ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 160)

преди 1 година от kirekin
|
542403 преглеждания 5575 отговора |
|
1...159 160 161...283
преди 3 месеца

здрасти


някой да е попадал на Virtpay.net?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Grottobook все още ми прави добро впечатление. Те са намерили транзакции, сега трябва само да се идентифицирам и тогава те ще върнат парите. Ще те държа в течение.

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Казаха ли, че ще ви върнат парите? Те ми казаха същото и след като се легитимирах те се промениха и казаха


1) Извършена е през 3ds терминал, т.е тази транзакция е потвърдена от картодържателя чрез SMS;

2) Предоставихме услуга на потребителя, който плати с тази карта за тази покупка.

Може би сте дали картата си на някого за плащане на нашия сайт и сте потвърдили покупката. Разбира се, можете да обжалвате пред вашата банка издател, за да оспорите транзакцията, но фактът, че транзакцията е извършена на 3ds терминала, автоматично играе в наша полза.

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Забелязвате ли противоречието? Ако са открили вашите транзакции, значи сте предоставили данни, които ви идентифицират.

Те биха могли да ви тролят много с това, тогава по-късно връщане на плащане е невъзможно. После ти показват документите и тогава си прецакан. Възстановяването на средства от техните платежни системи става с едно щракване на мишката...

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Не задържайте дъха си, ще получите общ отговор, в който се казва, че банката ще застане на тяхна страна, ние всички сме били в това положение с тези торби с измет. Те просто ще ви игнорират. След като изпратите, не изпращайте лични данни с име и адрес

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой друг, занимаващ се с TransferOp и PayOp? Моята банка взе решение в моя полза, но заяви, че не може да върне средствата, тъй като в банковата им сметка няма пари, които да могат да върнат.


Не знам какво да правя сега.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

С кого банкирахте?

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Това не са ли само посредниците, обработката на плащанията за търговците, объркан съм????

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Да, все пак са отговорни. Те отговарят за извършването на надлежна проверка, оценки на риска и AML. Те приемат плащания от името на тези компании, ефективно ги предпазват от нашите банки и кредитни карти, като предоставят фалшив и напълно неправилен код на търговска категория.


В резултат на това те подкрепят незаконните хазартни компании с измами с MCC, измами с транзакции и пране на пари.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Току-що ги разгледах, те трябва да имат средства, тъй като имат много местоположения и очевидно начисляват такси, така че или крият средствата си, или банката е BS

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вълшебната дума е криптовалута.


Плащате в казиното, парите отиват във вашата сметка в Payop и казиното получава крипто от Payop и парите вече са изчезнали от вашата сметка

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

актуализация, вместо код на търговска категория 7995 (хазарт) моята транзакция беше регистрирана под MCC 5816 (цифрови стоки, игри) (това е, под което например ще бъде посочена транзакция в магазина на xbox) Как да процедирам? че в съчетание с доказателства, че казиното е нелицензирано и е санкционирано в множество държави за извършване на точно това, което направиха по-горе (неправилен код на търговска категория) и използване на множество URL адреси за заобикаляне на блоковете на уебсайтове? Успях да накарам банката си да поднови разследването, така че се чудя как да продължа по-нататък

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Ако не греша, цифровите стоки са изключени от връщане на плащане, както и хазартът. Ако нямате късмет, вашата банка ще бъде строга и ще спре да ви сътрудничи.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

Не е вярно, така или иначе не в Обединеното кралство, освен това не получих никакви цифрови стоки, освен това има проблем с факта, че са използвали неправилния код на търговеца при транзакцията, за да заобиколят факта, че работят незаконно в Обединеното кралство (срещу mastercard ToS, да не говорим за закона), тъй като са били санкционирани да правят същото в други държави (имам доказателства в подкрепа на това), мисля, че имам шанс тук.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

трябва да сте лицензирани от UKGC в Обединеното кралство съгласно Закона за хазарта от 2005 г., те не са лицензирани изобщо и всъщност им е забранено да работят изобщо в Обединеното кралство, те имат уеб блокове на своя уебсайт, за да наложат това, но използвайте множество URL адреси, за да избегнат тези блокове (имам документи от ACMA и няколко от Испания/Швеция, подкрепящи това) те са използвали различен код на търговец, за да заобиколят факта, че работят незаконно и дори свързах няколко тези кодове за "бизнес", който дори работи в Обединеното кралство като магазин за електронни стоки. Бих казал, че имам шанс.


също така обмислям да докладвам това на съответните органи (полиция, съответните комисии по хазарта) освен на който и да е друг, Ройтерс направи доклад за това точно нещо, което се случва преди няколко години, така че съм сигурен, че ще се интересуват от всичко това също, по дяволите, вероятно има няколко други медии, които биха докладвали за това (не беше много дълго разследване на BBC, което беше излъчено в Обединеното кралство за базирани в Кюрасао бизнеси, действащи незаконно)

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Candapay.io също каза, че искат паспортът ми да ме провери и да потвърди автентичността, преди да отговорят. Някой друг получи възстановяване от тях.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 3 месеца

Съжалявам, знам преди много години, но какъв имейл използвахте, тъй като те не желаят да ми помогнат без банкова намеса, в която няма да се погрижат

Автоматичен превод:
mBp12
преди 3 месеца

Здравей, как се свърза с тях, моля

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Revolut отказаха моето връщане на плащане за цифрови стоки (nfts), тъй като казаха, че това е паричен превод!

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Предоставихте ли доказателство, че не сте закупили цифрови стоки? Бих се опитал да се обърна към омбудсман и да събера възможно най-много доказателства във ваша полза, моите банки отвориха повторно случая ми, след като първоначално отказаха връщане на плащане. Дори не предоставих половината доказателства, които събрах, трябваше да ги помоля за имейл, на който да ги препратя, тъй като приложението не качваше нищо от тях достатъчно бързо

Автоматичен превод:
1...159 160 161...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини