ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 160)

преди 11 месеца от kirekin
|
332541 преглеждания 3770 отговора |
|
1...159 160 161...250
Добавете пост
carsix79
преди 2 месеца

Имах същия проблем като теб. Те отказват да възстановят сумата, просто игнорират всички имейли.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
преди 2 месеца

Конструкцията на забранените онлайн казина е толкова трудна за разбиране, че ще отнеме цяла вечност, за да я разберем напълно.

Започва с учредяването и завършва с обработката на плащането; средствата минават през толкова много различни ръце, че накрая дори не знаете кой наистина притежава парите.


Ето защо на операторите на казина не им пука за законите

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 месеца

Уау, този работник всъщност е собственик на моята среща и Grotbooks, погледнете къщата на компанията, изглежда, че той също стои зад helpersm*AP, тъй като моята банка ми даде подробности за това откъде идва всяка транзакция от Grotbooks и моята среща с него, просто се опитвам да намеря помощник, регистриран в Единбург, също имам ewave и платина

Автоматичен превод:
Joddd
преди 2 месеца

Джод, с кого банкираш? Кой човек притежава grotobook и моите дати също? Имате ли данни за контакт за ewave и platinum, приятелю?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

DUBROVS, Mihails, това е на фирмената къща под mydates, също е регистрирано като grotbook, той също е регистриран като cleverprix, но с различно първо име DO B, същото е регистрирано и на фирмената къща. ако въведете или в Google, или в duckduck, отидете. Банкирам със Santander. Имам проблеми с намирането на ewave и платинен ewave, който излиза от Стратсбург и платинения Лондон. Банката ми иска всякакъв вид документация с информация, взаимодействие с тези компании и т.н. и т.н. това е като да удряш глава в тухлена стена Изпратих им имейли, без отговор, изглежда, че водя загубена битка

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Joddd
преди 2 месеца

Да, чувам те. Аз съм същата. Някой е намерил ewave, но никога не е отговорил на данните за контакт. Platinum, може да имам имейла. Имате ли имейл адрес? Ако искате да го публикувате бързо, може би можем да поддържаме връзка и да се опитаме да решим нещата заедно

Автоматичен превод:
Joddd
преди 2 месеца

Кажете ми, ако откриете компанията зад helpersm AP! Имам grotobooks и Destream. Grotto отговори, но без резултат, поисках разписки, потвърждения на поръчките, всичко и те отказаха. В тяхната политика се казва, че можете да получите възстановяване, ако го поискате в рамките на 7 дни, така че поисках възстановяване и те спряха да отговарят....шокиращо. Подадох сторнирания на плащания в моята банка, които бяха отказани, защото нямам никакви касови бележки/фактури/потвърждения на поръчки, но каква е моя отговорност, ако откажат да отговорят на имейлите ми или да предоставят тези документи? То трябва да има по-сериозни основания за връщане на плащане, вместо да бъде отказано. Оттогава ескалирах проблема и се надявам, че могат да го разрешат, но не изглежда добре без никакви фактури.

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 2 месеца

Изискайте SARS от тях за всички данни, които те държат за вас като транзакции, направени чрез тях, те трябва да пазят запис за, мисля, до 2 години за защита на данните. Също така отказът да предоставите тази информация е нарушение на законите за защита на данните, тъй като бизнесът е регистриран в Обединеното кралство, вие искате пълен достъп до транзакции и покупки

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

съжалявам, не се обиждайте, но не ми е удобно да давам личния си имейл адрес във форум.

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Joddd
преди 2 месеца

Имахте ли късмет да поискате SAR от тези компании? Имам чувството, че биха го игнорирали като всеки друг имейл, който съм изпратил

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 2 месеца

Имах проблеми и с mydates и grotobook. Непредоставяне на разписки и т.н. Но ако продължавате да опитвате и говорите с тях и продължавате да настоявате, че не сте получили стоки от тях, тогава банката ще използва това като доказателство. Неспазване. По закон трябва да имаш касови бележки за всичко

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Да, спряха да отговарят за съжаление. Въпреки това не мога да накарам банката да разследва без разписките, така че нямам късмет. Ескалира по-високо след телефонно обаждане, така че се надяваме, че ще разберат. За мен няма смисъл, че не могат да извършат възстановяване на плащане без разписка, защото търговецът отказва да предостави разписки… диво

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
BigDavo
преди 2 месеца

Ще се обадя на моята банка. Преди известно време им изпратих голям имейл и те се заинтересуваха, но продължиха да ми звънят, докато бях на работа. Ще го направя отново през следващите няколко дни и ще видя какво мога да направя. Дори това да доведе до затваряне на моята банка и да си получа парите, тогава съм щастлив. Проблемът е, че съм комарджия, имах 1 изплащане и в крайна сметка загубих много. Това е ужасна зависимост

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Чувствам те брат. Бях около 1000 дни чист, преди да се върна през последните няколко седмици. Моя е грешката, но когато казината могат да заобиколят наличните функции за безопасност, като използват фиктивни компании, наистина ли е справедливо?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Схванах го

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 2 месеца

знам братле! Ужасно е нали. Имах 7grand в банката си преди 6 седмици, сега имам 200. Надявам се, че мога да се справя този месец или партньорът ще задава въпроси! Ужасни неща. Това е вината и собствената стойност. С**т ужасно! Ако имате нужда от съвет или искате да опитате да работите през някои сайтове заедно, уведомете ме, че имейлът ми е по-горе.

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 2 месеца

Току-що добавих за моята 😊 Всяка компания в Обединеното кралство, с която имате някакво взаимодействие и която съхранява някакви данни за вас, трябва по закон да ви ги предостави при поискване. Синът ми се занимава с всички тези неща, така че ме държи наясно, хаха. Мисля, че и банката е отчасти виновна и трябва да има допълнителни мерки за сигурност. международни плащания, въпреки че са британски компании, така са кодирали погрешно и са го заобиколили

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Изпращам прегръдка 🤗

Автоматичен превод:
1...159 160 161...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още