
Мисля, че Kasha си държат на думата - ако обещаят връщане, ще го дадат. Вероятно отнема известно време от банка на банка. Получих парите като възстановяване в рамките на 2 дни.
I think that Kasha keeps their word - if they promise a refund, they'll give it. It probably takes a while from bank to bank. I got the money as a refund within 2 days.
Ich schätze Kasha so ein, dass sie ihr Wort einhalten, wenn sie eine Rückerstattung ankündigen dann kommt sie auch. Dauert wohl von Bank zu Bank etwas. Bei mir war das Geld innerhalb von 2 Tagen als Erstattung da.
Всеки, който успее да възстанови сумата от тези:
МЕДЬОЕУ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"?)
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Чакам 3 седмици за първото си възстановяване, колега! Но не знам какво да правя с rrn номер? Ще знае ли банката? Мислех, че имам нужда от ARN
I've been waiting 3 weeks for my first refund mate! I don't know what to do with an rrn number though? Will the bank know? I thought I need an ARN
Добре, това е наистина странно. Просто изпратете номерата на банката и кажете, че чакате възстановяване на сумата за транзакциите.
Okay, that's really weird. Just submit the numbers to the bank and say you're waiting for a refund for the transactions.
Okay das ist wirklich sehr komisch. Reiche einfach die Nummern bei der Bank ein und sage du wartest auf eine Rückerstattung der Transaktionen.
ще трябва! Те са предоставили 4 RRN номера, но 2 бяха миналата седмица. Казаха 15 дни, а минаха много повече
I will have to! They have provided 4 RRN numbers, but 2 were last week. They said 15 days and it's been much longer
Много необичайно. Може би парите ще бъдат доставени в брой директно до прага ви, с куриер 😂😂😂
Коя банка имате? В Германия възстановяването на средства не отнема повече от 5 работни дни. В спестовните банки и кооперативните банки това наистина отнема 5 дни. Всички други банки се справят за 1-2 дни, сигурно е до системите, с които работят.
Very unusual. Maybe the money will be delivered in cash directly to your doorstep, by courier 😂😂😂
Which bank do you have? In Germany, refunds don't take longer than 5 working days. At savings banks and cooperative banks, it really does take 5 days. All other banks manage it in 1-2 days, it's probably down to the systems they work with.
Sehr ungewöhnlich. Vielleicht kommt das Geld in Bar direkt bis vor die Haustür, per Geldboten 😂😂😂
Welche Bank hast Du? Bei mir in Deutschland ist es so, Erstattungen dauern nicht länger als 5 Werktage. Bei Sparkassen und Volksbanken dauert es wirklich 5 Tage. Alle anderen Banken schaffen es in 1-2 Tagen liegt wohl an den Systemen mit denen sie arbeiten.
ето братле! Може да кажат, че не са замесени и т.н. Но просто настоявайте, че са отговорни и ще ги докладвате и т.н. Бъдете твърди, но когато отговорят, те са наистина добри и мили!
hello@kasha.io here you go bro! They might say they have no involvement etc. But just insist that they are liable and you will report them etc. Be firm, but when they respond they are genuinely good and nice!
Проверихте ли дали вашата транзакция към Alphastrike е 3dSecured?
Тъй като транзакцията ми към Alphastrike не беше одобрена от мен в моето приложение Revolut, я таксувах обратно успешно. Същото с един за Goriwire SP
Забелязах, че когато откажа първоначалния депозит, поради добавянето на допълнителни такси или разходи, а също и странните имена на компании, понякога те опитват отново без одобрение и също без да поискат одобрение от 3dSecure, т.е. одобрение за приложение/sms.
Това е първият и единствен, който успях да направя в Revolut, и предполагам, че съм написал в връщането на плащането, че не съм одобрил транзакцията. Първо получих временно възстановяване и след това приключи.
Същото и с Goriwire SP.
По принцип всяка транзакция, която не е одобрена от 3dSecure, трябва да бъде доста лесна за връщане на плащане.
Може би стана по-лесно, защото не съм правил никакви тегления в казината, но не мога да съм сигурен.
За съжаление повече хора успяват да сторнират повече от Goriwire SP, колкото повече връщания на такса, толкова повече внимание получават Visa и MC.
Сега мисля, че съм блокиран от всички повече налични казино мрежи след тези две, така че се надявам да няма повече падане на вагона. Моите разходи за хазарт са малки, €50 до €100 наведнъж, така че няма голяма разлика, но падането на каруцата все още е досадно.
Did you check if your transaction to Alphastrike was 3dSecured?
As my transaction to Alphastrike was not approved by me in my Revolut App, I charged it back successfully. Same with one for Goriwire SP
I noticed when I decline the initial deposit, due to them adding extra charges or costs and also the weird company names, sometimes they retry without approval and also without asking for 3dSecure approval, ie app/sms approval.
It's the first and only ones I managed to do in Revolut, and my guess is I wrote in the chargeback that I did not approve the transaction. I first got a temporary refund and then it got finished.
Same with Goriwire SP.
Basically any transaction not approved by 3dSecure should be pretty easy to chargeback.
