преди 2 месеца
Как се свърза с Fatamp??
Аркомет румънски ли е?
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
0
Как се свърза с Fatamp??
Аркомет румънски ли е?
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
Прочетох някъде в тази тема, че Fatamp = Faramp = Mobilium, така че посегнах към
Arcoment показва моето изявление като Arcomet Warsawza PL - единствената компания, която успях да намеря, беше Arcomet Polska Sp. z oo, която се разпусна през 2022 г.
Fatamp също се показва като Fatamp Warsawza PL, така че се чудя дали са еднакви / подобни с различно име
I read somewhere on this thread that Fatamp = Faramp = Mobilium so I reached out to support@mobilum.com
Arcoment shows on my statement as Arcomet Warsawza PL - the only company I could find was Arcomet Polska Sp. z o. o. which dissolved in 2022.
Fatamp also shows as Fatamp Warsawza PL so wondering if they are the same / similar with a different name
Свързах се с helpersm, получих отговор, че услугата беше предоставена и използвана с 3D проверка, така че няма да има нужда от възстановяване на средства, опитайте с банката и caniopay, те поискаха да проверят човек Макс, след което няма отговор!
I contacted helpersm got a reply the service was provided and used with 3d verification so no refunds will need to try the bank and caniopay they asked to verify a guy Max then no reply !
Не, но имам транзакции с:
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
Чудя се дали си приличат по някакъв начин?
No but I have transactions with :
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
I wonder if they are similar in some way?
transactworld.com или .com.uk?
transactworld.com or .com.uk?
transactworld.com oder .com.uk?
Защо не искат да ми дадат касова бележка, че съм им платил нещо?
Знам ли, че нямат доказателство, че съм купил нещо от сайта им?
Why don't they want to give me a receipt that I paid something to them?
Do I know that they have no proof that I bought anything from their site?
De ce nu vor oare sa imi dea chitanta cum ca eu am platit ceva catre acestia ?
Stiu cumva ca ei nu au nici o dovada cum ca eu am cumparat orice de pe site-ul lor ?
Те са торби за боклук, всички тези търговци, така че да, знам как играят.
Жалко е, че не можем да направим нищо, за да ги затворим, но да
They are trashbags , all of this merchants so yeah i know how they play .
It s a shame that we cannot do shit to close them but yeah
Опитах и двете по-долу, но досега няма отговор
I have tried both of the below but so far no response
alphastrikeskins@proton.me
support@alphastrike.me
Получих същия отговор с helpersm! всичко е свързано
I got the same reply with helpersm ! its all linked
здравей
Очевидно търговецът ми е върнал сумата, но не я получих.
Търговецът ми даде ARN код, но банката не знае за какво е ARN кодът и не го използва, за да провери за възстановяване на сумата.
Някакви идеи какво мога да направя тук?
Hello
Apparently merchant refunded me but I didn't receive the refund.
Merchant gave me a ARN code but bank doesn't know what the ARN code is for and are not using it to check for the refund.
Any ideas what I can do here?
Помолете вашата банка за компетентен съветник.
Колко време отне възстановяването на средствата? Обикновено максимум 5 работни дни. Обикновено получавах възстановяване на сумата по кредитната ми карта в рамките на 1-2 дни
Ask your bank for a competent advisor.
How long did it take to get the refund? Usually a maximum of 5 business days. I usually had my credit card refund within 1-2 days
Frag bei deiner Bank nach einem fähigem Berater.
Wie lange ist die Erstattung her? In der Regel maximal 5 Werktage. In der Regel hatte ich meine Kreditkartenerstattung innerhalb von 1-2 Tagen
Transactworld ли е?
ако е така, парите са ми „възстановени" от средата на май и все още нищо
Is it transactworld?
if so i have been "refunded" by them since middle of may and stil nothing
Моята банка не можа да намери „възстановяванията" от света на транзакциите. Техният отговор беше:
здравей
За съжаление не можем да проследим транзакции, които са излезли от друга компания и не са достигнали до нас. Компанията може сама да се свърже със своята банка, за да проучи какво се е случило с транзакциите
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hello!
Unfortunately, we are not able to track transactions that went from another company and did not reach us. The company may itself contact its bank to investigate what happened with the transactions
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hej!
Vi har tyvärr inte möjlighet att spåra transaktioner som gått från ett annat företag och ej nått fram till oss. Företaget får själva kontakta sin bank för att undersöka vad som hänt med transaktionerna
И го забелязвате едва 3 месеца по-късно?
And you only notice it 3 months later?
Und es fällt Dir erst 3 Monate später auf?
Не, опитвам се да се свържа с тях всеки ден, откакто ми казаха, че трябва да ми върнат сумата. Отговарят ми само веднъж на 2-3 седмици...
но след известно време енергията ви се изчерпва.
No, been trying to get in contact with them everyday since they told me that i was supposed to get refunded. They only answer me once every 2-3 weeks…
but after a while your energy runs out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.