ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 148)

преди 1 година от kirekin
|
547044 преглеждания 5595 отговора |
|
1...147 148 149...284
Sutton
преди 3 месеца

Не разпознавам нито един от тях 🤨 Ще опитам късмета си с няколко чуждестранни търговци и ще видя как ще вървим! Това е трудна работа

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

Благодаря приятел!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Трудна работа е, но не се отказвайте, това е желанието, което те искат.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

https://www.ewave.live/en

Това е формуляр, попълвам го всеки ден...все още няма отговор! Вярвам, че са един и същ търговец... Сигурен съм, че някой друг е публикувал това

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file са им изпратили всички транзакции, много, и сега те изпращат това

Може ли да има възможност за възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

Спомняте ли си изобщо какво са показали всички различни търговци в извлечението от сметката ви?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

След две седмици Paymentz най-накрая отговори на имейла ми. Вижте какво следва

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Говорите ли за гъмбол? Не са ми отговорили от първия ми имейл преди седмица

Автоматичен превод:
ginana1
преди 3 месеца

Ще ми е интересно да чуя как се справяте, тъй като имам много транзакции с тях. Не искам да ви спукам балона, но според моя опит те ще ви накарат да изчакате една седмица и ще изпратят стандартен отговор, обвиняващ търговеца. Надявам се да имате повече късмет от мен!

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 3 месеца

Да, приятел, вече не знам какви транзакции търся!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Събудих се с възстановяване на средства от Helpersm*ap днес, пуснах имейл до шотландския, мисля, че е .com и беше в акаунта ми. Не знам кой е върнал парите!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Клас, на какъв имейл адрес го изпрати??

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Колко време им отне да отговорят 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

С upport@helpersm.com

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Колко време им отне да отговорят 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те не го направиха! Току-що се събудих с възстановяване. Те могат да опитат да го извадят, но ще бъде изтеглен днес 🤣

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Уау хубаво 🙂

наздраве

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Преди колко време им изпрати имейл?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Преди колко време им изпрати имейл?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

вторник вечер. Нямах отговор, можеше да са те или payz, тъй като не получих отговор и от тях, откакто им разправям глупости хаха

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Paymentz ми изпрати имейл с искане за информация за картата ми и след това друг с искане за подробности за транзакциите. Отговорих им и изпратих два имейла до имейлите на helpersm на техния уебсайт… молете се за мен, хаха!


Връщането на парите би било страхотно, но човече, бих искал вместо това просто да мога да изчистя моите 1000 дни от хазарт и да си спестя стреса от всичко това..

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

И двете са собственост на едни и същи лица

Автоматичен превод:
1...147 148 149...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини