Grottobook все още ми прави добро впечатление. Те са намерили транзакции, сега трябва само да се идентифицирам и тогава те ще върнат парите. Ще те държа в течение.
Grottobook still makes a good impression on me. They have found transactions, now I just need to identify myself and then they will send the money back. I will keep you updated.
Grottobook macht immer noch einen guten Eindruck bei mir. Sie haben Transaktionen gefunden, muss mich jetzt nur identifizieren dann würden sie das geld zurücksenden. Ich halte euch am Laufenden.
Казаха ли, че ще ви върнат парите? Те ми казаха същото и след като се легитимирах те се промениха и казаха
1) Извършена е през 3ds терминал, т.е тази транзакция е потвърдена от картодържателя чрез SMS;
2) Предоставихме услуга на потребителя, който плати с тази карта за тази покупка.
Може би сте дали картата си на някого за плащане на нашия сайт и сте потвърдили покупката. Разбира се, можете да обжалвате пред вашата банка издател, за да оспорите транзакцията, но фактът, че транзакцията е извършена на 3ds терминала, автоматично играе в наша полза.
Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said
1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;
2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.
Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.
Забелязвате ли противоречието? Ако са открили вашите транзакции, значи сте предоставили данни, които ви идентифицират.
Те биха могли да ви тролят много с това, тогава по-късно връщане на плащане е невъзможно. После ти показват документите и тогава си прецакан. Възстановяването на средства от техните платежни системи става с едно щракване на мишката...
Do you notice the contradiction? If they found your transactions, then you provided data that identifies you.
They could troll you a lot with this, then a later chargeback is impossible. Then they show your documents and then you're screwed. A refund from their payment systems is done with a mouse click...
Den Widerspruch an sich merkst Du ? Wenn sie Transaktionen von dir gefunden haben, dann hast Du ja daten von dir bereitgestellt die dich identifizieren.
Die könnten dich mächtig trollen damit, dann ist ein späterer Chargeback unmöglich. dann zeigen sie deine Dokumente und dann biste am arsch. Eine Rückerstattung aus deren Zahlungssystemen ist mit einem Mausklick vollbracht...
Не задържайте дъха си, ще получите общ отговор, в който се казва, че банката ще застане на тяхна страна, ние всички сме били в това положение с тези торби с измет. Те просто ще ви игнорират. След като изпратите, не изпращайте лични данни с име и адрес
Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on
Някой друг, занимаващ се с TransferOp и PayOp? Моята банка взе решение в моя полза, но заяви, че не може да върне средствата, тъй като в банковата им сметка няма пари, които да могат да върнат.
Не знам какво да правя сега.
Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.
Don't know what to do now.
Това не са ли само посредниците, обработката на плащанията за търговците, объркан съм????
Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????
Да, все пак са отговорни. Те отговарят за извършването на надлежна проверка, оценки на риска и AML. Те приемат плащания от името на тези компании, ефективно ги предпазват от нашите банки и кредитни карти, като предоставят фалшив и напълно неправилен код на търговска категория.
В резултат на това те подкрепят незаконните хазартни компании с измами с MCC, измами с транзакции и пране на пари.
Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.
As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.
Току-що ги разгледах, те трябва да имат средства, тъй като имат много местоположения и очевидно начисляват такси, така че или крият средствата си, или банката е BS
I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS
Вълшебната дума е криптовалута.
Плащате в казиното, парите отиват във вашата сметка в Payop и казиното получава крипто от Payop и парите вече са изчезнали от вашата сметка
The magic word is cryptocurrency.
You pay in the casino, the money goes to your Payop account and the casino receives crypto from Payop, and the money is already gone from your account
Das Zauberwort lautet Kryptowährung.
Du bezahlt im Casino das Geld geht bei Payop aufs Konto und das Casino erhält von Payop Krypto, und shcon ist das Geld weg vom konto
актуализация, вместо код на търговска категория 7995 (хазарт) моята транзакция беше регистрирана под MCC 5816 (цифрови стоки, игри) (това е, под което например ще бъде посочена транзакция в магазина на xbox) Как да процедирам? че в съчетание с доказателства, че казиното е нелицензирано и е санкционирано в множество държави за извършване на точно това, което направиха по-горе (неправилен код на търговска категория) и използване на множество URL адреси за заобикаляне на блоковете на уебсайтове? Успях да накарам банката си да поднови разследването, така че се чудя как да продължа по-нататък
update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next
Ако не греша, цифровите стоки са изключени от връщане на плащане, както и хазартът. Ако нямате късмет, вашата банка ще бъде строга и ще спре да ви сътрудничи.
