ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 148)

преди 11 месеца от kirekin
|
331255 преглеждания 3770 отговора |
|
1...147 148 149...250
Добавете пост
Glamors12
преди 3 месеца

Вчера, имейл получен днес.

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
Glamors12
преди 3 месеца

Ооо, показва се като NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Да, все още се опитвам да получа информация за контакт за ZP Telephono003....ако някой намери нещо, моля да ме уведоми.

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
Публикация на carsix79 е изтрит
Glamors12
преди 3 месеца

Благодаря, изпратих им имейл сега, предполагам, че ще имам късмет, ако ми върнат сумата от вашето съобщение тогава?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Няма да бъде сметката в казиното, тъй като е затворена повече от година! Ще изчакам и ще видя какъв е официалният отговор.

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 3 месеца

Мисля, че си късметлия. Тъй като се качих на влака твърде късно и получих отговора, моля, свържете се с вашата банка.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

Може ли да е началото на така нареченото „възстановяване" / оспорване на плащането и payop ще задържи плащането, докато случаят не бъде разрешен по единия/другия начин.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Все още не съм получил възстановяване от никого, всичко, което направих, е да изпратих имейли до банката, компанията и няколко доставчици на плащания. Мисля, че също се качих на влака твърде късно

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 3 месеца

Все пак бих казал, опитайте. Аз също влязох твърде късно и все пак успях да получа едно възстановяване.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Благодаря ви и ще го направя

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
carsix79
преди 3 месеца

Няма да публикувам написаното от мен, докато не изпратят окончателен отговор... без да се обиждаш! Ако се получи ще се радвам да споделя.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах транзакция, платена на Motiv8 Techn. Базиран в Нигерия. Банката ми каза, че не могат да подадат връщане на плащане, защото бях използвал 2FA, но той отиде при екипа за измами и получих възстановяването обратно в акаунта си вчера.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

моята банка получи парите ми възстановени от оторизирана транзакция към нигерийска платежна услуга за търговци. Беше разследвано като измама.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

Кой нормален би дал POA на напълно непознат.

Автоматичен превод:
Honorher
преди 3 месеца

Какво казахте на банката? И колко време отне обработката?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Така че те всъщност блокираха картата ми, тъй като откриха подозрителна транзакция. Трябваше да им се обадя, за да го отблокирам и попитах дали съм направил транзакция към motiv8. Казах не, за какво е. Казаха, че е в Нигерия и са компания за професионални услуги. Казах, че никога не съм чувал за тях. Тя постави под съмнение времето на транзакцията и също така каза, че съм я упълномощил чрез 2FA и следователно няма да мога да инициирам връщане на плащане, но ще бъде оставено на екипа за измами да разследва. Парите бяха в сметката ми седмица по-късно.

Автоматичен превод:
1...147 148 149...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още