преди 3 месеца
Да, все още се опитвам да получа информация за контакт за ZP Telephono003....ако някой намери нещо, моля да ме уведоми.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Благодаря, изпратих им имейл сега, предполагам, че ще имам късмет, ако ми върнат сумата от вашето съобщение тогава?
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Няма да бъде сметката в казиното, тъй като е затворена повече от година! Ще изчакам и ще видя какъв е официалният отговор.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Мисля, че си късметлия. Тъй като се качих на влака твърде късно и получих отговора, моля, свържете се с вашата банка.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Може ли да е началото на така нареченото „възстановяване" / оспорване на плащането и payop ще задържи плащането, докато случаят не бъде разрешен по единия/другия начин.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Все още не съм получил възстановяване от никого, всичко, което направих, е да изпратих имейли до банката, компанията и няколко доставчици на плащания. Мисля, че също се качих на влака твърде късно
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Все пак бих казал, опитайте. Аз също влязох твърде късно и все пак успях да получа едно възстановяване.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Няма да публикувам написаното от мен, докато не изпратят окончателен отговор... без да се обиждаш! Ако се получи ще се радвам да споделя.
I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.
Имах транзакция, платена на Motiv8 Techn. Базиран в Нигерия. Банката ми каза, че не могат да подадат връщане на плащане, защото бях използвал 2FA, но той отиде при екипа за измами и получих възстановяването обратно в акаунта си вчера.
I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.
моята банка получи парите ми възстановени от оторизирана транзакция към нигерийска платежна услуга за търговци. Беше разследвано като измама.
my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.
Кой нормален би дал POA на напълно непознат.
Who in their right mind would give POA to a complete stranger.
Какво казахте на банката? И колко време отне обработката?
What did you say to the bank? And how long did the processing take?
Mitä sanoit pankille? Ja kauanko käsittely kesti?
Така че те всъщност блокираха картата ми, тъй като откриха подозрителна транзакция. Трябваше да им се обадя, за да го отблокирам и попитах дали съм направил транзакция към motiv8. Казах не, за какво е. Казаха, че е в Нигерия и са компания за професионални услуги. Казах, че никога не съм чувал за тях. Тя постави под съмнение времето на транзакцията и също така каза, че съм я упълномощил чрез 2FA и следователно няма да мога да инициирам връщане на плащане, но ще бъде оставено на екипа за измами да разследва. Парите бяха в сметката ми седмица по-късно.
So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.