преди 2 месеца
Имах същия проблем като теб. Те отказват да възстановят сумата, просто игнорират всички имейли.
I had the same issue as you. They refuse to refund they just ignore all emails.
Имах същия проблем като теб. Те отказват да възстановят сумата, просто игнорират всички имейли.
I had the same issue as you. They refuse to refund they just ignore all emails.
Конструкцията на забранените онлайн казина е толкова трудна за разбиране, че ще отнеме цяла вечност, за да я разберем напълно.
Започва с учредяването и завършва с обработката на плащането; средствата минават през толкова много различни ръце, че накрая дори не знаете кой наистина притежава парите.
Ето защо на операторите на казина не им пука за законите
The construct of banned online casinos is so difficult to understand that it will take forever to fully understand it.
It starts with the founding and ends with the payment processing; the funds go through so many different hands that in the end you don't even know who really owns the money.
That’s why casino operators don’t give a shit about laws
Das Konstrukt der verbotenen Online-Casinos ist so schwer zu durchschauen, dass es ewig dauern wird diese komplett zu durchschauen.
Es geht bei der Gründung los, und endet bei der Zahlungsabwicklung, die Gelder gehen durch so viel verschiedene Hände, dass man am Ende gar nicht weiß wer wirklich im besitz des geldes ist.
Deswegen scheißen die Casino-Betreiber auf Gesetze
Уау, този работник всъщност е собственик на моята среща и Grotbooks, погледнете къщата на компанията, изглежда, че той също стои зад helpersm*AP, тъй като моята банка ми даде подробности за това откъде идва всяка транзакция от Grotbooks и моята среща с него, просто се опитвам да намеря помощник, регистриран в Единбург, също имам ewave и платина
Wow this peice of work is actually the owner of my date and grotbooks look at company house it looks like he is also behind helpersm*AP as my bank has gave me details of where every transaction has come from grotbooks and mydate him I am just trying to find helpersm registered in Edinburgh I have ewave and platinum also
Джод, с кого банкираш? Кой човек притежава grotobook и моите дати също? Имате ли данни за контакт за ewave и platinum, приятелю?
Jodd, who do you bank with? What person owns grotobook and my dates also? Do you have contaxt details for ewave and platinum my friend?
DUBROVS, Mihails, това е на фирмената къща под mydates, също е регистрирано като grotbook, той също е регистриран като cleverprix, но с различно първо име DO B, същото е регистрирано и на фирмената къща. ако въведете или в Google, или в duckduck, отидете. Банкирам със Santander. Имам проблеми с намирането на ewave и платинен ewave, който излиза от Стратсбург и платинения Лондон. Банката ми иска всякакъв вид документация с информация, взаимодействие с тези компании и т.н. и т.н. това е като да удряш глава в тухлена стена Изпратих им имейли, без отговор, изглежда, че водя загубена битка
DUBROVS, Mihails it's on company house under mydates it's also registered as grotbook he is also registered as cleverprix but with different first name D. O. B same registered on company house also. if you type into either Google or duckduck go. I bank with Santander I am having issues finding ewave and platinum ewave are coming out of Stratsbourg and the platinum London. My bank is asking for all sorts of information documentation, interaction with these companies ect ect it's like hitting head against a brick wall I have sent emails to them no response it looks like I am fighting a losing battle
Да, чувам те. Аз съм същата. Някой е намерил ewave, но никога не е отговорил на данните за контакт. Platinum, може да имам имейла. Имате ли имейл адрес? Ако искате да го публикувате бързо, може би можем да поддържаме връзка и да се опитаме да решим нещата заедно
Yes I hear you. I am the same. Someone found ewave but they never responded as to the contact details. Platinum i may have the email. Do you have a email address? If you want to post it quick maybe we can keep in touch and try work things out together
Кажете ми, ако откриете компанията зад helpersm AP! Имам grotobooks и Destream. Grotto отговори, но без резултат, поисках разписки, потвърждения на поръчките, всичко и те отказаха. В тяхната политика се казва, че можете да получите възстановяване, ако го поискате в рамките на 7 дни, така че поисках възстановяване и те спряха да отговарят....шокиращо. Подадох сторнирания на плащания в моята банка, които бяха отказани, защото нямам никакви касови бележки/фактури/потвърждения на поръчки, но каква е моя отговорност, ако откажат да отговорят на имейлите ми или да предоставят тези документи? То трябва да има по-сериозни основания за връщане на плащане, вместо да бъде отказано. Оттогава ескалирах проблема и се надявам, че могат да го разрешат, но не изглежда добре без никакви фактури.
Let me know if you find the company behind helpersm AP! I have grotobooks and Destream. Grotto has replied but to no avail, I’ve asked for receipts, order confirmations, anything and they refuse. In their policy, it says you can get a refund if you request it within 7 days so I requested a refund and they stopped replying….shocker. I’ve filed chargebacks with my bank which were denied because I don’t have any receipts/invoices/order confirmations, but how is it my responsibility if they refuse to answer my emails or provide these documents? It should have stronger grounds for a chargeback rather than being denied. I’ve since escalated the issue and hoping they can resolve it but it isn’t looking good without any invoices.