Perhaps made easier because I did not make any withdrawals at the casinos, but I can't be sure.
Hopfully more people manage to chargeback more from Goriwire SP, the more charge backs, the more notice Visa and MC takes.
Now I think I am blocked from any more available casino networks after these two, so hopefully no more falling of the wagon. My gambling spends are small, €50 to €100 at a time so it's not making any big difference but falling of the wagon is still annoying.
Всеки, който успее да възстанови сумата от тези:
МЕДЬОЕУ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"?)
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Уверете се, че транзакциите ви в Goriwire са 3dSecure, ако не, най-вероятно можете да ги таксувате обратно. Прекарах някои транзакции, без да се налага да ги одобрявам в приложението си, което означава, че шансът за успешно връщане на плащане е по-висок. Трябва само да споменете, че не одобрих тази транзакция. Защото ти не го направи. Като цяло мисля, че това се случва, ако откажете транзакция поради добавянето на такси от 2-3 евро. Обикновено поставям само €100, които искам да похарча в Revolut, и правя депозит за €100. ако се опитат да ми таксуват €102 или €103, аз просто отказвам. Понякога платежните системи, които казината използват, автоматично се опитват отново да ви таксуват, а понякога, за да одобрят степента на успех, те пропускат въпроса за 3dSecure. Те вероятно са по-лесни за обратно зареждане. Но те най-вероятно не са толкова често срещани поради високия риск.
Make sure your Goriwire transactions are 3dSecure, if not, you can actually most likely charge them back. I've had some transactions go through without me having to approve them in my app, which means the chance of making a sucessful chargeback is higher. You need only to mention that I did not approve this transaction. Because you didn't. In general I think this happens if you decline a transaction due to them adding like 2-3 euros fees. I normally only put the €100 I want to spend on Revolut and make a deposit for €100. if they try to charge me €102 or €103 I just decline it. Sometimes the payment systems the casinos use automatically re-tries to charge you, and sometimes, to approve their success rate, they skip the 3dSecure question. These are probably easier to charge back. But these are most likely not as common either due to the high risk.
Просто отидете на kasha.io и останалото ще се погрижи от само себе си
Just go to kasha.io and the rest will take care of itself
Gehe einfach auf kasha.io der Rest klärt sich von selbst
Kasha.io ме помоли за доказателство за транзакции в моето извлечение, което им изпратих, и сега те казаха възстановяване след 15 дни и това е всичко, което ми беше поискано, така че ще видим
Kasha.io asked me for proof of transactions on my statement I sent them and then now they've said refund in 15 days and that's all I was asked for so we shall see
Получих отговор от Expressiveera и ArtaiBuy, тоест те отговориха на жалбата, въпреки че имах други дела срещу тях, които спечелих.
Отговорът беше да откажа възстановяването, но не ми отговориха лично, а екипът на Revolut chargeback, любопитно ми е какви доказателства имат този път, защото нямаха последния случай.
И странно как и ArtaiBuy и Expressiveera отговориха едновременно, май са едно и също. Интересно ми е как са доказали, че съм купил AI услуги на стойност 3400€, когато цените им са 2,3€ на услуга, но моля.
Съжалявам, че Revolut не може да ми покаже какво доказателство са изпратили, за да мога да го оспоря, но това е, сигурен съм, че този път няма да спечеля делото.
I received a response from Expressiveera and ArtaiBuy, that is, they responded to the appeal even though I had other cases against them that I won.
The answer was to refuse the refund, but they didn't answer me personally but the Revolut chargeback team, I'm curious what evidence they have at hand this time, because they didn't have the last case.
And it's strange how both ArtaiBuy and Expressiveera answered at the same time, they are probably one and the same. I'm curious how they proved that I bought AI services worth 3400€ when their prices are 2.3€ per service, but please.
I'm sorry that Revolut can't show me what proof they sent to be able to challenge it, but that's it, I'm sure that this time I won't win the case.
Am primit raspuns de la comerciantul Expressiveera si ArtaiBuy , adica au raspuns la contestatie desi am mai avut cazuri impotriva lor pe care le-am castigat .
Raspunsul a fost de refuz al rambursarii dar nu mi-au raspuns mie personal ci echipei de chargeback Revolut , sunt curios ce dovezi au la mana de data aceasta , deoarece cazul trecut nu au avut .
Si e ciudat cum ca si ArtaiBuy si Expressiveera au raspuns in acelasi timp , probabil sunt unul si acelasi . Sunt curios cum au dovedit ca am cumparat servicii AI in valoare de 3400€ cand preturile lor sunt de 2,3€ per serviciu dar ma rog .
Imi pare rau ca Revolut nu imi poate arata ce dovada au trimis pentru a o putea contesta dar asta e , sunt sigur ca de data aceasta nu voi castiga cazul.
Имате ли екранни снимки на депозитите в казиното, които съответстват на транзакциите, за да докажете, че не сте купили AI услуги? Повечето банки обикновено ще ви покажат отговора на търговците и ще ви дадат възможност да отговорите
Do you have screenshots of the deposits to the casino that match the transactions to prove you didn't buy AI services? Most banks will usually show you the merchants response and give you the ability to respond
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.