ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 179)

преди 11 месеца от kirekin
|
332414 преглеждания 3770 отговора |
|
1...178 179 180...250
Добавете пост
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Glamors12 е изтрит
Dt100
преди 2 месеца

За съжаление не мога да отговоря на това. Разбира се, мога да направя повече проучвания и ако намеря нещо интересно, ще ви уведомя веднага.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 2 месеца

Те могат да заплашват, но нямат лиценз да работят тук, в Обединеното кралство, и транзакцията е била прикрита с неправилен MCC, така че не, не, освен ако не искат да привлекат внимание към правните си практики. Ще бъдете в черния списък на казиното (което искате).

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 месеца

Чудесна работа! Благодарим ви, че ни информирахте! 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Би било страхотно нещо, ако някой знае кой е платежният процесор/брокер за grotobook/mydates и всички можем да ги тормозим!

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 2 месеца

Не бих се притеснявал, те не се управляват от UKGC, което прави нас, хората, уязвими, нямаме защита на потребителите, нелегални транзакции, нямаме отговорен хазарт или KYC, ние сме gamstop и имаме блокове на нашите карти по причина, защото сме опитвайки се да контролираме действията си. Били сме експлоатирани. Нито една от тези компании не би възстановила сумата, ако правеше неща, които бяха законни.

Автоматичен превод:
Tabbbs
преди 2 месеца

eduntagellcpl@gmail.com

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Имате ли имейл за Steven Moir, моля? SMTM, Magua и всички други техни свързани компании са едни от най-лошите нарушители

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 2 месеца

.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

казината наемат трети страни за обработка на плащания, които грешно кодират плащанията към и от оператора, представяйки на банката или доставчика на картата, че плащането е за нещо различно от хазарт. Това на практика е пране на пари, според мен нямат юридическо обучение или опит.


Притеснявам се, че казиното ме свърза с различни съмнителни компании, проучих някои от компаниите в банковото извлечение и много неидентифицирани имена на извлечения без връзки към услуги, които съм използвал.


Те трябва да имат сигурни и надеждни платежни системи, защитаващи финансовата информация и транзакциите на играчите. Освен това те трябва да спазват финансовите разпоредби, включително законите за защита на данните, и да не обработват плащанията ми през няколко компании и държави.


Bookspersue

Fomiline UAB

Smpf*gamingstar

Smpf* toolshaven

NIKOTPF*ELEGRO.EU

EDUNTAG

PIXELEUM.IO

WINTERMDSE

НИКОТПФ*НОХТОС

BITSENT EU AB

GORIWIRE SP.ZOO


може ли някой да помогне по отношение на това дали са се занимавали с тези компании как да се свържа с тях, тъй като имейлите се връщат обратно и някои не отговарят


казиното не иска да знае и банката не иска да знае банката иска да докажа, че плащането не отива в казиното, знам, че направих плащания и трябва да знам по-добре, но смятам, че е малко схематично


всичко е лудост и искам да знам какво мога да направя по въпроса, ако има нещо, моля





Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Pepo25
преди 2 месеца

Това го обобщава идеално! Въпреки че какво ще се направи по въпроса? Нищо!

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 месеца

Paymentz каза, че пак не са те!! Сега настоявам и настоявам, но те сякаш игнорират

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така ще си остане, за съжаление

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

NIKOTPF*ELEGRO.EU


Изпратих им имейл и те ми отговориха като такъв;


Здравейте,


За съжаление не успяхме да идентифицираме вашата личност, моля, обърнете се официално към вашата банка и ги помолете да ви съдействат с процеса на възстановяване.


Ще направим всичко възможно, за да ви помогнем по този въпрос, но е необходим директен банков контакт.



С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор


някой имал ли е опит с това и ще му възстановят ли парите по банков път, искат доказателство, че не са свързани с dodgy casino

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
1...178 179 180...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още