Изискайте SARS от тях за всички данни, които те държат за вас като транзакции, направени чрез тях, те трябва да пазят запис за, мисля, до 2 години за защита на данните. Също така отказът да предоставите тази информация е нарушение на законите за защита на данните, тъй като бизнесът е регистриран в Обединеното кралство, вие искате пълен достъп до транзакции и покупки
Request a SARS from them any data they hold on you as transactions where made through them they need to keep a record for I think up to 2 years for data protection . Also refusal to provide this information is a breach of the Data protection laws as the buissness is registered in the UK you want full access to transactions and purchases
съжалявам, не се обиждайте, но не ми е удобно да давам личния си имейл адрес във форум.
sorry don't be offended but I am not comfortable giving my personal email address out on a forum.
Имахте ли късмет да поискате SAR от тези компании? Имам чувството, че биха го игнорирали като всеки друг имейл, който съм изпратил
Have you had luck requesting SAR from these companies? Feel like they would ignore it like every other email I’ve sent
Имах проблеми и с mydates и grotobook. Непредоставяне на разписки и т.н. Но ако продължавате да опитвате и говорите с тях и продължавате да настоявате, че не сте получили стоки от тях, тогава банката ще използва това като доказателство. Неспазване. По закон трябва да имаш касови бележки за всичко
I had trouble with mydates and grotobook also. Failure to provide receipts etc. But if you keep trying and speaking to them and keep insisting you have received no goods from them then the bank will use that as evidence. Failure to comply. By law you have to have receipts for everything
Да, спряха да отговарят за съжаление. Въпреки това не мога да накарам банката да разследва без разписките, така че нямам късмет. Ескалира по-високо след телефонно обаждане, така че се надяваме, че ще разберат. За мен няма смисъл, че не могат да извършат възстановяване на плащане без разписка, защото търговецът отказва да предостави разписки… диво
Yes they’ve stopped replying sadly. However I can’t get the bank to investigate without the receipts so I’m out of luck. It’s been escalated higher after a phone call so hopefully they’ll understand. Doesn’t make sense to me that they cannot progress a chargeback without a receipt because the merchant refuses to provide receipts…wild
Ще се обадя на моята банка. Преди известно време им изпратих голям имейл и те се заинтересуваха, но продължиха да ми звънят, докато бях на работа. Ще го направя отново през следващите няколко дни и ще видя какво мога да направя. Дори това да доведе до затваряне на моята банка и да си получа парите, тогава съм щастлив. Проблемът е, че съм комарджия, имах 1 изплащане и в крайна сметка загубих много. Това е ужасна зависимост
I'm going to phone my bank. I did send them a big email a while back and they were interested but they kept calling me while in work. I will do it again over the next few days and see what I can do. Even if it leads to closure of my bank and I get my money then I'm happy. Problem is being a gambler I've had 1 payout and I ended up losing alot. Its a horrible addiction
Чувствам те брат. Бях около 1000 дни чист, преди да се върна през последните няколко седмици. Моя е грешката, но когато казината могат да заобиколят наличните функции за безопасност, като използват фиктивни компании, наистина ли е справедливо?
I feel you brother. I was about 1000 days clean before relapsing this last couple weeks. My fault but when casinos can bypass the safety features in place by using shell companies, is it really fair?
знам братле! Ужасно е нали. Имах 7grand в банката си преди 6 седмици, сега имам 200. Надявам се, че мога да се справя този месец или партньорът ще задава въпроси! Ужасни неща. Това е вината и собствената стойност. С**т ужасно! Ако имате нужда от съвет или искате да опитате да работите през някои сайтове заедно, уведомете ме, че имейлът ми е по-горе.
I know bro! Its horrible isn't it. I had 7grand in my bank 6 weeks ago now I have 200. I'm hoping I can get by this month or the partner will be asking questions! Horrible stuff. Its the guilt and self worth. S**ts horrible! If you need any advice or want to try work through some sites together let me know my email is above.
Току-що добавих за моята 😊 Всяка компания в Обединеното кралство, с която имате някакво взаимодействие и която съхранява някакви данни за вас, трябва по закон да ви ги предостави при поискване. Синът ми се занимава с всички тези неща, така че ме държи наясно, хаха. Мисля, че и банката е отчасти виновна и трябва да има допълнителни мерки за сигурност. международни плащания, въпреки че са британски компании, така са кодирали погрешно и са го заобиколили
I have just put in for mine 😊 Any company in UK that you have any interaction with that holds any data on you must by law give it to you up on request. My son deals with all this sort of stuff so he keeps me savy lol.I think also the bank is partly to blame and should have extra security messures I had international blocks on my account and gambling blocks but bank still allowed payments to go through as international payments even though they where UK companies that's how they miscoded and got around it
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.