Заплаших ewave с френския еквивалент на FCA, а също и с европейския. Имат 48 работни часа да отговорят или ще отида и до защитата на потребителите. Вижте какво ще стане
I have threatened ewave with the French equivalent of the FCA and also the European. They have 48 working hours to respond or I'll be going to the consumer protection also. See what happens
Получих отказ от Европейския потребителски център относно жалба до Revolut; те просто не реагират. Литовският омбудсман или службата за жалби също трябва да действа в интерес на Revolut. В сила е мотото: никога не хапете ръката, която ви храни!
Всички корумпирани копелета!
I received a rejection from the European Consumer Centre regarding a complaint to Revolut; they simply don't respond. The Lithuanian ombudsman or complaints office is also supposed to act in Revolut's interest. The motto applies: never bite the hand that feeds you!
All corrupt bastards!
Vom europäischen Verbraucherzentrum habe ich eine Ablehnung bekommen Bezüglich einer Beschwerde bei Revolut, die antworten denen einfach nicht. Der litauische Ombudsmann bzw. die Beschwerdestelle soll wohl auch eher im Interesse von Revolut handeln. Da gilt das Motto: Beiße nie die hand die dich füttert!
Alles koruppte bastarde!
Здравейте, ако някой играе в казино mystake или е депозирал пари в тях. Бих искал само да ви уведомя, че те работят без лиценз. Те твърдят, че са лицензирани от Curacao egaming и когато щракнах върху връзката, достъпна чрез тяхното лого на уебсайта им, това се появи (вижте снимката по-долу). От няколко месеца ги моля за възстановяване на добра воля, тъй като няколко пъти помолих техните агенти по поддръжката да затворят акаунта ми и те не направиха нищо по въпроса, дори след като разбраха, че съм проблемен комарджия, който е регистриран в Gamstop. Освен това ги разпитах за тяхното грешно кодиране на транзакция, за да заобиколят ограниченията, наложени в моята банка, и ни водят по градинска пътека на непроследими доставчици на плащания. След като ги уведомиха, че са нелицензирани, те незабавно го премахнаха от уебсайта си и персоналът им се държеше само предпазливо. Миг след това блокираха завинаги акаунта ми. Когато попитах един от агентите за поддръжка защо съм бил блокиран, техният отговор беше, че съм „нарушил" техните правила и условия и когато попитах как. Те казаха, че "не могат да споделят тази информация". Въпреки това техният мениджър по съответствието ми изпрати имейл и каза, че са затворили акаунта ми поради по-безопасни причини за хазарт, тъй като поисках закриване на акаунт и показах на екипа, че имам проблем с хазарта. Трябва да ви накара да се смеете, като се има предвид, че знаят това от месеци и един човек каза, че е защото съм нарушил условията им, а друг казва, че е за по-безопасни хазартни цели… така че кой е? Само за информация за всеки от вас, който е играл с тях. От проучване смятам, че това потвърждава, че работят незаконно, така че ще ги докладвам и ще поискам пълно възстановяване на сумата чрез curacao gaming.
Hi, if anyone plays at mystake casino or has deposited money to them. I would just like to make you all aware they have been operating without a license. They claim to been licensed by Curacao egaming and when I clicked on the link available through their logo on their website this is what appeared (see picture below). I have been asking them for a good will refund for a matter of months now as I had asked their support agents to close my account several times and they did nothing about it even after being aware that I am a problem gambler whom is signed up to Gamstop. I also questioned them with their miscoding of transaction to bypass restrictions in place on my bank and leading us down a garden path of untraceable payment providers. After making them aware they were unlicensed they immediately took it off their website and their staff were acting nothing but shifty. Moments after this they permanently blocked my account. When I asked one of the support agents why I had been blocked their response was that I had "violated" their terms and conditions and when I asked how. They said that they could "not share this information". However, their compliance manager has emailed me and said they closed my account on safer gambling grounds as I asked for an account closure and made it apparent to the team that I had a gambling problem. It’s got to make you laugh considering they’ve known this for months now and one person has said it’s because I’ve violated their terms and another says it’s for safer gambling purposes… so which one is it? Just an FYI for any of you whom have been playing with them. From research I believe this confirms that they are operating illegally so I will be reporting them and requesting a full refund through curacao egaming.
Хората в Кюрасао се смеят уморено за това, независимо дали ще ги докладвате или не, нищо няма да се случи. Дори издателите на лицензи са корумпирани маймуни. Спестете си проблемите.
The people in Curacao laugh wearily about it, whether you report them or not, nothing will happen. Even the license issuers are corrupt monkeys. Save yourself the trouble.
Die Leute in Curacao lachen da müde drüber, ob Du sie meldest oder nicht, es wird nichts passieren. Selbst die Lizenzaussteller sind Korrupte affen. Spar dir die mühe.
Подадох сигнал за Goriwire на полските финансови власти. Ще видя какво ще кажат.
Току-що написах голямо писмо до моята банка по имейл и ще се обадя на екипа за спорове в понеделник и ще говоря директно с тях относно всичко в имейла, няма да отричам хазарта, но снощи получих искане за одобрение за транзакции, които не съм направи. Тези компании без съмнение са продали данните за банковата ми карта, това е адски страшно.
I have reported Goriwire to the Polish financial authorities. I will see what they have to say.
I have just written a big letter to my bank via email and I will phone the disputes team on Monday and speak to them directly regarding everything in the email, I will not deny gambling but last night I had approval request for transactions that I did not make. These companies have no doubt sold my bank card details it's fucking scary.
Не можах да ти кажа приятелю. Ако се намират в Страсбург, тогава е повече от вероятно!
I couldn't tell you my friend. If they are located in Strasbourg then more than likely!
Имах същото! Продадоха и данните на моята банкова карта 😕
I had the same! They sold my bank card details too 😕
Това е лудост, нали. Надявам се, че всички можем да се справим с това заедно и колкото повече доклади направим до определени органи, толкова по-добре, така че всички да можем да получим някаква форма на признание за глупостите, които сме преживели.
It's madness isn't it. I hope that we can all ride this together and the more reports we all make to certain authorities the better, so we can all get some form of acknowledgement for the shit we have suffered.
Да, те са 100% същите скрап и зърно
Yep, they are 100% the same scrap and grain
Japp det är dom till 100% samma skrot och korn
Имате ли уебсайт за производство на любов, не мога да го намеря.
Мисля, че ewave се управлява от lovin production, съдейки по уебсайта
Have you got the website for lovin production, I can't seem to find it.
I think ewave is managed by lovin production judging by the website
По отношение на момчета от Grotobook, ще настоявам за възстановяване на суми през банката. Техните T&C казват, че можете да възстановите сумата за книги, ако не са напълно прочетени. Ако обаче поискате възстановяване на сумата, те не ви я предоставят, кажете, че сте закупили книга, което противоречи на техните собствени условия и условия, а също и срещу защитата на потребителите, ние нямаме касови бележки, нямаме книги, дори не сме извършили транзакциите. Следователно ние печелим спора.
In regards to grotobook guys, I am going to push for refunds through the bank. Their T&Cs say you can refund books if not fully read. However if you ask for a refund they do not provide you it, say you have purchased a book, that is against their own t&Cs and also against consumer protection, we have no receipts, no books, not even made the transactions. Therefore we win the argument.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.