If I'm not mistaken, digital goods are excluded from chargeback, as is gambling. If you're unlucky, your bank will be strict and stop cooperating.
Wenn mich nicht alles täuscht, sind digitale Güter vom Chargeback ausgeschlossen, genauso wie Glücksspiel. Wenn Du Pech hast, ist Deine Bank streng und kooperiert nicht weiter.
Не е вярно, така или иначе не в Обединеното кралство, освен това не получих никакви цифрови стоки, освен това има проблем с факта, че са използвали неправилния код на търговеца при транзакцията, за да заобиколят факта, че работят незаконно в Обединеното кралство (срещу mastercard ToS, да не говорим за закона), тъй като са били санкционирани да правят същото в други държави (имам доказателства в подкрепа на това), мисля, че имам шанс тук.
Not true, not in the UK anyway, plus I didn't receive any digital goods, plus there's the issue of the fact they used the incorrect merchant code on the transaction to circumnavigate the fact they're operating illegally in the UK (against mastercard ToS, not to mention the law), as they've been sanctioned for doing the same in other countries (i've got evidence to support this) i think i've got a chance here.
трябва да сте лицензирани от UKGC в Обединеното кралство съгласно Закона за хазарта от 2005 г., те не са лицензирани изобщо и всъщност им е забранено да работят изобщо в Обединеното кралство, те имат уеб блокове на своя уебсайт, за да наложат това, но използвайте множество URL адреси, за да избегнат тези блокове (имам документи от ACMA и няколко от Испания/Швеция, подкрепящи това) те са използвали различен код на търговец, за да заобиколят факта, че работят незаконно и дори свързах няколко тези кодове за "бизнес", който дори работи в Обединеното кралство като магазин за електронни стоки. Бих казал, че имам шанс.
също така обмислям да докладвам това на съответните органи (полиция, съответните комисии по хазарта) освен на който и да е друг, Ройтерс направи доклад за това точно нещо, което се случва преди няколко години, така че съм сигурен, че ще се интересуват от всичко това също, по дяволите, вероятно има няколко други медии, които биха докладвали за това (не беше много дълго разследване на BBC, което беше излъчено в Обединеното кралство за базирани в Кюрасао бизнеси, действащи незаконно)
you have to be licensed by the UKGC in the UK under the gambling act 2005, they aren't licensed whatsoever and are actually prohibited from operating at all in the UK, they've got web blocks on their website to enforce this, but use multiple URLs to avoid these blocks (i have documents from the ACMA, and a couple from Spain/Sweden supporting this) they've used a different merchant code to circumnavigate the fact they're operating illegally and i've even linked a couple of these codes to "businesses" one even operating in the UK as an electronic goods store. I'd say i've got a chance.
i'm also considering reporting this to the relevant authorities (police, relevant gambling commissions) on top of whoever else, Reuters did a report on this exact thing happening a few years back so i'm sure they'd be interested in all of this aswell, hell, there's probably a few other media outlets who'd report on this (wasn't too long a BBC investigation was put on air in the UK about curacao based businesses acting illegally)
Candapay.io също каза, че искат паспортът ми да ме провери и да потвърди автентичността, преди да отговорят. Някой друг получи възстановяване от тях.
Candapay.io also said they wanted my passport to verify me and confirm authenticity before they respond. Anyone else had a refund from them.
Съжалявам, знам преди много години, но какъв имейл използвахте, тъй като те не желаят да ми помогнат без банкова намеса, в която няма да се погрижат
Sorry I know ages ago but what email did you use as they arnt willing to help me without bank stepping in which they won’t plesse
Revolut отказаха моето връщане на плащане за цифрови стоки (nfts), тъй като казаха, че това е паричен превод!
Revolut have refused my Chargeback for digital goods (nfts) as they said it was a money transfer!
Предоставихте ли доказателство, че не сте закупили цифрови стоки? Бих се опитал да се обърна към омбудсман и да събера възможно най-много доказателства във ваша полза, моите банки отвориха повторно случая ми, след като първоначално отказаха връщане на плащане. Дори не предоставих половината доказателства, които събрах, трябваше да ги помоля за имейл, на който да ги препратя, тъй като приложението не качваше нищо от тях достатъчно бързо
Did you provide proof it wasn't digital goods you purchased? i'd try an ombudsman and compile as much evidence you can in your favor, my banks re-opened my case after initially refusing the chargeback. Not even provided half the evidence i've compiled, had to ask them for an email to forward it all to as the app wouldn't upload any of it quick enough
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.